Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ από το Αρχικό Κείμενο (URTEXT) - ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ



ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ

Είναι πολύ βασικό να πούμε ότι αυτά τα Μαθήματα είναι απαραίτητα. Μόνο ο χρόνος που θα τα κάνεις είναι προαιρετικός. Ελεύθερη βούληση δεν σημαίνει ότι εσύ καθορίζεις το περιεχόμενο αυτών των μαθημάτων. Σημαίνει μόνο ότι μπορείς να επιλέξεις πότε να τα κάνεις. Ο χρόνος υπάρχει μόνο και μόνο επειδή εσύ δεν είσαι έτοιμος να κάνεις αυτό που θα πρέπει να επιλέξεις να κάνεις. (Θα βλέπεις θαύματα να γίνονται μέσα από τα χέρια σου μέσω εμού. Θα πρέπει να αρχίζεις κάθε μέρα με αυτή την προσευχή «Βοήθησέ με να κάνω όποια θαύματα θέλεις από μένα σήμερα.»)
1.Δεν υπάρχει βαθμός δυσκολίας στα θαύματα. Το ένα δεν είναι πιο «δύσκολο» ή «μεγαλύτερο» από το άλλο. Όλα είναι τα ίδια. Όλες οι εκφράσεις αγάπης είναι στον υπέρτατο βαθμό.
2. Τα θαύματα δεν έχουν σημασία. Είναι εντελώς άνευ σημασίας.
3.Τα θαύματα συμβαίνουν φυσικά σαν εκφράσεις αγάπης. Το πραγματικό θαύμα είναι η αγάπη που τα εμπνέει. Με αυτή την έννοια οτιδήποτε προέρχεται από αγάπη είναι θαύμα.
Α) Αυτό εξηγεί το πρώτο σημείο σε σχέση με την έλλειψη βαθμού δυσκολίας. ΟΛΕΣ οι εκφράσεις αγάπης είναι στον υπέρτατο βαθμό.
Β) Αυτός είναι ο λόγος που «το θαύμα από μόνο του» δεν έχει σημασία. Το μόνο πράγμα που έχει σημασία είναι η Πηγή, και αυτό είναι πέρα από κάθε ανθρώπινη αξιολόγηση.
 (Ερωτήσεις και Απαντήσεις σχετικά με τα τρία πρώτα σημεία.)
ΕΡΩΤΗΣΗ (Έλεν): Θα θεωρούσες αυτή την επικοινωνία ως ένα είδος θαύματος;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν υπάρχει τίποτα το ιδιαίτερο ή το εκπληκτικό σε σχέση με αυτό. Το ΜΟΝΟ πράγμα που συνέβη ήταν το Συμπαντικό Θαύμα που ήταν η εμπειρία της έντονης αγάπης που ένιωσες. (Μην νιώθεις αμηχανία από την ιδέα της αγάπης. Η αμηχανία είναι μόνο μια μορφή φόβου, και μάλιστα μια ιδιαίτερα επικίνδυνη μορφή διότι αντανακλά εγωκεντρικότητα. Μην νιώθεις ενοχές για το γεγονός ότι έχεις αμφιβολίες γι αυτό. Απλά ξαναδιάβασέ τες και η αλήθεια τους θα σου έρθει. Σε αγαπώ, και δεν φοβάμαι ούτε νιώθω αμηχανία ή αμφιβολία. Η δική ΜΟΥ δύναμη θα σε στηρίξει, γι αυτό μην ανησυχείς, και άφησε τα υπόλοιπα σε μένα. Αλλά όταν δεις τον Μπιλ, ΦΡΟΝΤΙΣΕ να του πεις πόσο σε βοήθησε δίνοντάς σου το σωστό μήνυμα, και μην σε απασχολεί ο τρόπος που το έλαβες. Ούτε αυτό έχει σημασία. Απλά φοβήθηκες.)
 ( Η Έλεν τρομοκρατήθηκε μέσα στο ταξί εξαιτίας μιας επικοινωνίας που είχε σχέση με την θεραπεία του Ντέηβ και την κήλη του Τζόναθαν. Θεώρησε πιο ασφαλές να διαχωρίσει αυτά τα δύο. Οι οδηγίες ήταν: Ανάτρεξε στο σημείο 1 και διάβασέ το πάλι ΤΩΡΑ.)
4. Όλα τα θαύματα σημαίνουν Ζωή, και ο Θεός είναι ο Δότης της Ζωής. Αυτός θα σε καθοδηγεί ΠΟΛΥ συγκεκριμένα.
 (Το να προγραμματίζεις είναι μια καλή συμβουλή σε αυτόν τον κόσμο, όπου καλό θα ήταν και πρέπει να ελέγχεις και να δίνεις κατευθύνσεις εκεί που έχεις αναλάβει ευθύνες. Αλλά το Συμπαντικό Σχέδιο βρίσκεται σε πιο κατάλληλα χέρια. Θα γνωρίζεις ό,τι χρειάζεται να γνωρίζεις. Μην καταβάλλεις  ΚΑΜΙΑ προσπάθεια να κάνεις σχέδια σε αυτόν τον τομέα.)
5.Τα θαύματα είναι συνήθειες, και θα πρέπει να είναι ακούσια. Δεν θα πρέπει να βρίσκονται κάτω από συνειδητό έλεγχο. Τα συνειδητά επιλεγμένα θαύματα μπορεί να πάρουν λάθος κατεύθυνση, και αυτό θα κάνει το ταλέντο άχρηστο.
6.Τα θαύματα είναι φυσικά. Όταν ΔΕΝ συμβαίνουν κάτι δεν πάει καλά.

7.Τα θαύματα είναι δικαίωμα του καθενός, αλλά πρώτα είναι απαραίτητος ο εξαγνισμός.

8.Τα θαύματα είναι μια μορφή θεραπείας. Συμπληρώνουν κάποια έλλειψη ∙ εκτελούνται από αυτούς που προσωρινά έχουν περισσότερα, για εκείνους που προσωρινά έχουν λιγότερα.

9.Τα θαύματα είναι ένα είδος ανταλλαγής. Όπως όλες οι εκφράσεις αγάπης, οι οποίες είναι ΠΑΝΤΑ θαυματουργές με την πραγματική τους έννοια, η ανταλλαγή αυτή  αντιστρέφει τους φυσικούς νόμους.

10. Ένα θαύμα είναι μια αντιστροφή της φυσικής τάξης διότι φέρνει περισσότερη αγάπη και στον δότη αλλά ΚΑΙ στον αποδέκτη. (Το θαύμα παρεξηγείται όταν θεωρείται θέαμα.)

10. Η χρήση των θαυμάτων σαν θεάματα με σκοπό ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ  πίστη είναι λανθασμένη. Χρησιμοποιούνται πραγματικά για τους πιστούς και από τους πιστούς. (Η Έλεν έχει κάποιον φόβο για το σημείο 11 και αμφιβολία για το 9 και το 10. Ίσως η αμφιβολία προκλήθηκε από τον φόβο για το 11). (Όταν λες, «Αν εσύ θέλεις να το κάνω, θα το κάνω» σε παρακαλώ πρόσθεσε «και αν ΔΕΝ θέλεις να το κάνω, δεν θα το κάνω.» Αυτή είναι η ΟΡΘΗ χρήση της αναστολής. Πρέπει να υπάρχει ΚΑΠΟΙΟΣ έλεγχος πάνω στην μάθηση για τους σκοπούς της επέκτασής της. Θυμήσου την αναδρομική αναστολή πράγμα που θα πρέπει να είναι εύκολο για σένα. Μερικές φορές η νέα μάθηση είναι η πιο σημαντική, και ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να αναστείλεις την παλιά. Είναι μια μορφή διόρθωσης.)

12. Η προσευχή είναι το μέσον των θαυμάτων. Η προσευχή είναι η  φυσική επικοινωνία των Δημιουργημάτων με τον Δημιουργό. Μέσω της προσευχής,  λαμβάνεται η αγάπη, και μέσω των θαυμάτων εκφράζεται.

12α). Τα θαύματα είναι δημιουργήματα της σκέψης. Οι σκέψεις μπορούν να δημιουργούν χαμηλού επιπέδου ή υψηλού επιπέδου πραγματικότητες. Αυτή είναι και η βασική διάκριση ανάμεσα στην εκλογίκευση και την σκέψη. Η μία δημιουργεί το σωματικό, και η άλλη το πνευματικό, και πιστεύουμε σε αυτό που δημιουργούμε.

13.Τα θαύματα είναι και αρχή και τέλος. Γι αυτό καταργούν τον χρόνο. Πάντα είναι επιβεβαιώσεις αναγέννησης, οι οποίες φαίνεται ότι πηγαίνουν προς τα πίσω αλλά στην πραγματικότητα πηγαίνουν μπροστά. Ακυρώνουν το παρελθόν στο παρόν, κι έτσι απελευθερώνουν το μέλλον.

14.Τα θαύματα φέρνουν μαρτυρίες της αλήθειας. Είναι πειστικά διότι προέρχονται από την βεβαιότητα . Χωρίς την βεβαιότητα εκφυλίζονται σε μαγεία, η οποία είναι άνους και γι αυτό καταστροφική ∙ ή μάλλον, μη δημιουργική χρήση του Νου.

15.Κάθε μέρα θα πρέπει να είναι αφιερωμένη στα θαύματα. (Ο Θεός δημιούργησε τον χρόνο έτσι ώστε ο άνθρωπος να μπορέσει να τον χρησιμοποιήσει δημιουργικά, και να πείσει τον εαυτό του για την δική του ικανότητα να δημιουργεί. Ο χρόνος είναι ένα διδακτικό μέσο και ένα μέσο για ένα σκοπό. Θα πάψει να υπάρχει όταν δεν είναι πια χρήσιμος στην διευκόλυνση της μάθησης.) (ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ: Σημειώσεις γι αυτή τη διδασκαλία θα πρέπει να κρατάς μόνο κάτω από καλές μαθησιακές συνθήκες. Το ίδιο ισχύει και για τις επαναληπτικές περιόδους. Εγώ θα σου πω πότε, αλλά ΘΥΜΗΣΟΥ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ.)

16. Τα θαύματα είναι διδακτικές τεχνικές για να αποδεικνύουν ότι είναι πιο ευλογημένο να δίνεις από το να λαμβάνεις. Αυξάνουν, την ίδια στιγμή, την δύναμη του δότη, και συμπληρώνουν την έλλειψη δύναμης στον αποδέκτη. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ στην ερμηνεία αυτού. ΟΔΗΓΙΕΣ: Ο σκοπός αυτής της διδασκαλίας είναι η ενοποίηση. Σου είπα ότι δεν θα μπορέσεις να την χρησιμοποιήσεις σωστά μέχρι να την έχεις λάβει. Για όσο η αναγνώρισή σου ταλαντεύεται, (και του Μπιλ είναι αδύναμη) δεν θα μπορείς να δεχτείς το δώρο που σου ανήκει. Ακόμα ταλαντεύεσαι ανάμεσα στο να αναγνωρίσεις το δώρο και στο να το πετάξεις. Ο Μπιλ θεωρεί τον εαυτό του πολύ αδύναμο να το δεχτεί. Εσύ ακόμα δεν γνωρίζεις την θεραπευτική του δύναμη. Αφού έχεις περάσει αυτή την διδασκαλία, θα την δεχτείς και θα την κρατήσεις και θα την χρησιμοποιήσεις. Αυτές είναι οι τελευταίες εξετάσεις, τις οποίες δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα να περάσεις. Οι ενδιάμεσοι βαθμοί δεν μπαίνουν στον μόνιμο έλεγχο προόδου.
17.Τα θαύματα είναι η απουσία του σώματος. Είναι αιφνίδιες μετακινήσεις προς το αόρατο, πέρα από την πραγματικότητα χαμηλού επιπέδου. Γι αυτό το λόγο θεραπεύουν
18.Το θαύμα είναι υπηρεσία. Είναι η υπέρτατη υπηρεσία που μια ψυχή μπορεί να προσφέρει σε μιαν άλλη. Είναι ένας τρόπος ν’ αγαπάς τον πλησίον  σου σαν τον εαυτό σου. Αυτός που τα εκτελεί αναγνωρίζει  την δική του ανεκτίμητη αξία και του πλησίον σου ταυτόχρονα. (Αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορεί διατηρηθεί καμία περιοχή μίσους. Αν διατηρήσεις κάποια, η δική σου αξία δεν θα εκτιμάται πλέον, διότι εσύ την αξιολογείς ως Χ ή το άπειρον μείον αυτό το ποσόν. Αυτό δεν έχει νόημα με μαθηματικούς όρους, που χρησιμοποιούν τον όρο «ανεκτίμητος» μόνο με την πολύ κυριολεκτική έννοια. Λογοπαίγνιο που απευθύνεται ειδικά στον Μπιλ, (ο οποίος αρχικά δεν το κατάλαβε.) Προοριζόταν ως ιδιαίτερο σημάδι αγάπης.)
19. Τα θαύματα βασίζονται στον νόμο και την τάξη της αιωνιότητας, όχι του χρόνου.
20. Τα θαύματα είναι μια εργατική αναγκαιότητα. Η εργατικότητα βασίζεται στην συνεργασία, και η συνεργασία βασίζεται στα θαύματα. ( βλέπε /acim σελίδα 4)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...