Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 101





                                                                                MICHAEL MURRAY 

ΜΑΘΗΜΑ 101                                                           

Έχεις ξεκινήσει να βαδίζεις τον δρόμο της ελευθερίας, και τώρα η σημερινή ιδέα φέρνει φτερά για να προχωρήσεις γρήγορα, και ελπίδα για να πας ακόμα γρηγορότερα προς τον στόχο της ειρήνης που σε περιμένει. Δεν υπάρχει καμιά αμαρτία. Εάν η αμαρτία είναι πραγματική, τότε η ευτυχία πρέπει να είναι ψευδαίσθηση, γιατί δεν μπορεί να είναι αμφότερες αλήθεια. Η Βούληση του Θεού για σένα είναι τέλεια ευτυχία γιατί δεν υπάρχει καμιά αμαρτία και το να δεινοπαθείς είναι αναίτιο.

Οι ασκήσεις διδάσκουν ότι η αμαρτία δεν είναι πραγματική και όλα όσα πιστεύεις ότι θα προκύψουν από την αμαρτία δεν θα συμβούν ποτέ, γιατί αυτή δεν έχει αιτία.Εξασκούμαστε μ’ αυτή τη σκέψη όσο πιο συχνά μπορούμε σήμερα, γιατί αυτή είναι η βάση για τη σημερινή ιδέα. Η ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.

ΜΑΘΗΜΑ 101
Η Βούληση του Θεού για μένα είναι τέλεια ευτυχία.

(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

Παρ.1. Σήμερα θα συνεχίσουμε με το θέμα της ευτυχίας.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Αυτή η ιδέα είναι κλειδί για την κατανόηση του τι σημαίνει σωτηρία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Εσύ ακόμα πιστεύεις ότι (η σωτηρία) σου ζητά να υποφέρεις ως Εξιλέωση για τις «αμαρτίες» σου.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

4Αυτό δεν είναι έτσι. 5Όμως, πρέπει να νομίζεις ότι έτσι είναι όσο πιστεύεις ότι η αμαρτία είναι πραγματική, και ότι ο Υιός του Θεού μπορεί ν’ αμαρτήσει.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

Παρ.2. Εάν η αμαρτία είναι πραγματική, τότε η τιμωρία είναι δίκαιη και δεν μπορείς να την αποφύγεις.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Η σωτηρία έτσι δεν μπορεί ν’ αγοραστεί παρά μόνο υποφέροντας.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Εάν η αμαρτία είναι πραγματική, τότε η ευτυχία πρέπει να είναι ψευδαίσθηση, γιατί δεν μπορεί να είναι αμφότερες αλήθεια.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

 4Οι αμαρτωλοί αξίζουν μόνο θάνατο και πόνο και αυτό είναι που ζητάνε.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

5Γιατί γνωρίζουν ότι αυτό τους περιμένει και ότι θα τους αναζητήσει και θα τους βρει κάπου, κάποτε, και με κάποιο τρόπο που θ’ αντισταθμίσει αυτά που χρωστούν στον Θεό.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

 6Θα δραπέτευαν απ’ Αυτόν μέσα στον φόβο τους. Όμως Αυτός θα τους κυνηγήσει, και δεν μπορούν να διαφύγουν.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

Παρ.3. Εάν η αμαρτία είναι πραγματική, η σωτηρία πρέπει να είναι πόνος.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Ο πόνος είναι το κόστος της αμαρτίας και δεν μπορείς ποτέ να ξεφύγεις από τα δεινά, εάν η αμαρτία είναι πραγματική.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Η σωτηρία πρέπει να προκαλεί φόβο, γιατί θα σκοτώσει αργά, παίρνοντας τα πάντα προτού δώσει το καλοδεχούμενο δώρο του θανάτου στα θύματα που είναι σχεδόν κόκκαλα προτού η σωτηρία ικανοποιηθεί.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

4Ο θυμός της είναι απεριόριστος, ανηλεής, αλλά ολικά δίκαιος.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

