Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ.





- Από το «Ο Ιησούς μιλάει σε σένα και σε όλο τον κόσμο», I AM WITH YOU ALWAYS.-

Όταν είπα, «Είμαι μαζί σου πάντα,» το εννοούσα κυριολεκτικά. Δεν απουσιάζω για κανένα σε καμία κατάσταση. Επειδή είμαι πάντα μαζί σου, εσύ είσαι ο τρόπος, η αλήθεια και η ζωή.

Ο νους μου θα είναι πάντα σαν τον δικό σου, διότι δημιουργηθήκαμε ως ίσοι. Ήταν μόνο η απόφασή μου που μου έδωσε όλη την δύναμη στον Ουρανό και την γη. Το μόνο μου δώρο σε σένα είναι να σε βοηθήσω να πάρεις την ίδια απόφαση.

Αυτή η απόφαση είναι η επιλογή να την μοιραστείς, διότι η απόφαση από μόνη της είναι η απόφαση να μοιράζεσαι. Αυτό γίνεται με το να δίνεις, άρα είναι η μόνη απόφαση που μοιάζει με την αληθινή δημιουργία.

Εγώ είμαι το πρότυπό σου για τις αποφάσεις. Με το να αποφασίσω υπέρ του Θεού σου έδειξα ότι αυτή η απόφαση είναι εφικτή, και μπορείς να την πάρεις κι εσύ.

Ο ρόλος μου στην Επανόρθωση δεν είναι ολοκληρωμένος μέχρι να λάβεις μέρος σ’ αυτή κι εσύ και να την μοιραστείς.

Από μόνος σου δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, διότι από μόνος σου δεν είσαι τίποτα. Εγώ δεν είμαι τίποτα χωρίς τον Πατέρα και εσύ δεν είσαι τίποτα χωρίς εμένα, διότι με το να αρνείσαι τον Πατέρα αρνείσαι τον εαυτό σου.

Έχεις κατασκευάσει μία ιδέα του εαυτού. Αυτή δεν φέρει καμία ομοιότητα με τον εαυτό σου καθόλου. Είναι ένα είδωλο, που έφτιαξες για να πάρει την θέση της πραγματικότητάς σου ως Υιός του Θεού.

Η ιδέα του εαυτού που έχεις τώρα εγγυάται ότι η λειτουργία σου εδώ θα μείνει για πάντα ανεκπλήρωτη και ατελής. Επομένως σε καταδικάζει σε μία πικρή αίσθηση απελπισίας και ματαιότητας. Εν τούτοις, αυτή η ιδέα δεν χρειάζεται να επισκευαστεί, εκτός και αν επιλέξεις να την κρατήσεις πέρα από κάθε ελπίδα αλλαγής και την κρατάς στάσιμη και κρυμμένη μέσα στο νου σου.

Το μυστικό της σωτηρίας δεν είναι παρά αυτό: Ότι αυτό το κάνεις εσύ στον εαυτό σου. Όποια και να είναι η μορφή της επίθεσης, αυτό ισχύει. Όποιος και να παίρνει τον ρόλο του εχθρού και αυτού που επιτίθεται, αυτή εξακολουθεί να είναι η αλήθεια. Όποια και να φαίνεται πως είναι η αιτία οιουδήποτε πόνου και βασάνου που αισθάνεσαι, αυτή είναι πάντα η αλήθεια. Διότι δεν θα αντιδρούσες καθόλου σε φιγούρες ενός ονείρου αν ήξερες ότι ονειρευόσουν. Άφησέ τες να είναι όσο φθονερές και μοχθηρές θέλουν, διότι δεν θα μπορούσαν να έχουν καμία επίδραση επάνω σου εκτός και αν δεν μπορέσεις ν’ αναγνωρίσεις ότι αυτό είναι το δικό σου όνειρο.

Ο στόχος σου είναι να βρεις ποιος είσαι, αφού έχεις επιτεθεί στην δημιουργία και τον Δημιουργό της και επομένως έχεις αρνηθεί την Ταυτότητά σου. Τώρα μαθαίνεις πώς να θυμάσαι την αλήθεια. Διότι αυτή η επίθεση πρέπει να αντικατασταθεί με την συγχώρεσή σου, έτσι ώστε σκέψεις ζωής να μπορέσουν ν’ αντικαταστήσουν τις σκέψεις θανάτου.

