Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ (ας διαλογιστούμε)



ΤΟ ΕΓΩ

Μόνοι μας, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.

Ας γιορτάσουμε! Πραγματικά χρειαζόμαστε την βοήθεια του Αγίου Πνεύματος!!!
Αυτή είναι μια πολύ χαρμόσυνη συνειδητοποίηση!
Όταν βασιζόμαστε σε αυτή την πηγή δύναμης όλες οι καταστάσεις που μας απασχολούν και η καθημερινότητά μας διευκολύνονται θαυματουργά. Φυσικά το εγώ μας θέλει να χειρίζεται όλες τις καταστάσεις μόνο του. Το εγώ είναι που αγωνίζεται πάντα για "αυτάρκεια". Όμως τα μεγαλύτερά μας προβλήματα προέρχονται από τον έλεγχο του εγώ. Το εγώ πάντα αγωνιά να προστατέψει τον εαυτό του, με οποιοδήποτε κόστος.
Το μόνο πράγμα που χρειάζεται να κάνουμε, είναι να συγχωρούμε. Στην ζωή μας έχουμε εκπαιδευτεί από γονείς και φίλους που υπέφεραν από υπερδραστήριο εγώ.
Το να παραιτηθούμε από αντιδράσεις υποκινούμενες από το εγώ μπορεί να φανεί ανεύθυνο στα μάτια πολλών που κατευθύνονται από την "παλαιά τάξη πραγμάτων". Το να δίνουμε μόνο αγάπη στους ανθρώπους και στις εμπειρίες μας μπορεί να φαίνεται διαφορετικό ακόμα και να σοκάρει, ώς προς τον τρόπο που ενεργούσαμε
παλιά.
Όταν αφήσουμε το Άγιο Πνεύμα ν' αναλάβει τη ζωή μας θα βιώνουμε γαλήνη και όλες μας οι καθημερινές δραστηριότητες θα απλοποιούνται. Μπορούμε να σταματήσουμε να χειριζόμαστε και να κρίνουμε τους άλλους αν βασιστούμε στο Άγιο Πνεύμα για όλα τα πράγματα.

Μέσω του Αγίου Πνεύματος έχουμε απαντήσεις σε όλα μας τα ερωτήματα σήμερα.
Όλα τα σχέδια είναι ολοκληρωμένα.



ΟΙ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ

Φέρνω όλες μου τις ανησυχίες στο "φως", κι έτσι τις απελευθερώνω.

Δεν γίνεται βέβαια "εν μία νυκτί" να συνειδητοποιήσουμε πόσο πιο απλή μπορεί να είναι η ζωή μας. Οι πιο πολλοί από μας περάσαμε πολλά χρόνια μέσα στην αναταραχή του εγώ. Κάθε καυγάς, κάθε επίθεση και κάθε άμυνα μας φαίνονταν δικαιολογημένα. Ήταν πολύ σημαντικό να έχουμε δίκιο!! Το να διαλέξουμε την ειρήνη αντί για την νίκη μας μας έκανε να νιώθουμε αδύναμοι, και όχι γαλήνιοι.

Πόσο διαφορετικά μπορούμε να δούμε τις καθημερινές μας ενοχλήσεις, αν το θελήσουμε πραγματικά.! Μπορούμε να βλέπουμε τα προβλήματα σαν ευκαιρίες για να εκφράσουμε την αγάπη του Αγίου Πνεύματος. Ποτέ ξανά δεν νιώσαμε τόσο ενδυναμωμένοι, τόσο κυρίαρχοι της ζωής μας!! Για φαντάσου, και αυτό να γίνεται, όταν παραδώσεις απόλυτα τον έλεγχο και δεν ανησυχείς πραγματικά για τίποτα αφού έχεις απόλυτη εμπιστοσύνη στη δική Του Πρόνοια!! Ποτέ δεν θα μπορούσε να περάσει καν από το μυαλό μας το πόσο ελεύθερη από πόνο και αγωνίες θα γινόταν η ζωή μας.

Η εκπλήρωση του προορισμού μας τώρα είναι πολύ πιο απλή. Θα ανακαλύπτουμε τι να κάνουμε μετά, αν φέρουμε την κατάσταση στο "φως" της εσώτερης κατανόησης. Εκεί κατοικεί το Άγιο Πνεύμα. Όλες οι σωστές απαντήσεις θα μας αποκαλυφθούν εκεί.


Η σημερινή μέρα βρίσκεται μπροστά μου τακτοποιημένη, χωρίς παρέμβαση από το εγώ.

Θα κρατώ τις ταραχές μακριά μου.

Το Άγιο Πνεύμα είναι ο οδηγός μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...