Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2008

Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ





Η ευτυχία μου, η «σωτηρία» μου, προέρχεται από μένα. Δεν έρχεται από πουθενά αλλού. Δεν έρχεται από κάποιον άλλο άνθρωπο. Δεν έρχεται από τα χρήματα. Δεν έρχεται από τους φίλους και την οικογένεια. Δεν οφείλεται σε εξωτερικές καταστάσεις.
Η ευτυχία προέρχεται από μένα. Είναι μια απόφαση που παίρνω για τον εαυτό μου. Είναι μια επιλογή.
Θέλω να είμαι ευτυχισμένη.. και είμαι.
Τόσο απλό.
Αν θέλω να πέσω στην μαυρίλα μπορώ να βρω ένα σωρό λόγους.
Δεν έχω λεφτά, η οικογένειά μου δεν με καταλαβαίνει, στην κοινωνία επικρατεί χάος, η οικονομική κρίση, η βία και ένας ατέλειωτος κατάλογος από «εξωτερικούς» παράγοντες.

Αλλά αντί να επικεντρώνομαι σε τέτοιες ιδέες, επιλέγω να είμαι χαρούμενη.
Μήπως αν αρχίσω να είμαι δυστυχισμένη θα λυθούν τα προβλήματα του κόσμου;
Μάλλον το αντίθετο θα συμβεί. Θα έχω συμβάλλει στην διαιώνιση του χάους και όλων των κοινωνικών προβλημάτων, αφού αυτά δεν είναι άλλο από αντανάκλαση της κατάστασης του μυαλού μου.
Επιλέγω να ζήσω την ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ αντί ν’ ανησυχώ για όλα αυτά που «φαίνεται» ότι συμβαίνουν γύρω μου, ή γι αυτά που συνέβησαν στο παρελθόν, ή γι αυτά που μπορεί να συμβούν στο μέλλον.
Στρέφω τα μάτια μου στον Ουρανό και ρωτώ τον Θεό τι χρειάζεται να κάνω. Μου έχει ζητήσει να είμαι το φως του κόσμου.
Μου έχει ζητήσει να είμαι χαρούμενη.
Παίρνω, λοιπόν, την προσοχή μου από το χάος και ρωτώ πως μπορώ να βοηθήσω.
Κρατώ τα μάτια σταθερά στον Ουρανό. Υψώνομαι πάνω από το πεδίο της μάχης. Χρειάζεται κάποια εξάσκηση για να το πετύχω αυτό, αλλά μόλις «πάρω το κολλάει» είναι το πιο εύκολο και ευχάριστο πράγμα που μπορώ να κάνω.
Έχω την δύναμη να είμαι ένα φωτεινό σημείο μέσα στον σκοτεινό κόσμο κάποιου άλλου. Αυτό είναι αδύνατο να γίνει αν είμαι επικεντρωμένη στη δυστυχία.
Δεν μπορεί να είμαι φωτεινή όταν είμαι επικεντρωμένη στο σκοτάδι.
Δεν γίνεται να είμαι χαρούμενη όταν είμαι λυπημένη.
Δεν θα κρύβω το φως μου πίσω από αμφιβολίες και ανασφάλειες ή ατέλειωτες ανησυχίες.
Δίνω την υπόσχεση στον εαυτό μου και στον Θεό – που είναι το ίδιο- να ακτινοβολώ το εσωτερικό μου φως και να επεκτείνω την αγάπη σε αυτόν τον κόσμο.
Γι αυτό βρίσκομαι εδώ.
Όχι για να συμμετέχω στο χάος.

20 σχόλια:

  1. Πραγματικά το έχω βιώσει αυτό. Η ευτυχία προέρχεται από εσωτερική γαλήνη και ηρεμία. Όταν τα έχεις καλά με εσένα και με το Δημιουργό σου τότε μπορείς να είσαι ευτυχισμένη χωρίς να ζητάς κάτι άλλο.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επέτρεψε μου να υποκλιθώ στο κείμενό σου και να εισπνεύσω την σπονδή στην επιλογή σου, σαν καθαρό οξυγόνο, που μπορεί να με ζαλίσει και να με μπερδέψει, μα θα με ποτίσει με ζωή.

    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι μια επιλογη...;
    εχουμε τη δυνατοτητα να επιλεξουμε αληθεια...;
    πιστευω μονο στις ευτυχισμενες στιγμες...
    μακαρι να ελεγα κατι αλλο...

    νεραιδενια φιλακια γλυκια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Bρίσκεσαι στο χάος της χαράς και μας παρασύρεις κι εμάς. ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ! Όνειρα γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναιαιαιαι!
    η επανάσταση είναι η Χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Συνταξιδιώτη Εσύ λαθρεπιβάτη στ' όνειρο
    Καλά Χριστούγεννα
    Με ζεστή καρδιά
    μια ανοιχτή αγκαλιά
    Αγάπη σε όλου του Κόσμου τα παιδιά
    Ευχές για έναν κόσμο Ειρηνικό
    Σε σένα τον «περαστικό»
    Κάνε μια στάση Εδώ ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ
    Μια γουλιά ελπίδα σε κερνώ
    Στην Υγειά σου, στην Χαρά σου
    Σ΄ αγαπώ.
    http://ligery.pblogs.gr
    http://lygeri.pblogs.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Δεν μπορεί να είμαι φωτεινή όταν είμαι επικεντρωμένη στο σκοτάδι".

    "Έχεις τά πινέλα,έχεις τα χρώματα,ζωγράφισε τον παράδεισο και μπές μέσα"
    Καζανζάκης


    ..αν πάλι ζωγραφίσεις την κόλαση μη ξεχάσεις ότι εσύ το επέλεξες!
    Θησαυρένια η ευτυχία είναι μέσα μας..απο μας εξαρτάται τι θα διαλέξουμε τελικά..τον "παράδεισο" η την "κόλαση"

    Καλό μεσημέρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου άρεσε πολύ το ποστάκι σου :)!! Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΖΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτο ακριβως πιστευω και εγω!!! συγχαρητηρια για το blog σου!!! Η καθε μας σκεψη ειναι επιλογη μας, επιλεγουμε η την αγαπη η τον φοβο, οταν αφηνουμε τον εαυτο μας να σκευτεται με αγαπη ολα γυρω μας αντανακλουν αυτην την αγαπη, οταν σκευτομαστε με φοβο τοτε ολα τριγυρω μας μας το ανταποδιδουν. Πολυ ωραια αναρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ jackie

    Ναι, Τζάκυ μου...την εσωτερική γαλήνη και ηρεμία μόνο σαν βίωμα μπορείς να της καταλάβεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ dim juanegro

    Καλωσόρισες, φίλε μου, τους πνευματικούς θησαυρούς...
    Σε ευχαριστώ, για τόσο όμορφα λόγια σου...η τιμή είναι δική μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ ναϊάδα

    σε όλες τις ερωτήσεις απαντώ με ..ναι.
    Και όταν αναλάβουμε την ευθύνη για την ζωή μας και συνειδητοποιήσουμε ότι όλα όσα ζούμε είναι επιλογή μας, τότε αρχίζουν ν' αλλάζουν και οι καταστάσεις της ζωής μας προς το καλύτερο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    Σε ευχαριστώ που παρασύρεσαι μαζί μου στην χαρά, καλέ μου φίλε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ ευοι

    ΠΡΟΣΩ ΟΛΟΤΑΧΩΣ..!!!
    ΕΚΤΟΞΕΥΟΜΑΣΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ λυγερή

    Σ΄ευχαριστώ πολύ, και καλά Χριστούγεννα και σε σένα, γενναία και φωτεινή μου φίλη...
    φυσικά και θα περάσω από το σπιτικό σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ εντελβάις

    έχουμε και τα πινέλα, έχουμε και τα χρώματα και ζωγραφίζουμε τον παράδεισο....
    καταπληκτικός ο Καζαντζάκης..
    Καλό σου βράδυ Αστρολουλουδένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ LOCKHEART

    Φυσικά και με την Θεία Δύναμη, πίστη και βοήθεια...που είναι πάντα στην διάθεσή μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ cassiel

    Καλωσόρισες στους θησαυρούς, καλή μου φίλη..
    Χαίρομαι που έχουμε τόσα κοινά..
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και θα σε επισκεφθώ και στον δικό σου χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πέρασα για λίγο, για ευχές πολλές, καρδιακές ,για χρόνια πολλά, ευτυχισμένα ,δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...