Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 98





MICHAEL MURRAY,

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 98

Επανέλαβε τη σημερινή ιδέα ενώ περιμένεις την χαρούμενη ώρα να έρθει και πάλι σε σένα. Επανέλαβε τη συχνά και μην ξεχάσεις κάθε φορά που το κάνεις, ότι επέτρεψες στο νου σου να είναι έτοιμος για την χαρούμενη ώρα που επακολουθεί. Σήμερα αφιερώνουμε τον εαυτό μας στην Αλήθεια και στη σωτηρία όπως ο Θεός την σχεδίασε.  Δεν θα την αναζητήσουμε εκεί όπου δεν είναι.

Σήμερα δεν επιλέγουμε παρά μόνο για τον εαυτό μας. Εδώ υπάρχει μια προσφορά που σου εγγυάται την πλήρη αποδέσμευσή σου από κάθε είδους πόνο, και χαρά που ο κόσμος δεν περιέχει. Τα λόγια Του θα ενωθούν με τα δικά σου, και θα κάνουν κάθε επανάληψη της σημερινής ιδέας μια πλήρη αφιέρωση, που έγινε με πίστη τόσο τέλεια και τόσο βέβαιη όσο η δική Του σε σένα. Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.


ΜΑΘΗΜΑ 98
Θα δεχτώ το μέρος μου στο σχέδιο του Θεού για σωτηρία.

(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.1. Σήμερα είναι μια ημέρα ιδιαίτερης αφιέρωσης.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Θα πάρουμε το μέρος μόνο της μίας πλευράς σήμερα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Θα πάρουμε το μέρος της αλήθειας και θ’ αφήσουμε τις ψευδαισθήσεις να φύγουν.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Δεν θα ταλαντευτούμε ανάμεσα στα δύο, αλλά θα πάρουμε μια σταθερή θέση στο Ένα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

5Σήμερα αφιερώνουμε τον εαυτό μας στην αλήθεια και στη σωτηρία όπως ο Θεός την σχεδίασε.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

6Δεν θα επιχειρηματολογήσουμε ότι είναι κάτι άλλο.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

7Δεν θα την αναζητήσουμε εκεί όπου δεν είναι.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

8Με χαρά την αποδεχόμαστε όπως είναι, και παίρνουμε το μέρος που μας ανέθεσε ο Θεός.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.2. Τι χαρά να είσαι βέβαιος!
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

 2Σήμερα, παραμερίζουμε όλες τις αμφιβολίες μας και παίρνουμε την θέση μας με βεβαιότητα σκοπού και με ευχαριστίες που έφυγε η αμφιβολία και ήρθε η βεβαιότητα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Έχουμε ένα τρανό σκοπό να εκπληρώσουμε και μας έχουν δοθεί όλα όσα χρειαζόμαστε για να φτάσουμε στο στόχο.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Ούτε ένα λάθος δεν στέκεται στο δρόμο μας.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

5Γιατί έχουμε απαλλαγεί από τα σφάλματά μας.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

6Όλες οι αμαρτίες μας έχουν καθαρθεί με την συνειδητοποίηση ότι δεν ήταν παρά απλώς λάθη.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.3. Οι αθώοι δεν έχουν κανένα φόβο, γιατί είναι ασφαλείς και αναγνωρίζουν την ασφάλειά τους.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Δεν κάνουν έκκληση στη μαγεία, ούτε επινοούν αποδράσεις από φανταστικές απειλές χωρίς πραγματικότητα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Στέκουν με ήσυχη βεβαιότητα ότι θα κάνουν αυτό που τους δίδεται να κάνουν.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Δεν αμφισβητούν την δική τους ικανότητα επειδή γνωρίζουν ότι η δική τους λειτουργία θα εκπληρωθεί πλήρως στον τέλειο χρόνο και τόπο.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

5Πήραν την θέση που εμείς παίρνουμε σήμερα, ώστε να μπορούν να μοιράζονται την βεβαιότητά τους και έτσι να την αυξάνουν με την δική μας αποδοχή της.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.4. Θα είναι μαζί μας. όλοι όσοι πήραν την θέση που παίρνουμε σήμερα θα μας προσφέρουν με χαρά όλα όσα έμαθαν και όλα όσα ωφελήθηκαν.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Και όσοι είναι ακόμη αβέβαιοι, επίσης θα ενωθούν μαζί μας και, δανειζόμενοι από την βεβαιότητά μας, θα την κάνουν ισχυρότερη.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Ενώ εκείνοι που δεν έχουν ακόμα γεννηθεί θ’ ακούσουν το κάλεσμα που εμείς ακούσαμε και θ’ απαντήσουν σ’ αυτό όταν θα έρθουν να κάνουν τις επιλογές τους και πάλι.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Σήμερα δεν επιλέγουμε παρά μόνο για τον εαυτό μας.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.5. Δεν αξίζουν τα πέντε λεπτά του χρόνου σου σήμερα για να μπορείς να δεχτείς την ευτυχία που ο Θεός σου έδωσε;
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Δεν αξίζουν τα πέντε λεπτά για την αναγνώριση της ξεχωριστής λειτουργίας σου εδώ;
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Δεν είναι τα πέντε λεπτά ένα μικρό αίτημα σε σχέση με την ανταμοιβή που είναι τόσο μεγάλη που ξεπερνά κάθε μέτρο;
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Έχεις κάνει τουλάχιστον χιλιάδες διαπραγματεύσεις στις οποίες έχασες.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.6. Εδώ υπάρχει μια προσφορά που σου εγγυάται την πλήρη αποδέσμευσή σου από κάθε είδους πόνο, και χαρά που ο κόσμος δεν περιέχει.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Μπορείς ν’ ανταλλάξεις λίγο από τον χρόνο σου για την ειρήνη του νου σου και την βεβαιότητα του σκοπού σου, με την υπόσχεση της πλήρους επιτυχίας.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Και αφού ο χρόνος δεν έχει νόημα, σου ζητείται τίποτα σε αντάλλαγμα με τα πάντα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Εδώ είναι μια ευκαιρία που δεν γίνεται να χάσεις.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