Παρ.4. Ποιος θα επιζητούσε μια τέτοια βάρβαρη τιμωρία;
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Ποιος δεν θα τρεπόταν σε φυγή και δεν θα προσπαθούσε με όποιο τρόπο μπορεί να πνίξει την Φωνή, που του το προσφέρει αυτό;
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Γιατί να προσπαθήσει ν’ ακούσει και να δεχτεί την προσφορά Της;
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

4Εάν η αμαρτία είναι πραγματική, η προσφορά της είναι ο θάνατος και μάλιστα φτιαγμένος σε σκληρή μορφή για να ταιριάξει στις μοχθηρές επιθυμίες μέσα στις οποίες η αμαρτία γεννιέται.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

5Εάν η αμαρτία είναι πραγματική, η σωτηρία έχει γίνει ο πικρός σου εχθρός, η κατάρα του Θεού πάνω σε σένα, που σταύρωσες τον Υιό Του.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

Παρ.5. Σήμερα χρειάζεσαι τις περιόδους εξάσκησης.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Οι ασκήσεις διδάσκουν ότι η αμαρτία δεν είναι πραγματική και όλα όσα πιστεύεις ότι θα προκύψουν από την αμαρτία δεν θα συμβούν ποτέ, γιατί αυτή δεν έχει αιτία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Δέξου την Εξιλέωση με ανοικτό μυαλό, που δεν εντρυφά σε καμιά επίμονη πεποίθηση ότι έχεις φτιάξει έναν διάβολο από τον Υιό του Θεού.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

4Δεν υπάρχει καμιά αμαρτία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

5Εξασκούμαστε μ’ αυτή τη σκέψη όσο πιο συχνά μπορούμε σήμερα, γιατί αυτή είναι η βάση για τη σημερινή ιδέα.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)
Παρ.6. Η Βούληση του Θεού για σένα είναι τέλεια ευτυχία γιατί δεν υπάρχει καμιά αμαρτία και το να δεινοπαθείς είναι αναίτιο.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Η χαρά είναι δίκαιη και ο πόνος δεν είναι παρά το σημάδι ότι παρανόησες τον εαυτό σου.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Μην φοβάσαι τη Βούληση του Θεού.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

4Αλλά στρέψου προς αυτή με εμπιστοσύνη ότι θα σε ελευθερώσει απ’ όλες τις συνέπειες που η αμαρτία έχει σφυρηλατήσει μέσα στην πυρετώδη σου φαντασία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

5Πες:
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

6Η Βούληση του Θεού για μένα είναι τέλεια ευτυχία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

7Δεν υπάρχει καμιά αμαρτία. αυτή δεν έχει καμιά συνέπεια.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

8Έτσι πρέπει ν’ αρχίσεις τις περιόδους πρακτικής και μετά προσπάθησε ξανά να βρεις την χαρά που αυτές οι σκέψεις εισάγουν στο νου σου.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

Παρ.7. Διέθεσε αυτά τα πέντε λεπτά με χαρά, για ν’ απομακρύνεις το βαρύ φορτίο που βάζεις πάνω σου με την τρελή πεποίθηση ότι η αμαρτία είναι πραγματική.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

2Σήμερα δραπέτευσε από την τρέλα.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

3Έχεις ξεκινήσει να βαδίζεις τον δρόμο της ελευθερίας, και τώρα η σημερινή ιδέα φέρνει φτερά για να προχωρήσεις γρήγορα, και ελπίδα για να πας ακόμα γρηγορότερα προς τον στόχο της ειρήνης που σε περιμένει.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

4Δεν υπάρχει καμιά αμαρτία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

5Θυμήσου το αυτό σήμερα και πες στον εαυτό σου όσο πιο συχνά μπορείς:
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

6Η Βούληση του Θεού για μένα είναι τέλεια ευτυχία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)

7Αυτή είναι η αλήθεια, επειδή δεν υπάρχει καμιά αμαρτία.
(Η Ευτυχία μου είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν υπάρχει διαχωρισμός.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: