Σάββατο 26 Ιουλίου 2008

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - ΕΓΕΝΕΤΟ ΦΩΣ!


ΕΓΕΝΕΤΟ ΦΩΣ! ΤΟ ΦΩΣ ΗΡΘΕ!

Διότι το φως είναι εδώ. Αυτή είναι μια αλήθεια που δεν εξαρτάται από μένα.

« Είσαι θεραπευμένος και μπορείς να θεραπεύεις. Το φως έχει έρθει. Έχεις σωθεί και μπορείς να σώζεις. Το φως έχει έρθει. Βρίσκεσαι εν ειρήνη, και φέρεις την ειρήνη μαζί σου όπου πηγαίνεις. Το σκότος και η ταραχή έχουν εξαφανιστεί. Το φως είναι εδώ.»

Πρόσεξε ότι όλα αυτά είναι γραμμένα στον Ενεστώτα. Στο παρόν.

Το φως έχει έρθει. Η πράξη έχει επιτελεστεί.

Το φως είναι εδώ τώρα!

Διατελώ εν ειρήνη.

Είμαι στ’ αλήθεια έτσι;

Το σκότος και η ταραχή έχουν εξαφανιστεί.

Είναι αυτή η εμπειρία μου, τώρα;

Ή στέκομαι ακόμα μέσα σε ένα σκοτεινό σύννεφο;

Και όμως. Δεν βρέχει πια. Το φως είναι εδώ.

Αυτό σημαίνει ότι αν δεν αισθάνομαι γαλήνη και βλέπω ακόμα σκοτάδι και ταραχή, τότε το προκαλώ εγώ στον εαυτό μου.

Το φως είναι παντού γύρω μου. Μπορώ να φυλάξω την ομπρέλα μου. Μπορώ να αφήσω τις κρίσεις και τις πικρίες μου. Το φως είναι τόσο λαμπρό! Δεν χρειάζεται να καλύπτομαι ή να προσπαθώ να προστατευτώ άλλο. Μπορώ να είμαι χαρούμενη. Το φως έχει έρθει.


Ας αρχίσω να βλέπω με την όραση του Χριστού. Ας σταματήσω να ψάχνω την μορφή. Ας σταματήσω να επικεντρώνω την προσοχή μου στο ατελές σώμα μου στις προβληματικές σχέσεις μου διότι αυτά δεν μου δείχνουν απολύτως τίποτα, επειδή η μορφή δεν είναι η πραγματικότητα. Δεν έχει νόημα. Αυτό που μου δείχνουν τα μάτια του σώματος δεν είναι η πραγματική ζωή!

Μόνο το φως είναι αληθινό!

Αυτό το φως στους περισσότερους από μας είναι καλυμμένο από σύννεφα, ιστορίες, λύπη, σκοτάδι, ασθένειες και μελαγχολία. ΑΛΛΑ ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ! Δουλειά μου είναι να το βρω! Μπορεί να είναι απλά ένας σπινθήρας, αλλά είναι εκεί! Οι αδερφοί μου περιμένουν την απελευθέρωσή τους και μόνο εγώ μπορώ να τους την δώσω!

Είναι δουλειά μου, η μοναδική πραγματική λειτουργία και σκοπός μου, να δω το φως.

Να κοιτάζω πέρα από τις στενοχώριες, τα ελαττώματα των ανθρώπων, να βλέπω το φως και μόνο το φως!.

Μπορώ να κάθομαι και ν’ ακούω με προσοχή τι μου λέει κάποιος. Απλά ν’ ακούω. Να σταματήσω ό,τι κάνω και ν’ ακούω. Να μην παρεμβάλω την δική μου ιστορία, και να μην κάνω σύγκριση με τις δικές μου εμπειρίες. Να δώσω πλήρη προσοχή, χωρίς να προσθέσω δικά μου σχόλια. Απλά ν’ ακούω. Αυτός είναι ένας από τους πιο εύκολους και αποτελεσματικούς τρόπους θεραπείας…

Απλά ν’ ακούω να δίνω αυτό που πραγματικά χρειάζεται: αγάπη και προσοχή. Όχι κρίσεις και σχόλια.. απλά να είμαι παρούσα και ν’ ακούω

Δεν θα επιτρέψω στις ανόητες παρεμβολές του εγώ μου να επισκιάζουν το Φως. Το φως είναι η πραγματική μου ιδιότητα.

ΜΑΘΗΜΑ 91 - ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΑ ΣΤΟ ΦΩΣ!

«Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι τα θαύματα και η Όραση πηγαίνουν απαραίτητα μαζί….Αυτή είναι μια κεντρική ιδέα για το νέο σύστημα σκέψης σου….

Το θαύμα είναι πάντα εκεί. Η παρουσία του δεν προκαλείται από την όρασή σου∙ η απουσία του δεν είναι αποτέλεσμα της αποτυχίας σου να το δεις. Μόνο η επίγνωσή σου για τα θαύματα επηρεάζεται. Θα τα δεις στο φως∙ δεν θα τα δεις στο σκοτάδι.

Γι αυτό, για σένα το φως είναι ζωτικής σημασίας. Όσο μένεις στο σκοτάδι το φως παραμένει αόρατο. Γι αυτό είσαι πεισμένος ότι δεν βρίσκεται εκεί.

Το φως, λοιπόν, είναι άχρηστο για σένα, παρόλο που βρίσκεται εκεί. Δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις διότι η παρουσία του σου είναι άγνωστη.

Δεν αμφισβητείς αυτό που βλέπουν τα μάτια του σώματός σου. Δεν αμφιβάλλεις ότι οι εικόνες που βλέπεις είναι η πραγματικότητα. Η πίστη σου είναι στο σκοτάδι και όχι στο φως. Πως μπορεί αυτό να αναστραφεί; Για σένα είναι αδύνατον, αλλά δεν είσαι μόνος σε αυτό.

Οι προσπάθειές σου, όσο μικρές και να είναι, έχουν ισχυρή στήριξη. Αν μόνο συνειδητοποιούσες πόσο ισχυρή είναι, οι αμφιβολίες σου θα εξαφανιζόντουσαν. Σήμερα αφιέρωσε τις προσπάθειές σου στο να νιώσεις αυτή τη δύναμη. Όταν βιώσεις αυτή την δύναμη μέσα σου, αυτή τη δύναμη που κάνει τα θαύματα να είναι πολύ προσιτά, δεν θα αμφιβάλλεις πια. Τα θαύματα που κρύβει η αίσθηση αδυναμίας σου θα ανατείλουν στην επίγνωσή σου.

4 σχόλια:

  1. Απλός μαθητής στο μάθημα των θαυμάτων. Μου αρέσει να λούζω τον αέρα μου με φως.
    Όμορφες μουσικές, αγαπημένες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ για το πέρασμά σου από τα λημέρια μου. Να είσαι πολύ καλά.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΗΝ ΦΛΩΡΙΝΑ!
    ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ!ΕΤΣΙ ΠΕΡΙΗΛΘΑ ΣΤΗ ΣΙΩΠΗ ΚΑΙ ΑΦΕΘΗΚΑ!
    ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΗΛ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να σε καλα χριστινα!!!!
    ειναι το μαθηματα που κανω σημερα!!!!
    σε ευχαριστω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...