Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

ΜΑΘΗΜΑ 308 Αυτή η στιγμή είναι ο μόνος χρόνος που υπάρχει.

ΜΑΘΗΜΑ 308

Αυτή η στιγμή είναι ο μόνος χρόνος που υπάρχει.

Έχω φανταστεί τον χρόνο με ένα τέτοιο τρόπο που ματαιώνει τον στόχο μου. Αν επιλέξω να οδηγήσω το παρελθόν στην αιωνιότητα, πρέπει να αλλάξω την αντίληψη που έχω για τον σκοπό του χρόνου. Ο σκοπός του χρόνου δεν μπορεί να είναι κρατά το παρελθόν και το μέλλον ως ένα. Το μόνο διάστημα κατά το οποίο μπορώ να σωθώ από τον χρόνο είναι το τώρα. Γιατί αυτή την στιγμή η συγχώρεση έχει έρθει να με απελευθερώσει. Η γέννηση του Χριστού είναι τώρα, χωρίς παρελθόν ή μέλλον. Έχει έρθει να δώσει την παρούσα ευλογία Του στον κόσμο, αποκαθιστώντας τον στην συγχώρεση και την αγάπη. Και η αγάπη είναι πάντα παρούσα, εδώ και τώρα.

Σε ευχαριστώ γι αυτή την στιγμή, Πατέρα. Τώρα λυτρώνομαι. Αυτή η στιγμή είναι ο χρόνος που έχεςι ορίσει Εσύ για την απελευθέρωση του Υιού Σου, και για την σωτηρία του κόσμου μέσα σ’ αυτόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...