Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

ΜΑΘΗΜΑ 173


Ο Θεός δεν είναι παρά Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

(
155) Θα κάνω πίσω και θα αφήσω Αυτόν να μου δείχνει τον δρόμο.

Ο Θεός δεν είναι παρά Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.


(156) Πορεύομαι μαζί με τον Θεό μέσα σε απόλυτη ιερότητα

Ο Θεός δεν είναι παρά Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.


---αντί σχολίων, κάποια αποσπάσματα από το κείμενο---

«..Κάθε απόφαση που παίρνεις είναι για τον Ουρανό ή την κόλαση, και φέρνει στην επίγνωσή σου αυτό για το οποίο αποφάσισες.»

«Αποφάσισε μαζί με μένα, που έχω αποφασίσει να κατοικήσω μαζί σου. Επιθυμώ ό,τι επιθυμεί και ο Πατέρας μου, γνωρίζοντας ότι το Θέλημά Του είναι συνεπές και σε γαλήνη για πάντα με τον εαυτό του. Δεν θα είσαι ικανοποιημένος με τίποτα άλλο από το Θέλημά Του. Μην δέχεσαι τίποτα λιγότερο, και να θυμάσαι ότι όλα όσα έχω μάθει είναι δικά σου»

«Σε ρώτησα πρωτύτερα , «Προτιμάς να είσαι αιχμάλωτος στο εγώ ή να φιλοξενήσεις τον Θεό;» Άφησε να σου κάνει αυτήν την ερώτηση το Άγιο Πνεύμα κάθε φορά που παίρνεις μιαν απόφαση. Γιατί κάθε απόφαση που παίρνεις απαντά σε αυτή την ερώτηση, και προσκαλεί την θλίψη ή την χαρά ανάλογα.»

«Αν είσαι απόλυτα πρόθυμος να αφήσεις την σωτηρία στο σχέδιο του Θεού και απόλυτα απρόθυμος να επιχειρήσεις να αδράξεις την γαλήνη μόνος σου, η σωτηρία θα σου δοθεί. Όμως, μην νομίζεις ότι μπορείς ν’ αντικαταστήσεις το σχέδιο Του με το δικό σου. Καλύτερα, έλα μαζί μου στο δικό Του σχέδιο, ώστε να μπορέσουμε να απελευθερώσουμε όλους εκείνους που θέλησαν να είναι δέσμιοι, διακηρύσσοντας μαζί μου ότι ο Υιός του Θεού είναι ξενιστής του Πατέρα Του. Έτσι δεν θα αφήσουμε κανέναν να ξεχάσει αυτό που θέλεις να θυμηθείς εσύ.. Και έτσι θα το θυμηθείς κι εσύ.»

«Να είσαι ταπεινός ενώπιον Του, όμως μεγαλειώδης μέσα σε Αυτόν. Και μην δίνεις αξία σε κανένα σχέδιο του εγώ μπροστά στο σχέδιο του Θεού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...