Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 95,96,97,98,

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 95,96,97,98,


MICHAEL MURRAY
ΜΑΘΗΜΑ 95

Επανέλαβε την σημερινή ιδέα όσο πιο συχνά γίνεται και κατανόησε, κάθε φορά που το κάνεις, ότι κάποιος ακούει την φωνή της ελπίδας, την ανάδευση της αλήθειας μέσα στο νου του, το απαλό θρόισμα των φτερών της ειρήνης.
Η δική σου αναγνώριση ότι είσαι ένας Εαυτός, ενωμένος με τον Πατέρα σου, είναι ένα κάλεσμα για όλον τον κόσμο να είναι ένα μαζί σου.

Είσαι ένας Εαυτός, ο ιερός Υιός του Θεού, ενωμένος με τους αδελφούς σου μέσα σ’ αυτόν τον Εαυτό. ενωμένος με τον Πατέρα σου στην Βούλησή Του.
Σε όλους όσους συναντήσεις σήμερα, βεβαιώσου ότι δίνεις την υπόσχεση της σημερινής ιδέας και τους λες αυτό: Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.

ΜΑΘΗΜΑ 95
Είμαι ένας Εαυτός, ενωμένος με τον Δημιουργό μου.

 (Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.1. Η σημερινή ιδέα περιγράφει εσένα ακριβώς όπως ο Θεός σε δημιούργησε.   
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Μέσα στον εαυτό σου είσαι ένα και είσαι ένα μαζί Του.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Δική σου είναι η ενότητα όλης της δημιουργίας.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Η τέλεια ενότητά σου καθιστά αδύνατη την αλλαγή μέσα σου.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Εσύ δεν το δέχεσαι αυτό και δεν καταφέρνεις να συνειδητοποιήσεις ότι έτσι πρέπει να είναι, γιατί πιστεύεις ότι ήδη έχεις αλλάξει τον εαυτό σου.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.2. Βλέπεις τον εαυτό σου ως μια γελοία παρωδία στην δημιουργία του Θεού. αδύναμο, φαύλο, άσχημο και αμαρτωλό, δυστυχισμένο και βασανισμένο με πόνο.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Αυτή είναι η δική σου εκδοχή για τον εαυτό σου. ένας εαυτός κατακερματισμένος σε πολυάριθμα μέρη, διαχωρισμένος από τον Θεό,  που ισχνά διατηρείται σε συνοχή από τον σπασμωδικό και ιδιότροπο πλάστη του, προς τον οποίο προσεύχεσαι.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Αυτό δεν ακούει τις προσευχές σου γιατί είναι κουφό.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Δεν βλέπει την ενιαιότητα  μέσα σου, γιατί είναι τυφλό.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Δεν κατανοεί ότι είσαι ο Υιός του Θεού, γιατί στερείται νοήματος και δεν κατανοεί τίποτα.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.3. Σήμερα θα επιχειρήσουμε να έχουμε επίγνωση μόνο αυτού που μπορεί ν’ ακούει και να βλέπει και που έχει πλήρες νόημα.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Και πάλι θα κατευθύνουμε τις ασκήσεις μας στο να προσεγγίσουμε τον ένα Εαυτό σου, ο οποίος είναι ενωμένος με τον Δημιουργό Του.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Με υπομονή και ελπίδα θα προσπαθήσουμε σήμερα πάλι.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.4. Στο στάδιο μάθησης που είσαι τώρα, τα πρώτα πέντε λεπτά κάθε ώρας εξάσκησης έχουν ιδιαίτερα πλεονεκτήματα.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Είναι δύσκολο σ’ αυτό το σημείο να μην περιπλανηθεί ο νους σου, εάν επιχειρηθεί εξάσκηση μεγάλης διάρκειας.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Σίγουρα αυτό το έχεις ήδη καταλάβει.
 (Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Έχεις δει τον βαθμό έλλειψης νοητικής πειθαρχίας και την ανάγκη εκπαίδευσης του νου σου.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Είναι απαραίτητο να έχεις αυτή την επίγνωση, γιατί αυτό πράγματι είναι εμπόδιο στην πρόοδό σου.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.5 Οι συχνές αλλά μικρότερης διάρκειας περίοδοι εξάσκησης έχουν άλλα προτερήματα για σένα τώρα.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Πέρα από την αναγνώριση των δυσκολιών σου με επισταμένη προσοχή, πρέπει επίσης να έχεις παρατηρήσει ότι, εάν δεν υπάρχει συχνή υπενθύμιση του σκοπού σου, τείνεις να τον ξεχνάς για μεγάλα χρονικά διαστήματα.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Συχνά δεν καταφέρνεις να θυμηθείς τις πιο σύντομες εφαρμογές της ιδέας, και δεν έχεις ακόμη αναπτύξει την συνήθεια να χρησιμοποιείς την ιδέα ως μία αυτόματη απάντηση στον πειρασμό.