Τετάρτη 4 Απριλίου 2018

ΜΑΘΗΜΑ 94 Είμαι έτσι όπως με δημιούργησε ο Θεός.


ΜΑΘΗΜΑ 94

Είμαι έτσι όπως με δημιούργησε ο Θεός.

1. Σήμερα συνεχίζουμε με την μοναδική ιδέα που φέρνει την σωτηρία ολοκληρωτικά∙ την μοναδική δήλωση που κάνει όλες τις μορφές πειρασμού ανίσχυρες ∙ την μία σκέψη που κάνει το εγώ να σιωπήσει και να ακυρωθεί εντελώς. Είσαι έτσι όπως σε δημιούργησε ο Θεός. Οι ήχοι αυτού του κόσμου ησυχάζουν, τα θεάματα αυτού του κόσμου εξαφανίζονται, και όλες οι σκέψεις που κράτησε ποτέ αυτός ο κόσμος σβήνουν μια για πάντα με αυτή και μόνο την ιδέα. Εδώ επιτυγχάνεται η σωτηρία. Εδώ επαναφέρεται η σωφροσύνη.
2. Το αληθινό φως είναι δύναμη, και η δύναμη είναι αθωότητα. Αν παραμένεις έτσι όπως σε δημιούργησε ο Θεός, πρέπει να είσαι δυνατός και το φως πρέπει να βρίσκεται μαζί σου. Αυτός ο Οποίος διασφάλισε την αθωότητά σου πρέπει να είναι ο εγγυητής της δύναμης καθώς επίσης και του φωτός σου. Είσαι έτσι όπως σε δημιούργησε ο Θεός. Το σκοτάδι δεν μπορεί να κρύψει την δόξα του Υιού του Θεού. Στέκεσαι στο φως, δυνατός μέσα στην αθωότητα με την οποία δημιουργήθηκες, και με την οποία θα παραμείνεις σε όλη την αιωνιότητα.
3. Σήμερα θα αφιερώσουμε ξανά τα πρώτα πέντε λεπτά κάθε ώρας στην προσπάθεια να νιώσεις την αλήθεια μέσα σου. Άρχισε αυτές τις στιγμές έρευνας με αυτά τα λόγια:
Είμαι έτσι όπως με δημιούργησε ο Θεός. Είμαι ο Υιός Του αιώνια.
Τώρα προσπάθησε να φτάσεις τον Υιό του Θεού μέσα σου. Αυτός είναι ο Εαυτός που ποτέ δεν αμάρτησε, ούτε έφτιαξε μία εικόνα για να αντικαταστήσει την πραγματικότητα. Αυτός είναι ο Εαυτός που ποτέ δεν άφησε τον οίκο Του μέσα στον Θεό για να περπατήσει αβέβαια στον κόσμο. Αυτός είναι ο Εαυτός που δεν γνωρίζει φόβο, ούτε θα μπορούσε να συλλάβει την απώλεια, τα βάσανα ή τον θάνατο.
4. Τίποτα δεν απαιτείται από σένα για να φτάσεις αυτόν τον στόχο εκτός από το να αφήσεις κατά μέρος όλα τα είδωλα και τις εικόνες του εαυτού σου ∙ να προσπεράσεις όλες τις ιδιότητες που έχεις αποδώσει στον εαυτό σου, καλές και κακές ∙ και να περιμένεις με σιωπηλή προσδοκία την αλήθεια. Ο Θεός έχει ο Ίδιος υποσχεθεί ότι θα αποκαλυφθεί σε όλους όσους την ζητήσουν. Την ζητάς τώρα. Δεν γίνεται να αποτύχεις διότι Αυτός δεν μπορεί να αποτύχει.
5. Αν δεν καταφέρεις να κάνεις την άσκηση τα πρώτα πέντε λεπτά της κάθε ώρας, τουλάχιστον υπενθύμιζε στον εαυτό σου κάθε ώρα:
Είμαι έτσι όπως με δημιούργησε ο Θεός. Είμαι ο Υιός Του αιώνια.
Λέγε συχνά στον εαυτό σου σήμερα ότι είσαι έτσι όπως σε δημιούργησε ο Θεός. και να είσαι σίγουρος ότι απαντάς στον κάθε ένα που φαίνεται πως σε εκνευρίζει με αυτά τα λόγια:
Είσαι έτσι όπως σε δημιούργησε ο Θεός. Είσαι ο Υιός Του αιώνια.
Κάνε ό,τι μπορείς για να κάνεις τις ωριαίες ασκήσεις σήμερα. Η κάθε μία που κάνεις θα είναι ένα γιγάντιο άλμα προς την απελευθέρωσή σου, και ένα ορόσημο στην εκμάθηση του συστήματος σκέψης που προτείνουν αυτά τα μαθήματα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...