Σάββατο 24 Ιουλίου 2021

ΜΑΘΗΜΑ 205


 

ΜΑΘΗΜΑ 205

Δεν είμαι ένα σώμα. Είμαι ελεύθερος.

Γιατί εξακολουθώ να είμαι όπως με δημιούργησε ο Θεός.

1. (.185) Θέλω την ειρήνη του Θεού.

2Η ειρήνη του Θεού είναι το μόνο που θέλω. 3Η ειρήνη του Θεού είναι ο μόνος στόχος μου,

ο σκοπός όλης της ζωής μου εδώ, αυτό που αναζητώ, ο σκοπός μου και η αποστολή μου

και η ζωή μου, ενώ διαμένω εκεί που δεν είναι το σπίτι μου.

4Δεν είμαι ένα σώμα. 5Είμαι ελεύθερος. 6Γιατί εξακολουθώ να είμαι όπως με

δημιούργησε ο Θεός.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...