Πέμπτη, 20 Ιουλίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 115


      Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 115                                                                                                            MICHAEL MURRAY

Ο τρόπος που πρέπει να εφαρμόσουμε γι’ αυτές τις ανακεφαλαιώσεις είναι ο ακόλουθος: Αφιέρωσε πέντε λεπτά δύο φορές την ημέρα, ή περισσότερο εάν θέλεις, για να σκεφτείς τις σκέψεις που αναφέρονται. Διάβασε και πάλι τις ιδέες και τα σχόλια που παρατίθενται για την άσκηση κάθε ημέρας. Και μετά ξεκίνησε να τις σκέφτεσαι, ενώ αφήνεις το νου σου να τις συσχετίσει με τις ανάγκες σου, τα φαινομενικά σου προβλήματα και όλες τις έγνοιες σου.

Φέρε τις ιδέες μέσα στο νου σου και άσε τον να τις χρησιμοποιήσει όπως επιλέξει. Έχε του πίστη ότι θα τις χρησιμοποιήσει σοφά, υποβοηθούμενος στις αποφάσεις του από τον Ένα, ο οποίος έδωσε τις σκέψεις σε σένα. Τι μπορείς να εμπιστευτείς εάν όχι αυτό που υπάρχει μέσα στο νου σου; Έχε πίστη ότι, σ’ αυτές τις ανακεφαλαιώσεις, τα μέσα που χρησιμοποιεί το Άγιο Πνεύμα δεν θ’ αποτύχουν. Η σοφία του νου σου θα προστρέξει να σε βοηθήσει. Δώσε την κατεύθυνση από την αρχή. μετά αποστασιοποιήσου ήσυχα με πίστη, και άσε τον νου να χρησιμοποιήσει τις σκέψεις που έδωσες,
όπως αυτές σου δόθηκαν για να τις χρησιμοποιήσεις.


ΜΑΘΗΜΑ 115
Για πρωινή και βραδινή ανακεφαλαίωση:

Παρ.1. (99) Η σωτηρία είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.
(Η Αποστασιοποίηση είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Η λειτουργία μου εδώ είναι να συγχωρώ τον κόσμο για όλα τα σφάλματα που έχω κάνει.
(Η Αποστασιοποίηση είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

 3Γιατί έτσι εγώ αποδεσμεύομαι από αυτά μαζί με όλον τον κόσμο.
(Η Αποστασιοποίηση είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.2. (100) Το μέρος μου είναι ουσιώδες στο σχέδιο του Θεού για σωτηρία.
(Η ευτυχία μου βρίσκεται μόνο στην Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία.)

2Είμαι ουσιώδης στο σχέδιο του Θεού για την σωτηρία του κόσμου.
(Η ευτυχία μου βρίσκεται μόνο στην Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία.)

3Γιατί Αυτός μου έδωσε το σχέδιό Του, ώστε να μπορώ να σώσω τον κόσμο.
(Η ευτυχία μου βρίσκεται μόνο στην Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία.)

Παρ.3. Ανά μία ώρα:
(Η Αποστασιοποίηση είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Η σωτηρία είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.
(Η Αποστασιοποίηση είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

3Ανά μισή ώρα:
(Η ευτυχία μου βρίσκεται μόνο στην Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία.)

4Το μέρος μου είναι ουσιώδες στο σχέδιο του Θεού για σωτηρία.

(Η ευτυχία μου βρίσκεται μόνο στην Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: