Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

ΜΑΘΗΜΑ 288 Ας ξεχάσω το παρελθόν του αδελφού μου σήμερα.



ΜΑΘΗΜΑ 288

Ας ξεχάσω το παρελθόν του αδελφού μου σήμερα.

Αυτή είναι η σκέψη που οδηγεί τον δρόμο προς τα Σένα, και με φέρνει στον στόχο μου. Δεν μπορώ να έρθω σε Σένα χωρίς τον αδερφό μου. Και για ν’ αναγνωρίσω την Πηγή μου, πρέπει πρώτα ν’ αναγνωρίσω αυτό που Εσύ δημιούργησες ένα με μένα. Του αδελφού μου είναι το χέρι που με οδηγεί στον δρόμο προς τα Σένα. Οι αμαρτίες του είναι στο παρελθόν μαζί με τις δικές μου, και εφόσον το παρελθόν έχει τελειώσει, έχω σωθεί. Ας μην το περιθάλπω μέσα στην καρδιά μου, ειδάλλως θα χάσω το δρόμο προς Εσένα. Ο αδελφός μου είναι ο σωτήρας μου. Ας μην επιτίθεμαι στον σωτήρα που Εσύ μου έχεις δώσει. Αλλά ας τιμώ αυτόν που φέρει το Όνομά Σου, έτσι ώστε να θυμηθώ ότι είναι και δικό μου.


Συγχώρεσε με, λοιπόν, σήμερα. Και θα ξέρεις ότι με έχεις συγχωρήσει αν βλέπεις τον αδελφό σου μέσα στο φως της αγιότητας. Δεν γίνεται να είναι λιγότερο άγιος από μένα, και ούτε εσύ μπορεί να είσαι αγιότερος από αυτόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μακριά από εμένα.

  ΜΑΘΗΜΑ 347 Ο θυμός προέρχεται από την κρίση. Η κρίση είναι το όπλο που χρησιμοποιώ εναντίον του εαυτού μου, για να κρατήσω τα θαύματα μα...