Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 102

   



                                                                               MICHAEL MURRAY

ΜΑΘΗΜΑ 102

Ξεκίνησε σήμερα τις περιόδους πρακτικής σου μ’ αυτή την αποδοχή της Βούλησης του Θεού για σένα. Ελεύθερος να είσαι σήμερα ώστε να ενωθείς με την χαρούμενη Βούληση του Θεού. Εδώ είναι το σπίτι σου, και εδώ είναι η ασφάλειά σου. Εδώ είναι η ειρήνη σου και εδώ δεν υπάρχει κανένας φόβος. Εδώ είναι η σωτηρία. Εδώ επιτέλους υπάρχει η ανάπαυση. Ελεύθερος να είσαι σήμερα ώστε να ενωθείς με την χαρούμενη Βούληση του Θεού. Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.


ΜΑΘΗΜΑ 102
Μοιράζομαι την Βούληση του Θεού για ευτυχία για εμένα.

(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

Παρ.1. Δεν θέλεις να υποφέρεις.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

2Μπορεί να πιστεύεις ότι αυτό σου εξαγοράζει κάτι και μπορεί ακόμη κάπως να πιστεύεις ότι σου εξαγοράζει αυτό που θέλεις.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

3Όμως, αυτή η πεποίθηση σίγουρα έχει κλονιστεί τώρα, τουλάχιστον αρκετά για να σου επιτρέψει να την αμφισβητήσεις και να υποψιαστείς ότι πραγματικά δεν βγάζει κανένα νόημα.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

 4Δεν έχει φύγει ακόμα, αλλά στερείται τις ρίζες που κάποτε την κρατούσαν σταθερά στα σκοτεινά και κρυμμένα μυστικά μέρη του νου σου.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

Παρ.2. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να χαλαρώσουμε ακόμα περισσότερο το εξασθενημένο της κράτημα, και να συνειδητοποιήσουμε ότι ο πόνος είναι άσκοπος, χωρίς αιτία και χωρίς καμιά δύναμη να επιτεύξει τίποτα.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

2Δεν μπορεί να εξαγοράσει τίποτα απολύτως.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

3Προσφέρει τίποτα και δεν υπάρχει.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

4Και όλα όσα νομίζεις ότι σου προσφέρει στην ουσία δεν υπάρχουν, όπως ο ίδιος.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

5Ήσουν σκλάβος του τίποτα.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

6Ελεύθερος να είσαι σήμερα ώστε να ενωθείς με την χαρούμενη Βούληση του Θεού.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)
                                            
Παρ.3. Για αρκετές μέρες θα συνεχίσουμε να αφιερώνουμε τις περιόδους πρακτικής μας σε ασκήσεις σχεδιασμένες να σε βοηθήσουν να φτάσεις στην ευτυχία που η Βούληση του Θεού έχει θέσει μέσα σου.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

2Εδώ είναι το σπίτι σου, και εδώ είναι η ασφάλειά σου.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

3Εδώ είναι η ειρήνη σου και εδώ δεν υπάρχει κανένας φόβος.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

4Εδώ είναι η σωτηρία.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

5Εδώ επιτέλους υπάρχει η ανάπαυση.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

Παρ.4. Ξεκίνησε σήμερα τις περιόδους πρακτικής σου μ’ αυτή την αποδοχή της Βούλησης του Θεού για σένα:
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

2Μοιράζομαι την Βούληση του Θεού για ευτυχία για εμένα, και την δέχομαι ως
την λειτουργία μου εδώ.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

3Κατόπιν αναζήτησε αυτήν την λειτουργία βαθιά μέσα στο νου σου, γιατί εκεί βρίσκεται, περιμένοντας την επιλογή σου.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)

4Δεν μπορείς ν’ αποτύχεις να την βρεις όταν μαθαίνεις ότι είναι επιλογή σου, και ότι μοιράζεσαι την Βούληση του Θεού.
(Είμαι Ένα με τον Θεό· μετέχω της  Ενιαιότητας Του.)


Παρ.5. Να είσαι ευτυχισμένος, γιατί η μόνη σου λειτουργία εδώ είναι η ευτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: