Τρίτη 27 Ιουλίου 2021

ΜΑΘΗΜΑ 208

 


ΜΑΘΗΜΑ 208

Δεν είμαι ένα σώμα. Είμαι ελεύθερος.

Γιατί εξακολουθώ να είμαι όπως με δημιούργησε ο Θεός.

1. (188) Η ειρήνη του Θεού λάμπει μέσα μου τώρα.

2 θα μείνω ακίνητος και θα αφήσω τη γη να μείνει ακίνητη μαζί με μένα. 3Και μέσα σε αυτή τη γαλήνη θα βρούμε την ειρήνη του Θεού. 4Είναι μέσα στην καρδιά μου, η οποία είναι αυτόπτης μάρτυρας του Ίδιου του Θεού.

5Δεν είμαι ένα σώμα. 6Είμαι ελεύθερος. 7Γιατί εξακολουθώ να είμαι όπως με δημιούργησε ο

Θεός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...