Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 97


 MICHAEL MURRAY

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 97

 Εξασκήσου σ’ αυτή την αλήθεια σήμερα όσο πιο συχνά μπορείς, γιατί θα μετακινήσει το νου σου από την σύγκρουση στα ήσυχα πεδία της ειρήνης. Δεν δέχεται καμιά διχασμένη ταυτότητα, ούτε προσπαθεί να συνυφάνει ενώνοντας αντιτιθέμενους παράγοντες.

Ξεκίνησε αυτές τις χαρούμενες ασκήσεις με τα λόγια που σου λέει το Άγιο Πνεύμα, και άστα να αντηχήσουν παντού στον κόσμο μέσω Αυτού. Πνεύμα είμαι Εγώ, ένας ιερός Υιός του Θεού, ελεύθερος απ’ όλους τους περιορισμούς, ασφαλής και θεραπευμένος και πλήρης, ελεύθερος να συγχωρήσω και ελεύθερος να σώσω τον κόσμο. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να φέρουμε την πραγματικότητα ακόμη εγγύτερα στο νου σου. Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.


ΜΑΘΗΜΑ 97
Εγώ είμαι πνεύμα.

(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.1. Η σημερινή ιδέα σε ταυτοποιεί ως τον ένα Εαυτό σου.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Δεν δέχεται καμιά διχασμένη ταυτότητα, ούτε προσπαθεί να συνυφάνει ενώνοντας αντιτιθέμενους παράγοντες.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Απλώς δηλώνει την αλήθεια.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

4Εξασκήσου σ’ αυτή την αλήθεια σήμερα όσο πιο συχνά μπορείς, γιατί θα μετακινήσει το νου σου από την σύγκρουση στα ήσυχα πεδία της ειρήνης.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

5Καμιά ανατριχίλα φόβου δεν μπορεί να εισέλθει, γιατί ο νους σου έχει απαλλαγεί από την τρέλα, έχοντας αφήσει τις ψευδαισθήσεις μιας διχασμένης ταυτότητας.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.2. Δηλώνουμε και πάλι την αλήθεια για τον Εαυτό σου, τον ιερό Υιό του Θεού, ο Οποίος αναπαύεται μέσα σου, του οποίου ο νους έχει αποκατασταθεί στην νοητική υγεία.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Είσαι το πνεύμα που έχει με αγάπη προικιστεί με όλη την Αγάπη, την ειρήνη και την χαρά του Πατέρα σου.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Είσαι το πνεύμα, το οποίο Τον ολοκληρώνει και μοιράζεται την λειτουργία Του ως Δημιουργός.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

4Αυτός είναι μαζί σου πάντα, όπως είσαι κι εσύ μαζί Του.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.3. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να φέρουμε την πραγματικότητα ακόμη εγγύτερα στο νου σου. (Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Κάθε φορά που εξασκείσαι, η επίγνωση έρχεται τουλάχιστον λίγο εγγύτερα. μερικές φορές χιλιάδες χρόνια ή περισσότερα εξοικονομούνται.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Τα λεπτά που εσύ διαθέτεις πολλαπλασιάζονται ξανά και ξανά, γιατί το θαύμα χρησιμοποιεί τον χρόνο, αλλά δεν κυβερνάται από αυτόν.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

4Η σωτηρία είναι ένα θαύμα, το πρώτο και το τελευταίο. το πρώτο που είναι το τελευταίο, γιατί είναι ένα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.4. Είσαι το πνεύμα στου οποίου τον νου κατοικεί το θαύμα, μέσα στο οποίο όλος ο χρόνος στέκει ακίνητος. το θαύμα μέσα στο οποίο ένα λεπτό, που διατίθεται χρησιμοποιώντας αυτές τις ιδέες, γίνεται χρόνος που δεν έχει όρια ούτε τέλος.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Διέθεσε, λοιπόν, αυτά τα λεπτά πρόθυμα και στηρίξου σ’ Αυτόν ο Οποίος υποσχέθηκε να θέσει το άχρονο δίπλα τους.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Αυτός θα προσφέρει όλη τη δύναμή Του σε κάθε μικρή προσπάθεια που εσύ κάνεις.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

