Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

ΜΑΘΗΜΑ 312 Βλέπω όλα τα πράγματα έτσι όπως θα ήθελα να είναι.

ΜΑΘΗΜΑ 312

Βλέπω όλα τα πράγματα έτσι όπως θα ήθελα να είναι.

Η αντίληψη ακολουθεί την κρίση. Έχοντας κρίνει, βλέπουμε αυτό που θα θέλαμε να δούμε. Γιατί η όραση χρησιμεύει μόνο για να μας προσφέρει αυτό που θα θέλαμε να έχουμε. Είναι αδύνατον να παραβλέψουμε αυτό που θέλουμε να δούμε, και να μην βλέπουμε αυτό που έχουμε επιλέξει να δούμε. Πόσο βέβαιο είναι λοιπόν ότι θα έρθει ο αληθινός κόσμος να χαιρετίσει την ιερή όραση όποιου κάνει δικό του τον σκοπό του Αγίου Πνεύματος, και βλέπει σύμφωνα με αυτόν. Και δεν γίνεται να μην δει αυτό που θα ήθελε να δει ο Χριστός, και να μοιραστεί την Αγάπη του Χριστού για όσα βλέπει.

Σήμερα δεν έχω άλλο σκοπό από το να δω ένα απελευθερωμένο κόσμο, ελεύθερο από όλες τις κρίσεις που έχω κάνει. Πατέρα, αυτό είναι το Θέλημά Σου για μένα σήμερα, άρα αυτός πρέπει να είναι και ο στόχος μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...