Πρόσφερε σε μένα την πίστη σου, και εγώ θα την εναποθέσω ευγενικά μέσα στο ιερό μέρος όπου ανήκει. Εκεί δεν θα βρεις καμία πλάνη, παρά μόνο την απλή αλήθεια.

Μην μου αρνηθείς το μικρό δώρο που ζητώ, όταν σε αντάλλαγμα αφήνω στα πόδια σου την ειρήνη του Θεού, και την δύναμη και φέρεις αυτή την ειρήνη σε όλους όσους περιπλανώνται στον κόσμο αβέβαιοι, μόνοι, και μέσα σε συνεχή φόβο.

Όπως διδάσκεις έτσι θα μαθαίνεις. Εγώ ποτέ δεν θα σε αφήσω ούτε θα σε απαρνηθώ, διότι αν σε απαρνηθώ απαρνούμαι τον εαυτό μου και τον Θεό που με δημιούργησε.

Ο κόσμος δεν μπορεί να σου διδάξει κανένα είδωλο εκτός κι αν εσύ θέλεις να το μάθεις. Θα έρθει κάποια στιγμή που όλα τα είδωλα θα έχουν περάσει, και εσύ θα καταλάβεις ότι δεν γνωρίζεις τι είσαι. Μέσα σε αυτό τον ασφράγιστο και ανοιχτό νου είναι που επιστρέφει η αλήθεια, απρόσκοπτη και ελεύθερη.

Εγώ κάνω το ταξίδι μαζί σου. Διότι μοιράζομαι τις αμφιβολίες σου και τους φόβους σου για λίγο ακόμα, για να μπορέσεις να έρθεις σε μένα που αναγνωρίζω το δρόμο που ακολουθώντας τον όλοι οι φόβοι και οι αμφιβολίες ξεπερνιούνται. Πορευόμαστε μαζί. Εγώ κατανοώ την αβεβαιότητα και τον πόνο, παρόλο που γνωρίζω ότι δεν έχουν κανένα νόημα.

Όμως ένας σωτήρας πρέπει να παραμένει μαζί με εκείνους που διδάσκει, βλέποντας αυτό που βλέπουν κι αυτοί, διατηρώντας όμως στο νου του τον τρόπο που τον οδήγησε έξω από όλα αυτά, και τώρα θα οδηγήσει και σένα έξω μαζί του.

Σε κάλεσα και απάντησες. Τα θαύματα είναι φυσικά, διότι είναι εκφράσεις αγάπης. Το κάλεσμά μου είναι τόσο φυσικό όσο και η απάντησή σου, και εξίσου αναπόφευκτο.

Ο δρόμος είναι ανοιχτός. Τώρα τον ακολουθούμε μαζί ειρηνικά. Έχεις απλώσει το χέρι σου σε μένα και ποτέ δεν θα σε εγκαταλείψω.

Είμαστε ένα, και αυτή η ενότητα είναι που αναζητούμε, καθώς εκπληρώνουμε αυτά τα τελευταία βήματα που δίνουν τέλος σε ένα ταξίδι που δεν άρχισε

«Σε ευχαριστώ, Πατέρα, γι αυτούς που είναι οι ιεροί αδελφοί μου όπως είναι και Υιοί Σου. Η πίστη μου σ’ αυτούς είναι δική Σου. Είμαι σίγουρος ότι θα έρθουν σε μένα όπως κι Εσύ είσαι σίγουρος για το τι είναι, και θα είναι για πάντα. Αυτοί θα δεχτούν το δώρο που τους προσφέρω, διότι Εσύ το έδωσες σε μένα για χάρη τους. Κι έτσι όπως εγώ επιθυμώ μόνο το Θέλημά Σου, το ίδιο θα επιλέξουν κι αυτοί. Και δίνω τις ευχαριστίες μου γι αυτούς. Το τραγούδι της σωτηρίας θα ηχήσει σε όλο τον κόσμο με κάθε επιλογή που κάνουν. Διότι είμαστε ενωμένοι με ένα σκοπό, και το τέλος της κόλασης πλησιάζει.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...