Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

ΜΑΘΗΜΑ 63 Το φως του κόσμου φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της δικής μου συγχώρεσης.


ΜΑΘΗΜΑ 63

Το φως του κόσμου φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της δικής μου συγχώρεσης.

1. Πόσο άγιος είσαι εσύ που έχεις την δύναμη να φέρνεις ειρήνη σε κάθε νου! Πόσο ευλογημένος είσαι που μπορείς να μάθεις να αναγνωρίζεις τα μέσα που επιτρέπουν να γίνει αυτό μέσα από σένα! Τι άλλο σκοπό  θα μπορούσες  να έχεις που να σου αποφέρει περισσότερη ευτυχία;
2. Με τέτοια λειτουργία, είσαι πραγματικά το φως του κόσμου. Ο Υιός του Θεού σε σένα αποβλέπει για την λύτρωση του. Είναι δική σου για να του την δώσεις, διότι ανήκει σε σένα. Μην αποδεχθείς στην θέση της κανένα άλλο ασήμαντο σκοπό ή ανούσια επιθυμία, ειδάλλως θα λησμονήσεις την λειτουργία σου και θ’ αφήσεις τον Υιό του Θεού στην κόλαση. Αυτό που σου ζητείται, δεν είναι κάποιο ασήμαντο αίτημα. Σου ζητείται να δεχτείς την σωτηρία έτσι ώστε να είναι δική σου για να την προσφέρεις.
3. Αφού αναγνωρίσεις την σημασία αυτής της λειτουργίας, θα χαρείς να την θυμάσαι πολύ συχνά σήμερα. Θα αρχίσουμε την μέρα αναγνωρίζοντας την, και θα την κλείσουμε με την σκέψη της στην επίγνωση μας. και όλη την ημέρα θα την επαναλαμβάνουμε όσο πιο συχνά μπορούμε:
Το φως του κόσμου φέρνει ειρήνη σε κάθε νου μέσω της δικής μου συγχώρεσης. Εγώ είμαι το μέσον που έχει ορίσει ο Θεός για την σωτηρία του κόσμου.
4. Αν κλείσεις τα μάτια σου, πιθανόν θα βρεις ευκολότερο να αφήσεις τις σχετικές σκέψεις να έρθουν σε σένα εκείνο το ένα ή δύο λεπτά που θα πρέπει να αφιερώσεις για να αναλογιστείς αυτή την ιδέα. Όμως, μην περιμένεις να συμβεί κάτι τέτοιο. Δεν πρέπει να χάσεις καμιά ευκαιρία για να ενισχύσεις την σημερινή ιδέα. Να θυμάσαι ότι ο Υιός του Θεού αποβλέπει σε σένα για την σωτηρία του. Και ποιος άλλος είναι ο Υιός Του από τον Εαυτό σου;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...