4Δώσε Του τα λεπτά, τα οποία Αυτός χρειάζεται σήμερα, για να σε βοηθήσει να καταλάβεις μαζί Του ότι είσαι το πνεύμα που κατοικεί μέσα Του, και το οποίο καλεί μέσω της δικής Του Φωνής κάθε ζωντανό πλάσμα. προσφέρει την όρασή Του σε όποιον το ζητά. αντικαθιστά το σφάλμα με την απλή αλήθεια.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.5. Το Άγιο Πνεύμα θα χαρεί να πάρει τα πέντε λεπτά κάθε ώρας από τα χέρια σου, να τα μεταφέρει σ’ αυτόν τον πονεμένο κόσμο, όπου φαίνεται να κυβερνούν ο πόνος και η δυστυχία.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Δεν θα παραβλέψει ούτε ένα ανοικτό νου που θα δεχτεί τα θεραπευτικά δώρα που φέρουν και Αυτός θα τα δώσει παντού όπου Αυτός γνωρίζει ότι αυτά θα είναι καλοδεχούμενα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Και αυτά θ’ αυξάνουν σε θεραπευτική δύναμη κάθε φορά που κάποιος τα δέχεται ως δικές του σκέψεις και τα χρησιμοποιεί για θεραπεία.
 (Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.6. Έτσι, κάθε δώρο προς Αυτόν θα πολλαπλασιάζεται χιλιάδες φορές και δεκάδες χιλιάδες φορές ακόμα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Και όταν επιστραφεί σε σένα, θα ξεπερνά σε δύναμη το μικρό δώρο που εσύ έδωσες, όπως η ακτινοβολία του ήλιου ξεπερνά αμέτρητα την μικρή λάμψη που βγάζει μια πυγολαμπίδα σε μια αβέβαιη στιγμή και μετά σβήνει.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Η σταθερή λάμψη αυτού του φωτός παραμένει και σε οδηγεί έξω από το σκοτάδι, και δεν θα μπορέσεις να ξεχάσεις τον δρόμο πάλι.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.7. Ξεκίνησε αυτές τις χαρούμενες ασκήσεις με τα λόγια που σου λέει το Άγιο Πνεύμα, και άστα να αντηχήσουν παντού στον κόσμο μέσω Αυτού:
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Πνεύμα είμαι Εγώ, ένας ιερός Υιός του Θεού, ελεύθερος απ’ όλους τους περιορισμούς, ασφαλής και θεραπευμένος και πλήρης, ελεύθερος να συγχωρήσω και ελεύθερος να σώσω τον κόσμο.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Εκπεφρασμένο μέσα από σένα, το Άγιο Πνεύμα θα δεχθεί αυτό το δώρο που εσύ έλαβες απ’ Αυτόν, θ’ αυξήσει τη δύναμή του και θα το δώσει πίσω σ’ εσένα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.8. Προσέφερε κάθε περίοδο εξάσκησης σήμερα με χαρά σ’ Αυτόν.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Και Αυτός θα σου μιλήσει, υπενθυμίζοντάς σου ότι είσαι πνεύμα, ένα μαζί Του και τον Θεό, τους αδελφούς σου και τον Εαυτό σου.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Άκουσε τη διαβεβαίωσή Του κάθε φορά που λες τα λόγια που Αυτός σου προσφέρει σήμερα, και άφησε Τον να πει στον νου σου ότι αυτά είναι αλήθεια.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

4Χρησιμοποίησέ τα απέναντι σε κάθε πειρασμό, και απόδρασε από τις λυπηρές τους συνέπειες εάν υποκύψεις στην πεποίθηση ότι είσαι κάτι άλλο.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

5Το Άγιο Πνεύμα σου δίνει ειρήνη σήμερα. 6Λάβε τα λόγια Του, και πρόσφερέ τα σ’ Αυτόν.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)
 ΜΑΘΗΜΑ 98

Επανέλαβε τη σημερινή ιδέα ενώ περιμένεις την χαρούμενη ώρα να έρθει και πάλι σε σένα. Επανέλαβε τη συχνά και μην ξεχάσεις κάθε φορά που το κάνεις, ότι επέτρεψες στο νου σου να είναι έτοιμος για την χαρούμενη ώρα που επακολουθεί. Σήμερα αφιερώνουμε τον εαυτό μας στην Αλήθεια και στη σωτηρία όπως ο Θεός την σχεδίασε.  Δεν θα την αναζητήσουμε εκεί όπου δεν είναι.

Σήμερα δεν επιλέγουμε παρά μόνο για τον εαυτό μας. Εδώ υπάρχει μια προσφορά που σου εγγυάται την πλήρη αποδέσμευσή σου από κάθε είδους πόνο, και χαρά που ο κόσμος δεν περιέχει. Τα λόγια Του θα ενωθούν με τα δικά σου, και θα κάνουν κάθε επανάληψη της σημερινής ιδέας μια πλήρη αφιέρωση, που έγινε με πίστη τόσο τέλεια και τόσο βέβαιη όσο η δική Του σε σένα. Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.


Δεν υπάρχουν σχόλια: