Δευτέρα, 7 Αυγούστου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 123

MICHAEL MURRAY, 
Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 123
Σήμερα ας δώσουμε ευχαριστίες. Σήμερα να είσαι χαρούμενος, ευχαριστώντας με αγάπη τον Πατέρα σου, που δεν σε άφησε στον εαυτό σου, ούτε σε άφησε να περιπλανιέσαι μόνος στο σκοτάδι. Δεν έχουμε καμιά σκέψη να γυρίσουμε πίσω, και καμιά ακλόνητη αντίσταση στην αλήθεια. Δεν πάμε μόνοι μας. Να είσαι ευγνώμων που σώθηκες.

Σήμερα λάβε τις ευχαριστίες του Θεού, καθώς εσύ Του δίνεις ευχαριστίες. Θυμήσου ανά ώρα να Τον σκεφτείς, και να Του δώσεις ευχαριστίες για όλα όσα έδωσε στον Υιό Του, ώστε να μπορέσει να υψωθεί πάνω από τον κόσμο, ενθυμούμενος τον Πατέρα του και τον Εαυτό του. Σήμερα, δώσε σ’ Αυτόν ευχαριστίες. Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.



ΜΑΘΗΜΑ 123
Ευχαριστώ τον Πατέρα μου για τα δώρα Του σε μένα.

(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

Παρ.1. Σήμερα ας δώσουμε ευχαριστίες.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

2Έχουμε φτάσει σε πιο στρωτά μονοπάτια και σε πιο ομαλούς δρόμους.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

3Δεν έχουμε καμιά σκέψη να γυρίσουμε πίσω, και καμιά ακλόνητη αντίσταση στην αλήθεια.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

4Μια μικρή ταλάντευση παραμένει, κάποιες μικρές αντιρρήσεις και ένας μικρός δισταγμός, αλλά μπορείς να είσαι πολύ ευγνώμων για τα κέρδη σου, που είναι πολύ μεγαλύτερα απ’ ότι καταλαβαίνεις.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

Παρ.2. Τώρα, μία ημέρα αφιερωμένη στην ευγνωμοσύνη θα προσθέσει το όφελος μιας διαισθητικής γνώσης ως προς την πραγματική έκταση όλων των κερδών,  που αποκόμισες.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

2Σήμερα να είσαι χαρούμενος, ευχαριστώντας με αγάπη τον Πατέρα σου, που δεν σε άφησε στον εαυτό σου, ούτε σε άφησε να περιπλανιέσαι μόνος στο σκοτάδι.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

3Να είσαι ευγνώμων που Αυτός σε έσωσε από τον εαυτό που νόμιζες ότι έφτιαξες για να πάρει την δική Του θέση και την θέση της δημιουργίας Του.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

4Σήμερα, δώσε σ’ Αυτόν ευχαριστίες.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

Παρ.3. Δώσε ευχαριστίες που δεν σε εγκατέλειψε, και που η Αγάπη Του παραμένει παντοτινά ακτινοβολούσα πάνω σου, παντοτινά χωρίς αλλαγή.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

2Δώσε ευχαριστίες επίσης που εσύ είσαι αμετάβλητος, επειδή ο Υιός που Αυτός αγαπά είναι αμετάβλητο όπως Αυτός.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

3Να είσαι ευγνώμων που σώθηκες.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

4Να είσαι χαρούμενος που έχεις μια λειτουργία να εκπληρώσεις στην σωτηρία.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

5Να ευχαριστείς που η αξία σου υπερβαίνει κατά πολύ τα πενιχρά δώρα και τις ποταπές κρίσεις σου γι’ αυτόν τον οποίο ο Θεός εδραίωσε ως Υιό Του.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

Παρ.4. Σήμερα με ευγνωμοσύνη ανορθώνουμε τις καρδιές μας πάνω από την απελπισία και υψώνουμε τα ευχαριστούντα μάτια μας, χωρίς να κοιτάμε πλέον κάτω προς την σκόνη.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

2Τραγουδάμε το τραγούδι της ευχαριστίας σήμερα, τιμώντας τον Εαυτό που ο Θεός είχε την βούληση να είναι η αληθινή μας Ταυτότητα μέσα Του.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

3Σήμερα χαμογελάμε σε καθέναν που βλέπουμε, και περπατάμε με ανάλαφρα βήματα καθώς πάμε να κάνουμε αυτό που μας έχει ανατεθεί να κάνουμε.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

Παρ.5. Δεν πάμε μόνοι μας.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

2Και δίνουμε ευχαριστίες που μέσα στη μοναξιά μας ένας Φίλος έχει έρθει να πει τον σωτήριο Λόγο του Θεού σε μας.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

3Και δίνουμε ευχαριστίες σε σένα που Τον ακούς.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

4Ο Λόγος Του είναι ανήκουστος εάν δεν εισακουστεί.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

5Ευχαριστώντας Αυτόν, οι ευχαριστίες είναι για σένα επίσης.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

6Ένα μήνυμα, που δεν έχει ακουστεί, δεν θα σώσει τον κόσμο, όσο παντοδύναμη κι αν είναι η Φωνή που μιλά, όσο γεμάτο αγάπη κι αν είναι το μήνυμα.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

Παρ.6. Ευχαριστίες προς εσένα που άκουσες, γιατί γίνεσαι ο αγγελιοφόρος που φέρεις την Φωνή Του μαζί σου, και αφήνεις την ηχώ Του να περιβάλλει τον κόσμο.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

2Σήμερα λάβε τις ευχαριστίες του Θεού, καθώς εσύ Του δίνεις ευχαριστίες.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

3Γιατί Αυτός θα σου προσφέρει τις ευχαριστίες που δίνεις, αφού λαμβάνει τα δώρα σου με ευγνωμοσύνη και αγάπη, και δίνει πίσω χιλιάδες και εκατοντάδες χιλιάδες φορές περισσότερα απ’ ότι δόθηκαν.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

4Αυτός θα ευλογήσει τα δώρα σου καθώς θα τα μοιραστεί μαζί σου.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

5Και έτσι θα μεγαλώσουν σε δύναμη και σε ισχύ, μέχρι που θα γεμίσουν τον κόσμο με χαρά και ευγνωμοσύνη.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

Παρ.7. Λάβε τις ευχαριστίες Του και προσέφερε τις δικές σου σ’ Αυτόν για δεκαπέντε λεπτά, δύο φορές σήμερα.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

2Και θ’ αντιληφθείς σε Ποιον προσφέρεις ευχαριστίες και Ποιος σε ευχαριστεί καθώς εσύ Τον ευχαριστείς.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

3Αυτή η ιερή μισή ώρα που δίνεται σ’ Αυτόν θα σου επιστραφεί με αναλογία ετών για κάθε δευτερόλεπτο, και δύναμη να σώσεις τον κόσμο αιώνες πιο γρήγορα χάρη στις ευχαριστίες σου προς Αυτόν.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

8. Λάβε τις ευχαριστίες Του και θα κατανοήσεις με πόση αγάπη σε κρατά στο Νου Του, πόσο βαθιά και απέραντη είναι η φροντίδα Του για σένα, πόσο τέλεια είναι η ευγνωμοσύνη Του για σένα.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)

2Θυμήσου ανά ώρα να Τον σκεφτείς, και να Του δώσεις ευχαριστίες για όλα όσα έδωσε στον Υιό Του, ώστε να μπορέσει να υψωθεί πάνω από τον κόσμο, ενθυμούμενος τον Πατέρα του και τον Εαυτό του.
(Στην Ενιαιότητα, η Ευγνωμοσύνη είναι το δώρο μου στον Θεό.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: