Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΘΗΜΑ 285 Η αγιότητά μου λάμπει φωτεινή και ολοκάθαρη σήμερα.



ΜΑΘΗΜΑ 285

Η αγιότητά μου λάμπει φωτεινή και ολοκάθαρη σήμερα.

Σήμερα ξυπνώ με χαρά, και περιμένω μόνο χαρμόσυνα πράγματα του Θεού να έρθουν σε μένα. Μόνο αυτά ζητώ να έρθουν, και συνειδητοποιώ ότι η πρόσκλησή μου θα απαντηθεί από τις σκέψεις στις οποίες την έστειλα. Και θα ζητώ μόνο χαρμόσυνα πράγματα την στιγμή που δεχτώ την αγιότητά μου. Γιατί σε τι θα μου χρησίμευε ο πόνος, τι σκοπό θα εκπλήρωνε οποιοδήποτε βάσανό μου, και σε τι θα με ωφελούσαν η λύπη και η απώλεια αν η παράνοια φύγει από μένα σήμερα, και δεχτώ την αγιότητά μου στην θέση της;


Πατέρα, η αγιότητά μου είναι δική Σου. Ας αγαλλιάσω με αυτή, και μέσα από την συγχώρεση ας επανορθωθεί η σωφροσύνη. Ο Υιός Σου είναι ακόμα έτσι όπως Εσύ τον δημιούργησες. Η αγιότητά μου είναι μέρος από μένα, και μέρος από Σένα. Και τι είναι αυτό που μπορεί να μεταβάλλει την Αγιότητα την Ίδια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...