Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

ΜΑΘΗΜΑ 117



ΜΑΘΗΜΑ 117
Για την πρωινή και την βραδινή άσκηση:

(103) «Ο Θεός, εφόσον είναι Αγάπη, είναι επίσης και ευτυχία.»

Ας θυμηθώ ότι η αγάπη είναι ευτυχία, και τίποτα άλλο δεν φέρνει χαρά. Κι έτσι επιλέγω να μην δεχτώ κανένα υποκατάστατο για την αγάπη.

(104) «Αναζητώ αυτό που μου ανήκει αληθινά

Η αγάπη είναι κληρονομιά μου, και μαζί με αυτή και η χαρά. Αυτά είναι τα δώρα που μου έδωσε ο Πατέρας μου. Θέλω να δεχτώ ό,τι είναι δικό μου αληθινά.

Στην ώρα:
«Ο Θεός, εφόσον είναι Αγάπη, είναι επίσης και ευτυχία.»

Στην μισή ώρα:
«Αναζητώ αυτό που μου ανήκει αληθινά.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...