Δευτέρα, 7 Αυγούστου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 124

 MICHAEL MURRAY, 

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 124


Σήμερα δεν θ’ αμφισβητήσουμε την Αγάπη Του [του Θεού] για εμάς, ούτε θ’ αμφιβάλλουμε για την προστασία Του και την φροντίδα Του. Καμιά ανούσια αγωνία δεν θα παρεμβληθεί ανάμεσα στην πίστη μας και την επίγνωση της Παρουσίας Του. Σήμερα είμαστε ένα μαζί Του με αναγνώριση και ενθύμηση. Συνενωνόμαστε σ’ αυτή την επίγνωση καθώς λέμε ότι είμαστε ένα με τον Θεό. Καθώς αρνούμαστε τον διαχωρισμό μας από τον Πατέρα μας, αυτός [ο κόσμος] θεραπεύεται μαζί με μας.

Σήμερα θα ζήσουμε την εμπειρία του εαυτού μας ως ένα μαζί Του, ώστε ο κόσμος να μπορέσει να μοιραστεί την δική μας αναγνώριση της πραγματικότητας. Ασφάλισε την ειρήνη σου ενδυναμώνοντας την επίγνωσή σου ότι είσαι ένα με τον Δημιουργό σου, αφού Αυτός είναι μαζί σου. Μείνε μαζί Του [για] μισή ώρα. Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.


ΜΑΘΗΜΑ 124
Ας θυμηθώ ότι είμαι ένα με τον Θεό.

(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.1. Σήμερα, θα δώσουμε και πάλι ευχαριστίες για την Ταυτότητά μας στον Θεό.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Το σπίτι μας είναι ασφαλές, η προστασία είναι εγγυημένη σε όλα όσα κάνουμε, η δύναμη και το σθένος είναι διαθέσιμα για μας σε όλα τα εγχειρήματά μας.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Δεν μπορούμε ν’ αποτύχουμε σε τίποτα.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Τα πάντα όσα αγγίζουμε παίρνουν ένα λαμπερό φως που ευλογεί και θεραπεύει.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Εναρμονισμένοι με τον Θεό και το σύμπαν, προχωράμε στο δρόμο μας αγαλλιάζοντας με τη σκέψη ότι ο Θεός ο Ίδιος πάει παντού μαζί μας.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.2. Πόσο ιεροί είναι οι νόες μας!
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Και όλα όσα βλέπουμε καθρεφτίζουν την ιερότητα μέσα στο νου που είναι ένα με τον Θεό και με τον εαυτό του.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Πόσο εύκολα εξαφανίζονται τα σφάλματα και ο θάνατος δίνει τόπο στην αιώνια ζωή.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Τα φωτεινά μας αχνάρια δείχνουν τον δρόμο προς την αλήθεια, επειδή ο Θεός είναι ο Σύντροφός μας καθώς πορευόμαστε στον κόσμο για λίγο.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Και όσοι έρχονται να μας ακολουθήσουν θ’ αναγνωρίσουν τον δρόμο επειδή το φως που φέρουμε μένει πίσω, ενώ παράλληλα μένει μαζί μας καθώς συνεχίζουμε την πορεία.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.3. Αυτό που λαμβάνουμε είναι το αιώνιο δώρο μας προς αυτούς που ακολουθούν μετά, και προς αυτούς που προηγήθηκαν ή που έμειναν μαζί μας για λίγο.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Και ο Θεός, ο Οποίος μας αγαπά με την ίδια αγάπη που δημιουργηθήκαμε, χαμογελά προς εμάς και μας προσφέρει την ευτυχία που δώσαμε.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.4. Σήμερα δεν θ’ αμφισβητήσουμε την Αγάπη Του για εμάς, ούτε θ’ αμφιβάλλουμε για την προστασία Του και την φροντίδα Του.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Καμιά ανούσια αγωνία δεν θα παρεμβληθεί ανάμεσα στην πίστη μας και την επίγνωση της Παρουσίας Του.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Σήμερα είμαστε ένα μαζί Του με αναγνώριση και ενθύμηση.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Τον αισθανόμαστε στις καρδιές μας.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Οι νόες μας περιέχουν τις Σκέψεις Του, τα μάτια μας βλέπουν την ωραιότητά Του σε όλα όσα κοιτάμε.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

6Σήμερα βλέπουμε μόνο τα αγαπώντα και τα αξιαγάπητα.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.5. Τα βλέπουμε να εμφανίζονται σαν πόνος και ο πόνος υποχωρεί και δίνει χώρο στην ειρήνη.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Τα βλέπουμε στους αλλόφρονες, τους λυπημένους και τους συντετριμμένους, τους μοναχικούς και τους φοβισμένους, που αποκαθίστανται στην ηρεμία και την ειρήνη του νου, μέσα στην οποία δημιουργήθηκαν.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Και τα βλέπουμε σ’ εκείνους που πεθαίνουν και στους πεθαμένους επίσης, που αποκαθίστανται στη ζωή.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Όλα αυτά τα βλέπουμε επειδή τα είδαμε πρώτα μέσα στους εαυτούς μας.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.6. Κανένα θαύμα δεν μπορεί να μην εισακουστεί για όσους γνωρίζουν ότι είναι ένα με τον Θεό.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Όλες οι σκέψεις τους έχουν την δύναμη να θεραπεύσουν όλες τις μορφές πόνου σε οιονδήποτε, σε χρόνους περασμένους και σε χρόνους μελλοντικούς, εξίσου εύκολα όσο και σ’ αυτούς που περπατούν δίπλα τους τώρα.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Οι σκέψεις τους είναι άχρονες, εξίσου πέρα από αποστάσεις, όσο και από χρόνο.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.7. Συνενωνόμαστε σ’ αυτή την επίγνωση καθώς λέμε ότι είμαστε ένα με τον Θεό.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Γιατί μ’ αυτές τις λέξεις λέμε επίσης ότι έχουμε σωθεί και θεραπευτεί, και ότι μπορούμε να σώσουμε και να θεραπεύσουμε αντίστοιχα.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Έχουμε δεχτεί και τώρα θα δώσουμε.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Γιατί κρατήσαμε τα δώρα που ο Πατέρας μας έδωσε.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Σήμερα θα ζήσουμε την εμπειρία του εαυτού μας ως ένα μαζί Του, ώστε ο κόσμος να μπορέσει να μοιραστεί την δική μας αναγνώριση της πραγματικότητας.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

6Με την εμπειρία μας ο κόσμος ελευθερώνεται.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

7Καθώς αρνούμαστε τον διαχωρισμό μας από τον Πατέρα μας, αυτός θεραπεύεται μαζί με μας.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.8. Η ειρήνη να είναι μαζί σου σήμερα.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Ασφάλισε την ειρήνη σου ενδυναμώνοντας την επίγνωσή σου ότι είσαι ένα με τον Δημιουργό σου, αφού Αυτός είναι μαζί σου.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Κάποια στιγμή σήμερα, όποτε φαίνεται καλύτερο, αφιέρωσε μισή ώρα στη σκέψη ότι είσαι ένα με τον Θεό.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Αυτή είναι η πρώτη μας απόπειρα για μία παρατεταμένη περίοδο πρακτικής, για την οποία δεν δίνουμε κανένα κανόνα, ούτε ειδικές λέξεις για να καθοδηγήσουν τον διαλογισμό σου.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Θα εμπιστευτούμε την Φωνή του Θεού να μιλήσει, όπως Αυτός το κρίνει κατάλληλο σήμερα, βέβαιοι ότι Αυτός δεν θ’ αποτύχει.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

6Μείνε μαζί Του αυτή τη μισή ώρα.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

7Αυτός θα φροντίσει για όλα τ’ άλλα.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.9. Το όφελός σου δεν πρόκειται να είναι λιγότερο εάν πιστεύεις ότι τίποτα δεν συμβαίνει.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Μπορεί να μην είσαι έτοιμος να δεχτείς το κέρδος σήμερα.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Όμως, κάποτε, κάπου, αυτό θα έρθει σε σένα, και δεν θ’ αποτύχεις να το αναγνωρίσεις όταν ανατείλει με βεβαιότητα μέσα στο νου σου.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Αυτή η μισή ώρα θα είναι μέσα σε χρυσή κορνίζα, με κάθε λεπτό να περιβάλλει σαν διαμάντι τον καθρέφτη, που αυτή η άσκηση σου προσφέρει.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Και θα δεις το πρόσωπο του Χριστού σ’ αυτόν, που θα καθρεφτίζει το δικό σου.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.10. Ίσως σήμερα, ίσως αύριο, θα δεις την δική σου μεταμόρφωση στον καθρέφτη που θα σου προσφέρει αυτή η ιερή μισή ώρα για να δεις τον εαυτό σου.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Όταν είσαι έτοιμος θα τον βρεις εκεί, μέσα στο νου σου ν’ αναμένει να τον βρεις.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Τότε θα θυμηθείς την σκέψη στην οποία έδωσες αυτή την μισή ώρα, και με επίγνωση θα ευχαριστείς κατανοώντας ότι κανένα διάστημα χρόνου δεν αναλώθηκε με καλύτερο τρόπο απ’ αυτό.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.11. Ίσως σήμερα, ίσως αύριο, θα κοιτάξεις τον καθρέφτη και θα καταλάβεις ότι το αναμάρτητο φως που βλέπεις είναι το δικό σου, ότι την αγάπη που βλέπεις είναι η δική σου.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Μέτρησε αυτή την μισή ώρα ως δώρο σου προς τον Θεό, με βεβαιότητα ότι η ανταπόδοσή Του θα είναι μια αίσθηση αγάπης που δεν μπορείς να καταλάβεις, μια χαρά τόσο βαθιά για να κατανοήσεις, μία εικόνα τόσο ιερή για να δουν τα μάτια του σώματος.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Και όμως, μπορείς να είσαι βέβαιος ότι κάποια μέρα, ίσως σήμερα, ίσως αύριο, θα καταλάβεις και θα κατανοήσεις και θα δεις.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.12. Πρόσθεσε κι άλλα κοσμήματα στη χρυσή κορνίζα που κρατά τον καθρέφτη που σου προσφέρεται σήμερα, επαναλαμβάνοντας ανά ώρα στον εαυτό σου:

(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)
2Ας θυμηθώ ότι είμαι ένα με τον Θεό, ένα με όλους τους αδελφούς μου και με τον Εαυτό μου, σε αιώνια ιερότητα και ειρήνη.
(Στην Ενιαιότητα, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: