Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

ΜΑΘΗΜΑ 116




ΜΑΘΗΜΑ 116
Για την πρωινή και την βραδινή άσκηση:

(101)« Το Θέλημα του Θεού για μένα είναι η απόλυτη ευτυχία.»

Το Θέλημα του Θεού είναι η απόλυτη ευτυχία για μένα. Και υποφέρω μόνο όταν πιστεύω ότι υπάρχει κάποια άλλη θέληση, ξέχωρη από την δική Του.

(102)«Μοιράζομαι το Θέλημα του Θεού για ευτυχία για μένα»

Μοιράζομαι το Θέλημα του Πατέρα μου για μένα, τον Υιό Του. Ό,τι μου έχει δώσει Αυτός, είναι το μόνο που θέλω. Ό,τι μου έχει δώσει είναι το μόνο που υπάρχει.

Στην ώρα:
« Το Θέλημα του Θεού για μένα είναι η απόλυτη ευτυχία.»

Στην μισή ώρα:
«Μοιράζομαι το Θέλημα του Θεού για ευτυχία για μένα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...