Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑ 275 Η θεραπευτική Φωνή του Θεού προστατεύει όλα τα πράγματα σήμερα.



ΜΑΘΗΜΑ 275

Η θεραπευτική Φωνή του Θεού προστατεύει όλα τα πράγματα σήμερα.

Σήμερα ας δώσουμε προσοχή στην Φωνή του Θεού, η οποία λέει ένα αρχαίο μάθημα, που δεν είναι περισσότερο αληθινό σήμερα, από οποιαδήποτε άλλη μέρα. Όμως αυτή η μέρα έχει επιλεγεί να είναι η ώρα που θα αναζητήσουμε, θ’ ακούσουμε και θα μάθουμε και θα καταλάβουμε. Έλα μαζί μου να ακούσουμε. Γιατί η Φωνή του Θεού μας μιλά για πράγματα που δεν μπορούμε να καταλάβουμε μόνοι, ούτε να τα μάθουμε ξεχωριστά. Μέσα σε αυτή όλα τα πράγματα προστατεύονται. Και μέσα σ’ αυτή βρίσκεται η θεραπεία της Φωνής που μιλά εκ μέρους του Θεού.

Η θεραπευτική Σου Φωνή προστατεύει όλα τα πράγματα σήμερα, άρα αφήνω όλα τα πράγματα σε Σένα. Δεν χρειάζεται ν’ ανησυχώ για τίποτα. Γιατί η Φωνή Σου θα μου λέει τι να κάνω και που να πάω ∙  σε ποιον να μιλήσω και τι να του πω, τι σκέψεις να κάνω, τι λόγια να δώσω στον κόσμο. Η ασφάλεια που φέρνω μου δίδεται. Πατέρα, η Φωνή Σου προστατεύει όλα τα πράγματα μέσα από μένα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...