5Και αυτό που κερδίζεις είναι πράγματι απεριόριστο!
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.7. Κάθε ώρα σήμερα δώσε σ’ Αυτόν το μικρό σου δώρο των πέντε μόλις λεπτών.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Αυτός θα δώσει στα λόγια που χρησιμοποιείς για την εξάσκηση στη σημερινή ιδέα την βαθιά πεποίθηση και την βεβαιότητα που σου λείπουν.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Τα λόγια Του θα ενωθούν με τα δικά σου, και θα κάνουν κάθε επανάληψη της σημερινής ιδέας μια πλήρη αφιέρωση, που έγινε με πίστη τόσο τέλεια και τόσο βέβαιη όσο η δική Του σε σένα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

 4Η δική του βεβαιότητα για σένα θα φέρει το φως σε όλα τα λόγια που λες, και θα πας πέρα από τον ήχο τους σ’ αυτό που αληθινά σημαίνουν.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

5Σήμερα εξασκήσε μαζί μ’ Αυτόν, καθώς λες:
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

6Θα δεχτώ το μέρος μου στο σχέδιο του Θεού για σωτηρία.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.8. Σε κάθε πεντάλεπτο που περνάς μαζί Του, Αυτός θα δεχτεί τα λόγια σου και θα στα επιστρέψει όλα λαμπερά από πίστη και βεβαιότητα τόσο ισχυρή και σταθερή που θα φωτίσουν τον κόσμο με ελπίδα και χαρά.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Μην χάσεις ούτε μια ευκαιρία να είσαι ένας χαρούμενος αποδέκτης των δώρων Του, για να μπορέσεις να τα δώσεις στον κόσμο σήμερα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.9. Δώσε Του τα λόγια και Αυτός θα κάνει τα υπόλοιπα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Θα σου δώσει την ικανότητα να καταλάβεις την ξεχωριστή σου λειτουργία.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Θ’ ανοίξει το δρόμο για την ευτυχία και η ειρήνη και η εμπιστοσύνη θα είναι τα δώρα Του. η απάντησή Του στα λόγια σου.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Θ’ ανταποκριθεί με όλη την πίστη και την χαρά και την βεβαιότητά Του, ότι αυτό που λες είναι αλήθεια.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

5Και έτσι θα έχεις σιγουριά από Αυτόν ο Οποίος γνωρίζει την λειτουργία που έχεις στη γη καθώς και στα Ουράνια.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

 6Αυτός θα είναι μαζί σου σε κάθε περίοδο εξάσκησης που μοιράζεσαι μαζί Του, ανταλλάσσοντας κάθε λεπτό του χρόνου που εσύ προσφέρεις σ’ Αυτόν με την αιωνιότητα και την ειρήνη.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.10. Κατά την διάρκεια της κάθε ώρας, άσε τον χρόνο σου να χρησιμεύσει ως μία χαρούμενη προετοιμασία για τα επόμενα πέντε λεπτά που θα περάσεις και πάλι μαζί Του.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Επανέλαβε τη σημερινή ιδέα ενώ περιμένεις την χαρούμενη ώρα να έρθει και πάλι σε σένα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Επανέλαβέ τη συχνά και μην ξεχάσεις κάθε φορά που το κάνεις, ότι επέτρεψες στο νου σου να είναι έτοιμος για την χαρούμενη ώρα που επακολουθεί.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.11. Και όταν παρέλθει η ώρα και Αυτός είναι και πάλι εκεί να περάσει λίγη ώρα μαζί σου, να είσαι ευγνώμων και άσε όλες τις γήινες ενασχολήσεις, όλες τις μικρές σκέψεις και περιορισμένες ιδέες και πέρασε λίγο χαρούμενο χρόνο και πάλι μαζί Του.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Πες Του για άλλη μια φορά ότι δέχεσαι το μέρος που Αυτός θα ήθελε ν’ αναλάβεις και να σε βοηθήσει να εκπληρώσεις, και Αυτός θα διασφαλίσει ότι θέλεις αυτή την επιλογή, την οποία Αυτός έκανε μαζί σου και εσύ μαζί μ’ Αυτόν.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: