Πέμπτη 24 Ιουλίου 2008

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ – ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΦΩΣ




Ας είναι το Φως ο μόνος μου στόχος σήμερα! Αυτό είναι το θέλημα του Θεού και εγώ το μοιράζομαι μαζί Του!

Οι μάταιες επιθυμίες μου οι πικρίες μου είναι συνεργοί στην απεικόνιση του κόσμου που βλέπω. Σήμερα, όμως, για άλλη μια φορά θα προσπαθήσω να φτάσω τον κόσμο που είναι σύμφωνος με το δικό Σου Θέλημα. Γενηθήτω Φως!

Επιθυμώ να δω το Φως. Επιθυμώ να γνωρίσω την πραγματική μου ταυτότητα. Επιθυμώ να βλέπω μόνο αυτό που είναι αληθινό, πραγματικό και αιώνιο. Επιθυμώ να γνωρίσω την κληρονομιά μου. Οι θύρες είναι ανοιχτές! Ας μην επισκιάζω την πραγματική όραση με πικρίες και δυσαρέσκειες. Αυτές είναι σαν τα μαύρα σύννεφα που κρύβουν το φως του Ήλιου. Ας απελευθερώσω τις πικρίες μου και ας δω το Φως! Δεν υπάρχει ανάγκη για συγκρούσεις. Δεν υπάρχει άλλη θέληση εκτός από του Θεού! Η Θέληση του θεού για μένα είναι η απόλυτη ευτυχία!


Τι χρειάζομαι για να είμαι ευτυχισμένη;



Να εγκαταλείψω τις προσκολλήσεις μου που τόσο μου είναι προσφιλείς και τις φυλάω από το φως!

Ποιες είναι αυτές;

Ο πόνος, ο φόβος, οι δυσαρέσκειες, οι συγκρούσεις και η ανάγκη μου να έχω δίκιο!

Αν αφήσω όλα αυτά θα είμαι ευτυχισμένη! Είναι τόσο απλό! Η Αλήθεια είναι πάντα τόσο απλή…

Η εικόνα του κόσμου που βλέπω αντανακλά αυτό που υπάρχει μέσα μου.

Οι πικρίες σκοτεινιάζουν το νου μου, έτσι βλέπω ένα σκοτεινό κόσμο.

Η συγχώρεση παίρνει το σκοτάδι, και επαναφέρει την θέλησή μου, και με αφήνει να βλέπω ένα κόσμο φωτός.

Είναι πραγματικά τόσο δύσκολο να απαρνηθούμε τις πικρίες μας; Γιατί να τους δίνουμε τόση δύναμη και να τις αφήνουμε να στέκονται ανάμεσά σε μας και την σωτηρία μας;

Αφήνω τις πικρίες μου. Σταματώ τις δυσαρέσκειες. Πηγαίνω προς το φως. Περνώ τα σύννεφα. Περνώ το σκοτάδι. Ξεχνώ τα προβλήματα. Είμαι το φως του κόσμου.

Οι δυσαρέσκειες είναι μια μορφή σύγκρουσης.

Θέλω στ’ αλήθεια να είμαι στην κόλαση;

Θέλω στ’ αλήθεια να κλαίω, να υποφέρω και να πεθαίνω;

Υπάρχει ένα σημείο που δεν μπορούν να φτάσουν οι ψευδαισθήσεις.

Αυτό βρίσκεται πάνω από το πεδίο της μάχης. Ας πάω, λοιπόν, εκεί! Μόλις βρεθώ πάνω από το πεδίο της μάχης, οι ψευδαισθήσεις δεν μπορούν να με φτάσουν. Δεν είναι δυνατόν να βρω γαλήνη μέσα στις συγκρούσεις που έχω επιλέξει να βρίσκομαι αυτή τη στιγμή. Αυτό εννοεί ο Ιησούς όταν λέει να αφήσουμε τα πάντα πίσω μας. Αυτό σημαίνει να πας στον Ουρανό. Αυτό εννοούσε ο Ιησούς όταν ζήτησε από τους ανθρώπους στο χωράφι να τα παρατήσουν όλα και να τον ακολουθήσουν. Ήθελαν να γυρίσουν και να πάρουν τις περιουσίες τους, τις γυναίκες και τα παιδιά τους αυτός είπε: ΟΧΙ.

Ματθαίος 24….

Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να πάρεις κάτι από την ζωή σου αν περιμένεις να πας στο φως. Όταν πηγαίνεις στον Θεό, πρέπει να τα’ αφήσεις όλα πίσω σου. Όλα. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Αυτό τώρα μου ακούγεται δύσκολο και φαίνεται ότι απαιτεί κάποιες θυσίες…αλλά αυτό μέχρι να δω τι λέει στ ’αλήθεια. Πηγαίνει με αυτά που λένε τα ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ: Για να φτάσεις στο φως, πρέπει ν’ αφήσεις το σκοτάδι. Πρέπει να πας πέρα από τα σύννεφα. Πρέπει ν’ αφήσεις πίσω την παλιά «ζωή» σου.

Ν’ αλλάξεις την ζωή σου, όπως ένα φίδι αλλάζει το δέρμα του.

ΝΑ Τ’ ΑΦΗΣΩ ΟΛΑ.

Ν’ αφήσω την ιστορία μου. Ν’ αφήσω τις πικρίες μου.

Αυτές τις πικρίες που κρατώ από το χτες (από το παρελθόν μου). Ν’ αφήσω το παρελθόν και να μπω σε μια νέα διάσταση – στο αιώνιο παρόν. Να τα’ αφήσω λοιπόν, όλα. Για ποιο λόγο ακόμα επιμένω; Ας τα απελευθερώσω.

Απελευθερώνω όλες μου τις πικρίες.

Τώρα ξέρω, ότι όταν δεν αισθάνομαι χαρούμενη (που είναι η φυσική μου κατάσταση), ή όταν έχω προβλήματα, ή δεν μπορώ να δω το φως……..είναι διότι είναι κυριολεκτικά αδύνατον να φτάσω στον ουρανό όσο στέκομαι ακόμα στο σκοτάδι. Δεν μπορώ να είμαι στο φως όσο κρατώ ακόμα θυμό, κρίσεις, ανησυχίες και φόβους. Είναι αδύνατον. Πρέπει να τ’ αφήσω ΟΛΑ.

Γι αυτό πρέπει να σβήσω τη λέξη «εγώ» από το λεξιλόγιό μου.

Να την σβήσω σαν να εξαρτιέται η ζωή μου από αυτό.

Δεν υπάρχει «εγώ», δεν υπάρχει πόνος, δεν υπάρχουν προβλήματα.

ΞΕΚΟΛΛΑ!!

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να υποφέρω!

Γιατί να θέλω ακόμα τις συγκρούσεις;

Τι έχω να χάσω;

Τι έχω να «θυσιάσω»;

Θέλω να έχω δίκιο ή να είμαι ευτυχισμένη;

Πάνω απ’ όλα θέλω την ελευθερία να θυμηθώ Ποια είμαι στ’ αλήθεια.

«Σήμερα θα χρησιμοποιήσω την δύναμη της θέλησής μου. Δεν είναι η θέλησή μου να ψαχουλεύω στο σκοτάδι, φοβισμένος από τις σκιές και από πράγματα αόρατα και πλασματικά. Το φως θα είναι ο οδηγός μου σήμερα. Θα το ακολουθήσω εκεί που με οδηγεί, και θα κοιτώ μόνο ό,τι μου δείχνει. Αυτή την ημέρα θα βιώσω την γαλήνη της αληθινής αντίληψης. Αν συναντώ πειρασμούς, θα λέω:

Αυτό(το πρόβλημα) δεν είναι ικανό να μου κρύψει το φως που επιθυμώ να δω.

Στέκεσαι μαζί μου στο φως, (όνομα).

Στο φως αυτή η κατάσταση δείχνει διαφορετική.»

3 σχόλια:

  1. prepei na allaksoume ton kosmo.

    ypnosi moy moiazoun ta logia ayta
    einai la8os?

    geia xara
    anemelia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kalosorises sto SPIRITUAL TREASURES pandiony...
    To postaki afto ine vasismeno se ena vivlio pou legete A COURSE IN MIRACLES...
    eho ke alla shetika sto blog mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απιστευτη οπτικη...και καθως τιποτα δεν ειναι τυχαιο ηρθε την καταλληλη στιγμη...χαιρομαι που περασες στα παραμυθια μου για να περασω κι εγω στην αληθεια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...