Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

ΜΑΘΗΜΑ 120





ΜΑΘΗΜΑ 120

Για την πρωινή και βραδινή άσκηση:

(109) «Αναπαύομαι μέσα στο Θεό».

Μέσα στον Θεό αναπαύομαι σήμερα, και Τον αφήνω να εργαστεί μέσα μου και μέσα από μένα, ενώ εγώ αναπαύομαι μέσα σε Αυτόν με ήρεμη και απόλυτη βεβαιότητα.

(110) «Είμαι έτσι όπως με δημιούργησε ο Θεός».

Είμαι Υιός του Θεού. Σήμερα αφήνω κατά μέρος όλες τις αρρωστημένες ψευδαισθήσεις για τον εαυτό μου, και αφήνω τον Πατέρα μου να μου πει Ποιος πραγματικά είμαι.

Στην ώρα:
«Αναπαύομαι μέσα στο Θεό».

Στην μισή ώρα:
«Είμαι έτσι όπως με δημιούργησε ο Θεός».






















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...