Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 99



MICHAEL MURRAY, 

ΜΑΘΗΜΑ 99

Αυτή είναι η Σκέψη που σώζει και συγχωρεί, γιατί δεν εναποθέτει καμιά πίστη σ’ αυτό που δεν δημιουργήθηκε από την μόνη Πηγή, που αυτό γνωρίζει. Συγχώρεσε όλες τις σκέψεις, που θα εναντιώνονταν στην αλήθεια της ολοκλήρωσής σου, της ενότητας και της ειρήνης σου. Δεν θέλεις να είσαι ένας άλλος εαυτός. Είναι η Βούληση του Θεού να ενωθεί ο νους σου με τον δικό Του. Συγχώρεσε τον εαυτό σου γι’ αυτήν που νομίζεις ότι έφτιαξες. Συγχώρεσε τον εαυτό σου για τη σκέψη ότι Αυτός ήθελε κάτι τέτοιο για σένα.

Όλος ο κόσμος του πόνου δεν είναι η δική Του Βούληση. Είναι η Βούληση του Θεού να ενωθεί ο νους σου με τον δικό Του. Είναι η Βούληση του Θεού να έχει μόνο έναν Υιό. Δεν θέλεις να είσαι ένας άλλος εαυτός. Προσπάθησε να συλλάβεις την δύναμη αυτών που λες, γιατί αυτές είναι οι λέξεις μέσα στις οποίες βρίσκεται η ελευθερία.Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.


ΜΑΘΗΜΑ 99
Η σωτηρία είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.
                                                                                                                                                
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.1.Η σωτηρία και η συγχώρεση είναι το ίδιο.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Και οι δύο υπονοούν ότι κάτι πήγε λάθος. κάτι από το οποίο πρέπει να σωθείς, να συγχωρεθείς. κάτι λανθασμένο που χρειάζεται διορθωτική αλλαγή. κάτι ξέχωρο ή διαφορετικό από την Βούληση του Θεού.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

3Έτσι αμφότεροι οι όροι εννοούν ένα πράγμα αδύνατο, το οποίο εντούτοις συνέβη, και έχει ως αποτέλεσμα μια κατάσταση σύγκρουσης που προσλαμβάνεται ανάμεσα σε αυτό που είναι και αυτό που ποτέ δεν μπορούσε να είναι.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.2. Η αλήθεια και οι ψευδαισθήσεις είναι τώρα ίσες και οι δύο, γιατί αμφότερες συνέβησαν.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Το αδύνατο γίνεται το πράγμα για το οποίο εσύ χρειάζεσαι συγχώρεση και σωτηρία.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

3Η σωτηρία τώρα γίνεται το σύνορο ανάμεσα στην αλήθεια και την ψευδαίσθηση.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

4Καθρεφτίζει την αλήθεια επειδή είναι το μέσο με το οποίο μπορεί ν’ αποδράσεις από τις ψευδαισθήσεις.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

5Όμως, δεν είναι η αλήθεια επειδή αναιρεί αυτό που δεν έγινε ποτέ.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.3. Πώς θα μπορούσε ποτέ να υπάρχει ένας τόπος συνάντησης όπου η γη και ο Παράδεισος να μπορούν να συμφιλιωθούν μέσα σ’ ένα νου όπου αμφότερα υπάρχουν;
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Ο νους που βλέπει ψευδαισθήσεις τις θεωρεί πραγματικές.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

3Έχουν ύπαρξη γιατί είναι σκέψεις.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

4Και όμως δεν είναι πραγματικές, γιατί ο νους που σκέπτεται αυτές τις σκέψεις είναι διαχωρισμένος από τον Θεό.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.4. Τι ενώνει τον διαχωρισμένο νου και τις διαχωρισμένες σκέψεις με το Νου και τη Σκέψη, που είναι για πάντα ένα;
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Ποιο σχέδιο θα μπορούσε να διατηρεί την αλήθεια απαραβίαστη, κι εντούτοις ν’ αναγνωρίζει την ανάγκη που προκύπτει λόγω των ψευδαισθήσεων, και προσφέρει μέσα με τα οποία αυτές αναιρούνται χωρίς επίθεση και χωρίς καμιά αίσθηση πόνου;
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

3Τι άλλο θα μπορούσε να είναι αυτό το σχέδιο παρά μια Σκέψη του Θεού, με την οποία το ποτέ γενόμενο παραμερίζεται, και οι αμαρτίες που δεν ήταν ποτέ πραγματικές ξεχνιούνται;
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.5. Το Άγιο Πνεύμα κρατά αυτό το σχέδιο του Θεού ακριβώς όπως Αυτός το συνέλαβε μέσα στο Νου του Θεού και στον δικό σου.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Είναι πέρα από τον χρόνο γιατί η Πηγή του είναι άχρονη.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

3Εντούτοις, λειτουργεί στον χρόνο, λόγω της πεποίθησής σου ότι ο χρόνος είναι πραγματικός.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

4Ακλόνητο το Άγιο Πνεύμα κοιτά αυτό που εσύ βλέπεις. την αμαρτία και τον πόνο και τον θάνατο, την λύπη και τον διαχωρισμό και την απώλεια.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

5 Όμως γνωρίζει ότι ένα πράγμα ακόμα είναι αλήθεια. ο Θεός συνεχίζει να είναι αγάπη και αυτό δεν είναι το Θέλημά Του.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.6. Αυτή είναι η Σκέψη που φέρνει τις ψευδαισθήσεις στην αλήθεια και τις βλέπει ως φαινομενικότητες πίσω από τις οποίες υπάρχει το αμετάβλητο και το βέβαιο.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Αυτή είναι η Σκέψη που σώζει και συγχωρεί, γιατί δεν εναποθέτει καμιά πίστη σ’ αυτό που δεν δημιουργήθηκε από την μόνη Πηγή, που αυτό γνωρίζει.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)


3Αυτή είναι η Σκέψη της οποίας η λειτουργία είναι να σώζει δίνοντας σου την λειτουργία της ως δική σου.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

4Η σωτηρία είναι η λειτουργία σου, με τον Ένα στον Οποίον το σχέδιο δόθηκε.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

5Τώρα σου εμπιστεύεται αυτό το σχέδιο, μαζί Του.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

6Αυτός έχει μια απάντηση στις φαινομενικότητες. ανεξαρτήτως της μορφής τους, του μεγέθους τους, του βάθους τους ή οιουδήποτε άλλου χαρακτηριστικού φαίνεται να έχουν:
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

7Η σωτηρία είναι μόνη μου λειτουργία εδώ.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

8Ο Θεός συνεχίζει να είναι Αγάπη και αυτό δεν είναι το Θέλημά Του.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.7. Εσύ που θα κάνεις έργο θαυμάτων, βεβαιώσου ότι εξασκείσαι καλά στην σημερινή ιδέα.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Προσπάθησε να συλλάβεις την δύναμη αυτών που λες, γιατί αυτές είναι οι λέξεις μέσα στις οποίες βρίσκεται η ελευθερία.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

3Ο Πατέρας σου σε αγαπά.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

4Όλος ο κόσμος του πόνου δεν είναι η δική Του Βούληση.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

5Συγχώρεσε τον εαυτό σου για τη σκέψη ότι Αυτός ήθελε κάτι τέτοιο για σένα.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

6Μετά άσε τη Σκέψη με την οποία Αυτός αντικατέστησε όλα τα λάθη σου να περάσει μέσα στα σκοτεινά μέρη του νου σου που σκέπτονται τις σκέψεις που ποτέ δεν ήταν η δική Του Βούληση.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.8. Αυτός ο χώρος ανήκει στο Θεό, όπως και τα υπόλοιπα.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Δεν σκέπτεται τις μοναχικές του σκέψεις και τις καθιστά πραγματικές κρύβοντας τις από Αυτόν.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

3Άσε να εισέλθει το φως και δεν θα δεις κανένα εμπόδιο σ’ αυτό που Αυτός βούλεται για σένα.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)


4Άνοιξε τα μυστικά σου στο καλοσυνάτο φως Του, και δες πόσο λαμπερό αυτό το φως ακόμα λάμπει μέσα σου.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.9. Σήμερα εξασκήσου στη δική Του Σκέψη, και άσε το φως του να βρει και να φωτίσει όλα τα σκοτεινά σημεία και να λάμψει μέσα απ’ αυτά ώστε να τα ενώσει με τα υπόλοιπα.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Είναι η Βούληση του Θεού να ενωθεί ο νους σου με τον δικό Του.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

3Είναι η Βούληση του Θεού να έχει μόνο έναν Υιό.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

4Είναι η Βούληση του Θεού ο ένας Υιός Του να είσαι εσύ.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

 5Σκέψου αυτά τα πράγματα καθώς εξασκείσαι σήμερα και ξεκίνησε το μάθημα που μαθαίνουμε σήμερα μ’ αυτή την οδηγία προς τον δρόμο της αλήθειας:
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

6Η σωτηρία είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

7Η σωτηρία και η συγχώρεση είναι το ίδιο.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

8Μετά στρέψου προς Αυτόν που μοιράζεται την λειτουργία σου εδώ, και άσε Τον να σου διδάξει αυτά που χρειάζεται να μάθεις για να παραμερίσεις όλο τον φόβο και να γνωρίσεις τον Εαυτό σου ως Αγάπη, η οποία δεν έχει κανένα αντίθετο μέσα σου.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.10. Συγχώρεσε όλες τις σκέψεις, που θα εναντιώνονταν στην αλήθεια της ολοκλήρωσής σου, της ενότητας και της ειρήνης σου.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2 Δεν μπορείς να χάσεις τα δώρα που σου έδωσε ο Πατέρας σου.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

3Δεν θέλεις να είσαι ένας άλλος εαυτός.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

4Δεν έχεις καμιά λειτουργία που δεν είναι του Θεού.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

 5Συγχώρεσε τον εαυτό σου γι’ αυτήν που νομίζεις ότι έφτιαξες.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

6Η συγχώρεση και η σωτηρία είναι το ίδιο.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

7Συγχώρεσε αυτά που έχεις φτιάξει και έχεις σωθεί.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.11. Υπάρχει ένα ιδιαίτερο μήνυμα για σήμερα, το οποίο έχει τη δύναμη ν’ απομακρύνει όλες τις μορφές αμφιβολίας και φόβου για πάντα από το νου σου.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Εάν μπεις στον πειρασμό να τις πιστέψεις ως αληθινές, θυμήσου ότι οι φαινομενικότητες δεν μπορούν ν’ αντέξουν την αλήθεια που αυτές οι παντοδύναμες λέξεις περιέχουν:
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

3Η σωτηρία είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

4Ο Θεός συνεχίζει να είναι Αγάπη και αυτό δεν είναι η Βούλησή Του.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

Παρ.12. Η μόνη σου λειτουργία σού λέει ότι είσαι ένα.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

2Υπενθύμισέ το αυτό στον εαυτό σου στα διαστήματα που μεσολαβούν ανάμεσα στα πεντάλεπτα που μοιράζεσαι μαζί μ’ Αυτόν που μοιράζεται το σχέδιο του Θεού για σένα.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

3Υπενθύμισε στον εαυτό σου:
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

4Η σωτηρία είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)

5Έτσι φέρνεις συγχώρεση στο νου σου και αφήνεις όλο τον φόβο γλυκά να παραμεριστεί, ώστε η αγάπη να βρει τη δικαιωματική της θέση μέσα σου και να σου δείξει ότι είσαι ο Υιός του Θεού.
(Η αποσύνδεση από τον ψευδή μου εαυτό και το εγώ είναι η μόνη μου λειτουργία εδώ.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: