Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 96




MICHAEL MURRAY,

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 96

Ο εαυτός που έφτιαξες δεν μπορεί ποτέ να είναι ο Εαυτός σου, ούτε μπορεί ο Εαυτός σου να χωριστεί στα δύο, και να συνεχίσει να είναι Αυτό που είναι και πρέπει να είναι για πάντα. Αποσυσχετισμένος με την λειτουργία του, νομίζει ότι είναι μόνος και διαχωρισμένος, ότι του επιτίθενται στρατοί ολόκληροι και κρύβεται στην επισφαλή υποστήριξη του σώματος.

Η σωτηρία είναι μια σκέψη που μοιράζεσαι με τον Θεό, γιατί η Φωνή Του την έχει κάνει δεκτή για σένα και απάντησε για λογαριασμό σου ότι εγένετο. Κάθε φορά σήμερα που λες στον απονενοημένο σου νου ότι η σωτηρία έρχεται από τον ένα Εαυτό, βάζεις κι άλλο θησαυρό στο διευρυμένο κατάστημά σου. Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.

ΜΑΘΗΜΑ 96
Η σωτηρία έρχεται από τον ένα Εαυτό μου.

(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.1. Παρότι είσαι ένας Εαυτός, βιώνεις τον εαυτό σου ως δύο. και ως καλό και ως κακό, ως έναν εαυτό που αγαπά και έναν που μισεί, νου και σώμα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Αυτή η αίσθηση του να είσαι διχασμένος σε αντίθετα παράγει αισθήματα συνεχούς και έντονης σύγκρουσης και οδηγεί σε απονενοημένες προσπάθειες συμφιλίωσης των αντικρουόμενων όψεων που πηγάζουν απ’ αυτή την αντίληψη του εαυτού.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Έχεις αναζητήσει πάρα πολλές λύσεις και καμιά από αυτές δεν είχε αποτελέσματα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Τα αντίθετα που βλέπεις μέσα σου δεν θα είναι ποτέ συμβατά.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Ούτε ένα δεν υπάρχει.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.2. Το γεγονός ότι η αλήθεια και η ψευδαίσθηση δεν μπορούν να συμφιλιωθούν, όσο κι αν προσπαθήσεις, όποια μέσα κι αν χρησιμοποιήσεις, και όπου κι αν εντοπίσεις το πρόβλημα, πρέπει να γίνει αποδεκτό, εάν θέλεις να σωθείς.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Μέχρι να το αποδεχθείς αυτό, θα προσπαθείς να επιτύχεις ένα ατελείωτο κατάλογο στόχων, τους οποίους δεν μπορείς να φτάσειςŸ μια ανούσια σειρά αναλώσεων χρόνου και προσπάθειας, απελπισίας και αμφιβολίας, όπου καθένας είναι εξίσου μάταιος με το προηγούμενο και αποτυχημένος όπως θα είναι σίγουρα και ο επόμενος.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.3. Τα προβλήματα που στερούνται νοήματος δεν μπορούν να λυθούν μέσα στο πλαίσιο που λαμβάνουν χώρα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Δύο εαυτοί σε σύγκρουση δεν μπορούν να ξεκαθαριστούν, και το καλό και το κακό δεν έχουν κανένα κοινό τόπο.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Ο εαυτός που έφτιαξες δεν μπορεί ποτέ να είναι ο Εαυτός σου, ούτε μπορεί ο Εαυτός σου να χωριστεί στα δύο, και να συνεχίσει να είναι Αυτό που είναι και πρέπει να είναι για πάντα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Ένας νους και ένα σώμα δεν μπορούν να συνυπάρχουν.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Μην κάνεις καμιά προσπάθεια να συμφιλιώσεις τα δύο, γιατί το ένα αρνείται ότι το άλλο μπορεί να είναι πραγματικό.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

6Εάν είσαι σωματικός, ο νους σου έχει φύγει από την ιδέα του εαυτού σου, γιατί δεν υπάρχει κανένας χώρος όπου θα μπορούσε πράγματι να είναι μέρος σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

7Εάν είσαι πνεύμα, τότε το σώμα πρέπει να είναι άνευ νοήματος στην πραγματικότητά σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.4. Το πνεύμα χρησιμοποιεί το νου ως μέσο για να βρει την έκφραση του Εαυτού του.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Και ο νους που υπηρετεί το πνεύμα βρίσκεται σε ειρήνη και είναι γεμάτος χαρά.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Η δύναμή του έρχεται από το πνεύμα και αυτός εκπληρώνει με χαρά την λειτουργία του εδώ.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Όμως ο νους μπορεί να δει τον εαυτό του ως χωρισμένο από το πνεύμα, και αν αντιληφθεί τον εαυτό του μέσα στο σώμα το μπερδεύει με τον εαυτό του.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Χωρίς την λειτουργία του, επομένως, δεν έχει ειρήνη και η ευτυχία είναι ξένη με τις σκέψεις του.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.5. Εντούτοις, ο νους χωριστά από το πνεύμα δεν μπορεί να σκεφτεί.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Έχει αρνηθεί την Πηγή της δύναμής του και βλέπει τον εαυτό του ως αβοήθητο, περιορισμένο και αδύναμο.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Αποσυσχετισμένος με την λειτουργία του, νομίζει ότι είναι μόνος και διαχωρισμένος, ότι του επιτίθενται στρατοί ολόκληροι και κρύβεται στην επισφαλή υποστήριξη του σώματος.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Τώρα πρέπει να συμφιλιώσει τα ανόμοια με τα όμοια,  γιατί πιστεύει ότι γι’ αυτό προορίζεται.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.6. Μη χάνεις καθόλου χρόνο σ’ αυτό.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Ποιος μπορεί να επιλύσει τις ανούσιες συγκρούσεις που εμφανίζονται σ’ ένα όνειρο;
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Τι θα μπορούσε πραγματικά να σημαίνει η επίλυση;
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Τι σκοπό θα εξυπηρετούσε;
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Για ποιο λόγο;
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

