Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

ΜΑΘΗΜΑ 315 Όλα τα δώρα που δίνουν οι αδελφοί μου ανήκουν σε μένα.

ΜΑΘΗΜΑ 315

Όλα τα δώρα που δίνουν οι αδελφοί μου ανήκουν σε μένα.

Κάθε μέρα, κάθε στιγμή που περνά, χίλιοι θησαυροί έρχονται σε μένα. Είμαι ευλογημένος με δώρα όλη την ημέρα, που η αξία τους υπερβαίνει όλα τα πράγματα που μπορώ να συλλάβω με το νου μου. Ένας αδελφός χαμογελά σε έναν άλλο, και η καρδιά μου αγαλλιάζει. Κάποιος λέει ένα λόγο ευγνωμοσύνης ή ελέους, και ο νους μου λαμβάνει αυτό το δώρο και το παίρνει σαν δικό του. Και ο κάθε ένας που βρίσκει τον δρόμο του για τον Θεό γίνεται σωτήρας μου, δείχνοντας τον δρόμο σε μένα, και δίνοντάς μου την βεβαιότητά του ότι όσα έχει μάθει είναι σίγουρα και δικά μου.

Σε ευχαριστώ, Πατέρα, για τα πολλά δώρα που έρχονται σε μένα σήμερα και κάθε μέρα από κάθε Υιό του Θεού. Των αδελφών μου τα δώρα προς εμένα είναι απεριόριστα. Τώρα μπορώ να τους προσφέρω τις ευχαριστίες μου, έτσι ώστε η ευγνωμοσύνη προς αυτούς να μπορεί να με οδηγήσει στον Δημιουργό μου και στην θύμηση Του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...