Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

Η ΜΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ


Όταν λειτουργώ βασισμένος στο εγώ μου, όλα στην ζωή μου θα λειτουργούν με εμπόδια γιατί το εγώ δεν δέχεται τίποτα ως απόλυτα επιθυμητό. Πάντα οι επιθυμίες μου θα αντικρούονται από κάποιες άλλες κι έτσι θα είμαι παγιδευμένος σε μια ατέρμονη εξωτερική αναζήτηση που οδηγεί πάντα στην απώλεια της εσωτερικής γαλήνης και σε σε μια αίσθηση εσωτερικού κενού και έλλειψης. Η μόνη ελπίδα είναι η μεταποίηση της εξωτερικής αναζήτησης σε εσωτερική αναζήτηση της αλήθειας και της χάριτος του Θεού: δηλαδή η μετάνοια. Πώς το πετυχαίνω αυτό;
Με την προσευχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...