6Η σωτηρία δεν μπορεί να κάνει πραγματικές τις ψευδαισθήσεις, ούτε να λύσει ένα πρόβλημα που δεν υπάρχει.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

7Ίσως ελπίζεις ότι μπορεί.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

8Όμως, θα ήθελες το σχέδιο του Θεού για την αποδέσμευση του αγαπημένου Του Υιού να προκαλεί πόνο σ’ αυτόν και ν’ αποτύχει να τον ελευθερώσει;
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.7. Ο Εαυτός σου διατηρεί τις Σκέψεις Του, και αυτές παραμένουν μέσα στο νου σου και στο Νου του Θεού.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Το Άγιο Πνεύμα κρατά την σωτηρία μέσα στο νου σου και της προσφέρει τον δρόμο προς τη ειρήνη.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Η σωτηρία είναι μια σκέψη που μοιράζεσαι με τον Θεό, γιατί η Φωνή Του την έχει κάνει δεκτή για σένα και απάντησε για λογαριασμό σου ότι εγένετο.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Έτσι διατηρείται η σωτηρία στις Σκέψεις που ο Εαυτός σου θεωρεί αγαπημένες και πολύτιμες για σένα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.8. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να βρούμε αυτήν την σκέψη, της οποίας η ύπαρξη μέσα στο νου σου είναι εγγυημένη από Αυτόν ο Οποίος σου Μιλά από τον ένα Εαυτό σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Τα πέντε λεπτά εξάσκησης ανά ώρα θα είναι μια έρευνα γι’ Αυτόν μέσα στο νου σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Η σωτηρία έρχεται απ’ αυτόν τον ένα Εαυτό μέσω Αυτού που είναι η Γέφυρα ανάμεσα στο νου σου και Αυτόν.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Περίμενε υπομονετικά και άσε Τον να σου μιλήσει για τον Εαυτό σου και για το τι μπορεί να κάνει ο νους σου, εάν αποκατασταθεί μέσα Του και είναι ελεύθερος να υπηρετήσει το Θέλημά Του.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.9. Ξεκίνησε λέγοντας αυτό:
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Η σωτηρία έρχεται από τον ένα Εαυτό μου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Οι Σκέψεις Του είναι δικές μου για να τις χρησιμοποιήσω.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Μετά αναζήτησε τις σκέψεις Του και αξίωσέ τις για δικές σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Αυτές είναι οι δικές σου αληθινές σκέψεις, τις οποίες αρνήθηκες, αφήνοντας το νου σου να περιπλανάται σ’ ένα κόσμο ονείρων για να βρει ψευδαισθήσεις να τις υποκαταστήσει.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

6Εδώ είναι οι σκέψεις σου, οι μόνες που έχεις.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

7Η σωτηρία βρίσκεται ανάμεσά τους. βρες την εδώ.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.10. Εάν επιτύχεις, οι σκέψεις που έρχονται σε σένα θα σου λένε ότι έχεις σωθεί και ο νους σου βρήκε την λειτουργία που επεδίωξε να χάσει.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Ο Εαυτός σου θα τον καλωσορίσει και θα του δώσει ειρήνη.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Αποκαταστημένος στη δύναμη, θα αρχίσει να ρέει ξανά από το πνεύμα προς το πνεύμα μέσα σε όλα τα πράγματα που το Πνεύμα δημιούργησε ως Εαυτό.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Ο νους σου θα ευλογήσει όλα τα πράγματα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Η σύγχυση έχει λήξει, κι εσύ αποκαταστάθηκες, γιατί βρήκες τον Εαυτό σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.11. Ο Εαυτός σου γνωρίζει ότι δεν μπορείς ν’ αποτύχεις σήμερα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Ίσως ο νους σου είναι λίγο αβέβαιος ακόμα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Μην σε απογοητεύει αυτό.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
4Η χαρά που βιώνει ο Εαυτός σου θα περισωθεί απ’ Αυτόν και θα είναι δική σου σε πλήρη επίγνωση. 
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Κάθε φορά που διαθέτεις πέντε λεπτά για την ωριαία εξάσκηση αναζητώντας Αυτόν που ενώνει το νου σου με τον Εαυτό σου, του προσφέρεις κι άλλο θησαυρό για να φυλάει για σένα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.12. Κάθε φορά σήμερα που λες στον απονενοημένο σου νου ότι η σωτηρία έρχεται από τον ένα Εαυτό, βάζεις κι άλλο θησαυρό στο διευρυμένο κατάστημά σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Και όλα αυτά δίνονται σ’ όποιον τα ζητήσει και δεχτεί να πάρει το δώρο.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Σκέψου, λοιπόν, πόσα πολλά δίνονται σε σένα για να δώσεις σήμερα, που θα σου δοθούν!
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)



Δεν υπάρχουν σχόλια: