Δευτέρα 5 Απριλίου 2010

ΜΑΘΗΜΑ 95



Είμαι ένας Εαυτός, ενωμένος με τον Δημιουργό μου.

1. Η σημερινή ιδέα περιγράφει με ακρίβεια εσένα έτσι όπως σε δημιούργησε ο Θεός. Είσαι ένα μέσα σου, και ένα με Αυτόν. Δική σου είναι η ενότητα όλης της δημιουργίας. Η τέλειά ενότητά σου κάνει αδύνατη την αλλαγή μέσα σου. Αυτό δεν το δέχεσαι, και δεν μπορείς να συνειδητοποιήσεις ότι έτσι είναι, μόνο επειδή πιστεύεις ότι ήδη έχεις αλλάξει τον εαυτό σου.

2. Βλέπεις τον εαυτό σου σαν μια γελοία παρωδία της δημιουργίας του Θεού ∙ αδύναμο, μοχθηρό, άσχημο και αμαρτωλό, δυστυχισμένο και καταπονημένο από τον πόνο. Αυτή είναι η δική σου εκδοχή για τον εαυτό σου ∙ έναν εαυτό διαιρεμένο σε πολλά αντιμαχόμενα κομμάτια, χωρισμένα από τον Θεό, και αδύναμα δεμένα αναμεταξύ τους από τον αλλοπρόσαλλο και ιδιότροπο κατασκευαστή τους, στον οποίο προσεύχεσαι. Δεν ακούει τις προσευχές σου, διότι είναι κουφός. Δεν βλέπει την ενότητα μέσα σου, διότι είναι τυφλός. Δεν καταλαβαίνει ότι είσαι ο Υιός του Θεού, διότι είναι αναίσθητος και δεν καταλαβαίνει τίποτα.

3. Σήμερα θα επιχειρήσουμε να έχουμε επίγνωση μόνο αυτού που ακούμε και βλέπουμε, και έχει ολοκληρωμένο νόημα. Θα κατευθύνουμε πάλι τις ασκήσεις μας για να φτάσουμε τον ένα σου εαυτό, ο οποίος είναι ενωμένος με τον Δημιουργό Του. με υπομονή και ελπίδα προσπαθούμε πάλι σήμερα.

4. Η χρήση των πέντε πρώτων λεπτών κάθε ώρας για την εξάσκηση της σημερινής ιδέας έχει ιδιαίτερο όφελος στο στάδιο της μάθησης στο οποίο βρίσκεσαι τώρα. Είναι δύσκολο σε αυτό το σημείο να μην επιτρέπεις στο νου σου να περιπλανάται, όταν αναλαμβάνει εκτεταμένη πρακτική. Σίγουρα αυτό το έχεις ήδη συνειδητοποιήσει. Έχεις δει το μέγεθος της έλλειψης διανοητικής πειθαρχίας σου, και την ανάγκη σου για εκπαίδευση του νου. Είναι απαραίτητο να το γνωρίσεις αυτό, διότι είναι πραγματικά ένα εμπόδιο στην πρόοδό σου.

5. Οι τακτικές αλλά πιο μικρές περίοδοι πρακτικής έχουν άλλα πλεονεκτήματα για σένα αυτή την ώρα. Μαζί με την αναγνώριση των δυσκολιών σου στην συγκροτημένη προσοχή, πρέπει επίσης να έχεις παρατηρήσει ότι, εκτός κι αν σου υπενθυμίζουν τον σκοπό σου τακτικά, έχεις την τάση να τον ξεχνάς για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Συχνά δεν μπορείς να θυμηθείς τις σύντομες εφαρμογές της σημερινής ιδέας, και δεν έχεις ακόμα αποκτήσει την συνήθεια να χρησιμοποιείς την ιδέα αυτόματα ανταποκρινόμενος στον πειρασμό.

6. Η δομή, λοιπόν, είναι αναγκαία για σένα αυτή την στιγμή, και περιλαμβάνει συχνές υπενθυμίσεις του στόχου σου, καθώς και τακτικές προσπάθειες να τον φτάσεις. Η τακτικότητα όσον αφορά στον χρόνο δεν είναι η ιδανική απαίτηση για την πιο ωφέλιμη μορφή πρακτικής στην σωτηρία. Έχει όμως πλεονεκτήματα για εκείνους που το κίνητρό τους είναι ασυνεπές, και παραμένουν έντονα αμυντικοί ενάντια στην μάθηση.

7. Επομένως, θα συνεχίσουμε τις πεντάλεπτες πρακτικές ανά ώρα για κάποιο διάστημα, και σου συνιστούμε να παραλείπεις όσο το δυνατόν λιγότερες. Χρησιμοποιώντας τα πρώτα πέντε λεπτά της ώρας θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο, εφόσον επιβάλει σταθερότερη δομή. Όμως, μην χρησιμοποιείς τα ολισθήματα σου από αυτό το χρονοδιάγραμμα σαν δικαιολογία για να μην επιστρέφεις σε αυτό πάλι αμέσως μόλις μπορέσεις. Σίγουρα μπορεί να υπάρξει ο πειρασμός να θεωρήσεις την μέρα ως χαμένη διότι δεν μπόρεσες να κάνεις αυτό που χρειαζόταν. Αυτό, όμως, απλά θα πρέπει να το αναγνωρίσεις γι αυτό που είναι ∙ μία άρνηση να αφήσεις το σφάλμα σου να διορθωθεί, και μία απροθυμία να ξαναπροσπαθήσεις.

8. Το Άγιο Πνεύμα δεν καθυστερεί την διδασκαλία του εξαιτίας των δικών σου λαθών. Μπορεί να καθυστερήσει μόνο από την απροθυμία σου να τα αφήσεις να φύγουν. Γι αυτό ας είμαστε αποφασισμένοι, ειδικά για την επόμενη εβδομάδα, να είμαστε πρόθυμοι να συγχωρούμε τον εαυτό μας για τυχόν ολισθήματα στην επιμέλεια, και για τις αποτυχίες να ακολουθήσουμε τις οδηγίες για την εξάσκηση της σημερινής ιδέας. Αυτή η ανεκτικότητα για την αδυναμία θα μας δώσει την ικανότητα να την παραβλέπουμε, παρά να της δίνουμε δύναμη να καθυστερεί την μάθησή μας. Αν της δίνουμε δύναμη να το κάνει αυτό, την θεωρούμε ως δύναμη, και συγχέουμε την δύναμη με την αδυναμία.

9. Όταν δεν καταφέρνεις να είσαι τυπικός με τις απαιτήσεις αυτών των μαθημάτων, απλά έχεις κάνει ένα λάθος. Αυτός χρειάζεται διόρθωση, και τίποτα άλλο. Το να επιτρέπεις σε ένα λάθος να συνεχίζεται σημαίνει ότι κάνεις και άλλο λάθος, βασισμένο στο πρώτο και ενισχύοντάς του. Αυτή την διαδικασία είναι που πρέπει ν’ αφήσεις κατά μέρος, διότι δεν είναι παρά άλλος ένας τρόπος με τον οποίο θέλεις να υπερασπίζεσαι τις ψευδαισθήσεις ενάντια στην αλήθεια.

10. Άφησε όλα αυτά τα σφάλματα να φύγουν αναγνωρίζοντας τα ως αυτό που είναι. Είναι προσπάθειες να κρατήσουν μακριά από την επίγνωση σου ότι είσαι ένα Εαυτός, ενωμένος με τον Δημιουργός σου, ένα με κάθε πλευρά της δημιουργίας, και απεριόριστος σε δύναμη και ειρήνη. Αυτή είναι η αλήθεια, και τίποτα άλλο δεν είναι αληθές. Σήμερα θα επιβεβαιώσουμε αυτή την αλήθεια ξανά, και θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε στο μέρος μέσα σε σένα στο οποίο δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι μόνο αυτό είναι αλήθεια.

11. Άρχισε τις περιόδους πρακτικής σήμερα με αυτή την διαβεβαίωση, προσφέροντας την στο νου σου μαζί με όλη την βεβαιότητα που μπορείς να δώσεις:

Είμαι ένας Εαυτός, ενωμένος με τον Δημιουργό μου, ένα με κάθε πλευρά της δημιουργίας, και απεριόριστος σε δύναμη και γαλήνη.

Έπειτα κλείσε τα μάτια σου και πες πάλι στον εαυτό σου, αργά και στοχαστικά, προσπαθώντας να επιτρέψεις στο νόημα των λέξεων να βυθιστεί στο νου σου, αντικαθιστώντας τις σφαλερές ιδέες:

Είμαι ένας Εαυτός.

Επανάλαβε αυτό αρκετές φορές, και έπειτα προσπάθησε να νιώσεις την σημασία που μεταφέρουν αυτές οι λέξεις.

12. Είσαι ένας Εαυτός, ενωμένος και ασφαλής μέσα στο φως, την χαρά και την ειρήνη. Είσαι ο Υιός του Θεού, ένας Εαυτός, με ένα Δημιουργό και ένα στόχο ∙ να φέρεις την επίγνωση αυτής της ενότητας σε όλους τους νόες, έτσι ώστε η αληθινή δημιουργία να μπορέσει να επεκτείνει την ολότητα και την ενότητα του Θεού. Είσαι ένας Εαυτός, πλήρης και θεραπευμένος και ολοκληρωμένος, με δύναμη να σηκώσει το πέπλο του σκότους από τον κόσμο, και ν’ αφήσει το φως μέσα σου να περάσει για να διδάξει τον κόσμο την αλήθεια για τον εαυτό σου.

13. Είσαι ένας Εαυτός, σε τέλεια αρμονία με όλα όσα υπάρχουν και θα υπάρξουν. Είσαι ένας Εαυτός, ο ιερός Υιός του Θεού, ενωμένος με τους αδελφούς σου μέσα σε αυτό τον Εαυτό ∙ ενωμένος με τον Πατέρα σου στην Θέλησή Του. Νιώσε αυτόν τον ένα Εαυτό μέσα σου, και άφησέ Τον να διώξει με την λάμψη Του όλες τις ψευδαισθήσεις σου και τις αμφιβολίες. Αυτός είναι ο Εαυτός σου, ο Υιός του Θεού του Ίδιου, αναμάρτητος όπως ο Δημιουργός Του, με την δύναμή Του μέσα σε σένα και την Αγάπη Του αιώνια δική σου. Είσαι ένας Εαυτός, και σου έχει δοθεί να νιώθεις αυτό τον Εαυτό μέσα σου, και να εκδιώξεις όλες τις ψευδαισθήσεις από τον ένα Νου που είναι αυτός ο Εαυτός, η ιερή αλήθεια μέσα σου.

14. Μην ξεχνάς σήμερα. Χρειαζόμαστε την βοήθειά σου ∙ την μικρή σου συνεισφορά στο να φέρεις την ευτυχία σε όλο τον κόσμο. Και ο Ουρανός προσβλέπει σε σένα με εμπιστοσύνη ότι θα προσπαθήσεις σήμερα. μοιράσου, λοιπόν, την βεβαιότητά του, διότι είναι δική σου. Να επαγρυπνείς. Μην ξεχνιέσαι σήμερα. Όλη την ημέρα μην ξεχνάς τον στόχο σου. Επαναλάμβανε την σημερινή ιδέα όσο πιο συχνά μπορείς, και κατάλαβε ότι κάθε φορά που το κάνεις, κάποιος ακούει την φωνή της ελπίδας, το ανασάλεμα της αλήθειας μέσα στο νου του, το ευγενικό θρόισμα των φτερών της ειρήνης.

15. Η δική σου αναγνώριση ότι είσαι ένας Εαυτός, ενωμένος με τον Πατέρα σου, είναι ένα κάλεσμα προς όλο τον κόσμο να είναι ένα μαζί σου. Όποιον συναντάς σήμερα, βεβαιώσου πως του δίνεις την υπόσχεση της σημερινής ιδέας και πες του αυτό:

Είσαι ένας Εαυτός μαζί με μένα, ενωμένος με τον Δημιουργό μας σε αυτόν τον Εαυτό. Σε τιμώ εξαιτίας Αυτού που είμαι, και Αυτού που είναι Εκείνος, ο Οποίος μας αγαπά και τους δύο ως ένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...