Πέμπτη, 22 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 112


ΜΑΘΗΜΑ 112
                                                                                       MICHAEL MURRAY

ΜΑΘΗΜΑ 112

 Ο τρόπος που πρέπει να εφαρμόσουμε γι’ αυτές τις ανακεφαλαιώσεις είναι ο ακόλουθος: Αφιέρωσε πέντε λεπτά δύο φορές την ημέρα, ή περισσότερο εάν θέλεις, για να σκεφτείς τις σκέψεις που αναφέρονται. Διάβασε και πάλι τις ιδέες και τα σχόλια που παρατίθενται για την άσκηση κάθε ημέρας. Και μετά ξεκίνησε να τις σκέφτεσαι, ενώ αφήνεις το νου σου να τις συσχετίσει με τις ανάγκες σου, τα φαινομενικά σου προβλήματα και όλες τις έγνοιες σου.

Φέρε τις ιδέες μέσα στο νου σου και άσε τον να τις χρησιμοποιήσει όπως επιλέξει. 2Έχε του πίστη ότι θα τις χρησιμοποιήσει σοφά, υποβοηθούμενος στις αποφάσεις του από τον Ένα, ο οποίος έδωσε τις σκέψεις σε σένα. 3Τι μπορείς να εμπιστευτείς εάν όχι αυτό που υπάρχει μέσα στο νου σου; 4Έχε πίστη ότι, σ’ αυτές τις ανακεφαλαιώσεις, τα μέσα που χρησιμοποιεί το Άγιο Πνεύμα δεν θ’ αποτύχουν. 5Η σοφία του νου σου θα προστρέξει να σε βοηθήσει. 6Δώσε την κατεύθυνση από την αρχή. μετά αποστασιοποιήσου ήσυχα με πίστη, και άσε τον νου να χρησιμοποιήσει τις σκέψεις που έδωσες, όπως αυτές σου δόθηκαν για να τις χρησιμοποιήσεις.

ΜΑΘΗΜΑ 112
Για πρωινή και βραδινή ανακεφαλαίωση:

Παρ.1. (93) Το φως και η χαρά και η ειρήνη κατοικούν μέσα μου.
(Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, παντοτινά αγαπημένος και παντοτινά στοργικός.)

2Είμαι ο οίκος του φωτός και της χαράς και της ειρήνης.
(Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, παντοτινά αγαπημένος και παντοτινά στοργικός.)

3Τα καλωσορίζω μέσα στον οίκο, τον οποίο μοιράζομαι με το Θεό, επειδή είμαι ένα μέρος Του.
(Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, παντοτινά αγαπημένος και παντοτινά στοργικός.)

Παρ.2. (94) Εγώ είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.
(Ας θυμάμαι σήμερα, ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Θα παραμείνω για πάντα όπως ήμουν, δημιουργημένος από το Αμετάβλητο όπως Αυτός.
(Ας θυμάμαι σήμερα, ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

3Και είμαι ένα μαζί Του, και Αυτός μαζί μου.
(Ας θυμάμαι σήμερα, ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

Παρ.3. Ανά μία ώρα:
(Ας θυμάμαι σήμερα, ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Το φως και η χαρά και η ειρήνη κατοικούν μέσα μου.
(Ας θυμάμαι σήμερα, ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

3Ανά μισή ώρα:
(Ας θυμάμαι σήμερα, ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

4Εγώ είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.
(Ας θυμάμαι σήμερα, ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)




Δεν υπάρχουν σχόλια: