Σάββατο, 15 Απριλίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 71






ΜΑΘΗΜΑ 71
Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει.

(Το Ερώτημα είναι: Γιατί; Γιατί, μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ΄ αποδώσει;
        Η Απάντηση είναι: Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ΄ αποδώσει επειδή Μόνο       
                  Θεός είναι πραγματικός. Δεν θα αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.1.  Μπορεί να μην συνειδητοποιείς ότι το εγώ έχει φτιάξει ένα σχέδιο σωτηρίας ενάντια στου Θεού.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Αυτό είναι το σχέδιο στο οποίο πιστεύεις.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Αφού είναι το αντίθετο του σχεδίου του Θεού, εσύ επίσης πιστεύεις ότι το να δεχθείς το σχέδιο του Θεού στη θέση του σχεδίου του εγώ σημαίνει την καταδίκη σου.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Αυτό ακούγεται εξωφρενικό, φυσικά.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

5Όμως, αφού εξετάσουμε ακριβώς ποιό είναι το σχέδιο του εγώ, ίσως συνειδητοποιήσεις πως, όσο εξωφρενικό κι αν είναι, εσύ πράγματι πιστεύεις σ’ αυτό.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.2. Το σχέδιο του εγώ για σωτηρία επικεντρώνεται γύρω από την ύπαρξη παραπόνων.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Υποστηρίζει πως, εάν κάποιος άλλος μιλούσε ή φερόταν διαφορετικά, εάν κάποια εξωτερική κατάσταση ή γεγονός άλλαζε, τότε εσύ θα σωνόσουν.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Έτσι, η πηγή της σωτηρίας θεωρείται πάντα ότι βρίσκεται έξω από σένα.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Κάθε παράπονο που έχεις είναι μια δήλωση, και μια επιβεβαίωση στην οποία πιστεύεις, η οποία λέει «Εάν αυτό ήταν διαφορετικό, θα σωνόμουν.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

5Έτσι, η αλλαγή του νου που είναι απαραίτητη για τη σωτηρία απαιτείται από τους πάντες και τα πάντα, εκτός από τον εαυτό σου.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.3. Ο ρόλος που έχει ανατεθεί λοιπόν στο νου σου σύμφωνα μ’ αυτό το σχέδιο είναι απλά να καθορίζει τι άλλο, εκτός από τον ίδιο, πρέπει ν’ αλλάξει εάν είναι να σωθείς.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Σύμφωνα μ’ αυτό το παρανοϊκό σχέδιο, οιαδήποτε πηγή σωτηρίας αντιλαμβάνεσαι γίνεται δεκτή εφόσον δεν θα πετύχει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Έτσι διασφαλίζεται η συνέχιση της άκαρπης αναζήτησης, γιατί η ψευδαίσθηση επιμένει πως, παρότι αυτή η ελπίδα πάντα οδηγούσε σε αποτυχία, υπάρχει ακόμα χώρος για ελπίδα σε άλλα μέρη και σε άλλα πράγματα.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Κάποιος άλλος άνθρωπος θα χρησιμεύσει καλύτερα. μία άλλη κατάσταση θα προσφέρει την επιτυχία.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.4. Αυτό είναι το σχέδιο του εγώ για τη σωτηρία σου.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Σίγουρα μπορείς ν’ αντιληφθείς ότι είναι σε πλήρη συμφωνία με το βασικό δόγμα του εγώ «Ψάξε αλλά μην βρεις».
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Γιατί τι άλλο θα μπορούσε με μεγαλύτερη βεβαιότητα να εγγυηθεί ότι δεν θα βρεις σωτηρία, από το να επικεντρώνεις όλες τις προσπάθειές σου για την αναζήτηση εκεί όπου αυτή δεν υπάρχει;
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.5. Το σχέδιο του Θεού για σωτηρία είναι αποτελεσματικό απλά γιατί, ακολουθώντας τις οδηγίες Του, ψάχνεις την σωτηρία εκεί όπου αυτή βρίσκεται.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Όμως, εάν είναι να επιτύχεις, όπως ο Θεός υπόσχεται ότι θα συμβεί, πρέπει να είσαι πρόθυμος να ψάξεις μόνο εκεί.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Αλλιώς, ο σκοπός σου διχάζεται και θα προσπαθήσεις ν’ ακολουθήσεις δύο σχέδια σωτηρίας που είναι διαμετρικά αντίθετα στα πάντα.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Το αποτέλεσμα μπορεί να φέρει μόνο σύγχυση, δυστυχία και μια βαθιά αίσθηση αποτυχίας και απελπισίας.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.6. Πώς μπορείς να ξεφύγεις απ’ όλα αυτά;
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Πολύ απλά.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Η σημερινή ιδέα είναι η απάντηση.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

5Δεν μπορεί να υπάρχει καμιά πραγματική σύγκρουση ως προς αυτό, επειδή δεν υπάρχει καμιά πιθανή εναλλακτική στο σχέδιο του Θεού για τη σωτηρία σου.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

6Δικό Του είναι το μόνο σχέδιο που έχει βέβαιη έκβαση.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

7Δικό του είναι το μόνο σχέδιο που δεν γίνεται να μην πετύχει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.7. Ας εξασκηθούμε στο ν’ αναγνωρίσουμε αυτή την βεβαιότητα σήμερα.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

 2Και ας χαρούμε που υπάρχει μια απάντηση σ’ αυτό που φαίνεται σαν σύγκρουση χωρίς δυνατότητα επίλυσης.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)


3Όλα τα πράγματα είναι δυνατά για τον Θεό.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

 4Η σωτηρία πρέπει να είναι δική σου λόγω του σχεδίου Του, το οποίο δεν μπορεί ν’ αποτύχει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.8. Ξεκίνησε τις δύο μεγάλες περιόδους πρακτικής για σήμερα σκεπτόμενος την σημερινή ιδέα, συνειδητοποιώντας ότι περιέχει δύο μέρη, καθένα εκ των οποίων συνεισφέρει εξίσου στο σύνολο.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Το σχέδιο του Θεού για την σωτηρία σου θ’ αποδώσει, και τα άλλα σχέδια θ’ αποτύχουν.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Μην αφήσεις τον εαυτό σου να νιώσει στενοχωρημένος ή θυμωμένος με το δεύτερο μέρος. αυτό βρίσκεται εγγενώς μέσα στο πρώτο.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Και στο πρώτο βρίσκεται η πλήρης αποδέσμευσή σου απ’ όλες τις παράλογες προσπάθειές σου και τις τρελές προτάσεις σου για την απελευθέρωση του εαυτού σου.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

5Αυτές οδήγησαν στην κατάθλιψη και στον θυμό. όμως το σχέδιο του Θεού θα επιτύχει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

6Θα οδηγήσει σε αποδέσμευση και σε χαρά.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.9. Ενθυμούμενος αυτό, ας αφιερώσουμε το υπόλοιπο της μεγάλης περιόδου πρακτικής στο να ζητήσουμε από τον Θεό ν’ αποκαλύψει το σχέδιό Του σε μας.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Ζήτησέ Του πολύ συγκεκριμένα:
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Τι θα ήθελες Εσύ να κάνω;
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Πού θα ήθελες Εσύ να πάω;
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

5Τι θα ήθελες Εσύ να πω και σε ποιον;
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

6Παρέδωσε σ’ Αυτόν πλήρως το υπόλοιπο της περιόδου πρακτικής, και άφησέ Τον να σου πει τι χρειάζεται να κάνεις εσύ σύμφωνα με το σχέδιό Του για τη σωτηρία σου.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

7Θ’ απαντήσει ανάλογα με τη προθυμία σου ν’ ακούσεις την Φωνή Του.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

8Μην αρνηθείς ν’ ακούσεις.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

9Το ίδιο το γεγονός ότι κάνεις τις ασκήσεις αποδεικνύει ότι έχεις κάποια προθυμία ν’ ακούσεις.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

 10Αυτό είναι αρκετό για να εδραιώσει την αξίωσή σου για την απάντηση του Θεού.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.10. Στις πιο σύντομες περιόδους πρακτικής, πες στον εαυτό σου συχνά ότι το σχέδιο του Θεού για την σωτηρία και μόνο το δικό Του, θα πετύχει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Να επαγρυπνείς για όλους τους πειρασμούς να έχεις παράπονα σήμερα και απάντησε σ’ αυτούς με την σημερινή ιδέα σ’ αυτή την μορφή:
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Το να έχω παράπονα είναι αντίθετο με το σχέδιο του Θεούγια σωτηρία.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

 4Και μόνο το δικό Του σχέδιο θα πετύχει.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

5Προσπάθησε να θυμηθείς την σημερινή ιδέα έξι ή επτά φορές ανά ώρα.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

6Δεν θα μπορούσε να υπάρχει κανένας καλύτερος τρόπος να διαθέσεις μισό λεπτό ή λιγότερο για να θυμηθείς την Πηγή της σωτηρίας σου, και να Την δεις εκεί όπου πραγματικά βρίσκεται.
(Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει επειδή Μόνο ο Θεός είναι Πραγματικός. Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)





 Στο σημερινό μάθημα μαθαίνουμε ότι το να έχεις παράπονα είναι μια επίθεση κατά του σχεδίου του Θεού για σωτηρία. Το να έχεις παράπονα είναι αποτέλεσμα του να αναζητάς έξω από το εαυτό σου. Το να αναζητάς έξω από τον εαυτό σου σημαίνει ότι ζητάς από το εγώ βοήθεια και αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την επίθεση κατά του εαυτού σου. Μην αναζητάς έξω από τον εαυτό σου, αυτό είναι η άρνηση όλων όσων είσαι. Αποδέξου αυτό που σου έχει δοθεί και αναζήτησε μόνο εντός.



Δεν υπάρχουν σχόλια: