Πέμπτη, 20 Ιουλίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 113



                                                                                                                    MICHAEL MURRAY



Ο τρόπος που πρέπει να εφαρμόσουμε γι’ αυτές τις ανακεφαλαιώσεις είναι ο ακόλουθος: Αφιέρωσε πέντε λεπτά δύο φορές την ημέρα, ή περισσότερο εάν θέλεις, για να σκεφτείς τις σκέψεις που αναφέρονται. Διάβασε και πάλι τις ιδέες και τα σχόλια που παρατίθενται για την άσκηση κάθε ημέρας. Και μετά ξεκίνησε να τις σκέφτεσαι, ενώ αφήνεις το νου σου να τις συσχετίσει με τις ανάγκες σου, τα φαινομενικά σου προβλήματα και όλες τις έγνοιες σου.

Φέρε τις ιδέες μέσα στο νου σου και άσε τον να τις χρησιμοποιήσει όπως επιλέξει. Έχε του πίστη ότι θα τις χρησιμοποιήσει σοφά, υποβοηθούμενος στις αποφάσεις του από τον Ένα, ο οποίος έδωσε τις σκέψεις σε σένα. Τι μπορείς να εμπιστευτείς εάν όχι αυτό που υπάρχει μέσα στο νου σου; Έχε πίστη ότι, σ’ αυτές τις ανακεφαλαιώσεις, τα μέσα που χρησιμοποιεί το Άγιο Πνεύμα δεν θ’ αποτύχουν. Η σοφία του νου σου θα προστρέξει να σε βοηθήσει. Δώσε την κατεύθυνση από την αρχή. μετά αποστασιοποιήσου ήσυχα με πίστη, και άσε τον νου να χρησιμοποιήσει τις σκέψεις που έδωσες, όπως αυτές σου δόθηκαν για να τις χρησιμοποιήσεις.

ΜΑΘΗΜΑ 113
Για πρωινή και βραδινή ανακεφαλαίωση:

Παρ.1. (95) Είμαι ένας Εαυτός, ενωμένος με τον Δημιουργό μου.
(Είμαι Ένα με ολόκληρη την Δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Η ηρεμία και η τέλεια ειρήνη είναι δικές μου, επειδή είμαι ένας εαυτός, πλήρως ενιαίος, ένα με όλη την δημιουργία και με τον Θεό.
(Είμαι Ένα με ολόκληρη την Δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.2. (96) Η Σωτηρία έρχεται από τον ένα Εαυτό μου.
(Με την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Από τον ένα Εαυτό μου, του Οποίου η γνώση παραμένει ακόμα μέσα στο νου μου, βλέπω το τέλειο σχέδιο του Θεού για την σωτηρία μου τέλεια εκπληρωμένο.
(Με την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.3. Ανά μία ώρα:
(Είμαι Ένα με ολόκληρη την Δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Είμαι ένας Εαυτός, ενωμένος με τον Δημιουργό μου.
(Είμαι Ένα με ολόκληρη την Δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Ανά μισή ώρα:
(Με την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Η Σωτηρία έρχεται από τον ένα Εαυτό μου.
(Με την Ενιαιότητα μου με ολόκληρη την Δημιουργία, είμαι Ένα με τον Θεό.)




Δεν υπάρχουν σχόλια: