Πέμπτη 24 Ιουνίου 2021

ΜΑΘΗΜΑ 175

 


ΜΑΘΗΜΑ 175

Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

(159) Δίνω τα θαύματα που έχω λάβει

Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

(160) Είμαι στο σπίτι μου. Ο φόβος είναι ο ξένος εδώ.

Ο Θεός είναι μόνο Αγάπη, άρα το ίδιο είμαι κι εγώ.

 

 

---------------και κάποια σχόλια …..

 

ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!

Πόσα δεν σημαίνει αυτή η φράση!

Βέβαια το σπίτι σου μπορεί ν’ αλλάζει τόπο.

Την μια μπορεί να μένεις εδώ και έπειτα να μετακομίσεις. Κάποτε έμενες στο σπίτι των γονιών σου, τώρα έφτιαξες την δική σου οικογένεια.

Μήπως το σπίτι σου βρίσκεται στα αστέρια;

Η αλήθεια είναι το σπίτι σου βρίσκεται παντού γιατί το έχεις μαζί σου.

Το σπίτι σου είναι η ειρήνη του Θεού, και αυτή βρίσκεται πάντα μέσα σου και δεν σε αφήνει ποτέ.

Απλά κλείνεις τα μάτια σου και βρίσκεσαι σπίτι σου.

Γιατί ο Θεός δεν είναι παρά Αγάπη, άρα το ίδιο είσαι κι εσύ.

Το σπίτι σου βρίσκεται σε όποιο μέρος αναπνέεις ελεύθερα. Μάλιστα, αν το καλοεξετάσεις, το σπίτι σου δεν βρίσκεται εκεί όπου έχεις όλα σου τα πράγματα. Είσαι σπίτι σου όπου κι αν βρεθείς, όπου κι αν νιώθεις ότι αναπαύεσαι. Είναι το μέρος όπου δεν υπάρχουν σκοτούρες και έγνοιες. Σε όποιο μέρος όλα σου τα προβλήματα εξαφανίζονται και δεν χρειάζεται να συνεχίσεις την παράσταση που παίζεις στον κόσμο.

Δεν έχεις παρατηρήσει ότι ένα μεγάλο μέρος από την ζωή σου είναι μια παράσταση; Γνωρίζεις ότι «παίζεις» με ένα συγκεκριμένο τρόπο όταν είσαι στην  δουλειά σου, με έναν άλλο όταν είσαι με κάποιους άλλους ανθρώπους και ούτω καθεξής; Το γεγονός είναι ότι έχουμε μάθει να φοράμε πολλά και διαφορετικά πρόσωπα ανάλογα με το που και με ποιον βρισκόμαστε.

Αλλά το πραγματικό σου σπίτι είναι εκεί όπου βγάζεις την μάσκα, και είσαι ο εαυτός σου. Αναπαύεσαι. Φοράς αναπαυτικά ρούχα και δεν φοβάσαι ότι θα σε κρίνει κανένας.

Εδώ δεν ανησυχείς για το τι θα πουν για σένα οι άλλοι άνθρωποι, ή για την συμπεριφορά σου.

Και καθώς διαπιστώνεις ότι αισθάνεσαι όλο και πιο άνετα μέσα στον εαυτό σου – ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ – διαπιστώνεις ότι ο φόβος δεν έχει καμία θέση πουθενά. Η φυσική σου κατάσταση είναι η Αγάπη και τα θαύματα.

Και το φως μέσα σου, πυροδοτεί ακόμα περισσότερο την Αγάπη, γιατί την μοιράζεσαι με θαύματα μαζί με τους αδελφούς σου.

Γιατί το μόνο που είναι ο Θεός είναι Αγάπη, άρα το ίδιο είσαι κι εσύ.

Κλείσε τα μάτια σου και πήγαινε σπίτι σου, ΤΩΡΑ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...