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.6. Επομένως, αυτή την περίοδο είναι απαραίτητη η δομή για σένα, σχεδιασμένη έτσι ώστε να περιλαμβάνει συχνές υπενθυμίσεις του στόχου σου και τακτικές προσπάθειες για να τον φτάσεις.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Η τακτικότητα ως προς τον χρόνο δεν είναι η ιδανική συνθήκη για την πλέον ευεργετική μορφή εξάσκησης στην σωτηρία.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Όμως έχει πλεονεκτήματα για όσους έχουν ασυνεπή κίνητρα, και βρίσκονται σε βαθιά άμυνα απέναντι στην μάθηση.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.7. Έτσι, θα παραμείνουμε για ένα μικρό διάστημα στις πεντάλεπτες περιόδους εξάσκησης και θα σε παροτρύνουμε να παραλείψεις όσο λιγότερες είναι δυνατό.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα εάν χρησιμοποιείς τα πέντε πρώτα λεπτά κάθε ώρας, γιατί έτσι εδραιώνεται μια σταθερότερη δομή.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Μην χρησιμοποιήσεις όμως τα χαμένα πεντάλεπτα του προγράμματος ως δικαιολογία για να μην επιστρέψεις σ’ αυτό πάλι, όσο πιο γρήγορα μπορείς.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Μπορεί πράγματι να υπάρχει ένας πειρασμός να θεωρήσεις ότι η μέρα χάθηκε επειδή ήδη απέτυχες να κάνεις αυτό που ζητείται.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Αυτό, όμως, πρέπει απλώς ν’ αναγνωριστεί στην αληθινή του μορφή. ως μια άρνηση να επιτρέψεις να διορθωθεί το λάθος σου και μια απροθυμία να προσπαθήσεις πάλι.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.8. Το Άγιο Πνεύμα δεν καθυστερείται στη διδασκαλία Του από τα δικά σου λάθη.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Μόνο η απροθυμία σου ν’ αφήσεις τα λάθη σου μπορεί να το καθυστερήσει.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Επομένως, ας είμαστε αποφασισμένοι, ιδιαίτερα γι’ αυτή την εβδομάδα, να είμαστε πρόθυμοι να συγχωρήσουμε τους εαυτούς μας για την ελλειμματική μας επιμέλεια, και τις αποτυχίες μας ν’ ακολουθήσουμε τις οδηγίες εξάσκησης για την σημερινή ιδέα.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Αυτή η ανεκτικότητα στην αδυναμία θα μας δώσει την ικανότητα να την παραμερίσουμε, αντί να της δώσουμε δύναμη να καθυστερήσει την μάθησή μας.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Εάν της δώσουμε δύναμη να το κάνει αυτό, την ανάγουμε σε σθένος και έτσι συγχέουμε το σθένος με την αδυναμία.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.9. Όταν δεν καταφέρνεις ν’ ανταποκριθείς στις απαιτήσεις αυτού του Μαθήματος, απλώς κάνεις ένα λάθος.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Αυτό ζητά διόρθωση και τίποτα παραπέρα.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Όταν επιτρέπεις σ’ ένα λάθος να συνεχίζεται σημαίνει ότι κάνεις κι άλλα λάθη, επακόλουθα του πρώτου και άρα το δυναμώνεις.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Αυτή η διαδικασία πρέπει ν’ αφεθεί παράμερα, γιατί δεν είναι παρά άλλος ένας τρόπος για να υπερασπίζεσαι τις ψευδαισθήσεις ενάντια στην αλήθεια.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.10. Άσε όλα αυτά τα λάθη αναγνωρίζοντάς τα ως αυτό που πραγματικά είναι.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Είναι προσπάθειες να παραμείνεις χωρίς την  επίγνωση ότι είσαι ένας Εαυτός, ενωμένος με τον Δημιουργό σου, ένα με κάθε όψη της δημιουργίας, και απεριόριστος σε δύναμη και ειρήνη.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Αυτή είναι η αλήθεια και τίποτα άλλο δεν είναι αλήθεια.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Σήμερα θα βεβαιώσουμε αυτή την αλήθεια ξανά, και θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε σ’ εκείνο το μέρος μέσα σου, που δεν έχει καμιά αμφιβολία ότι μόνο αυτό είναι αλήθεια.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.11. Ξεκίνησε τις σημερινές περιόδους πρακτικής μ’ αυτή την διαβεβαίωση, προσφέροντάς την στο νου σου με όλη την βεβαιότητα που μπορείς να έχεις:
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Είμαι ένας Εαυτός, ενωμένος με τον Δημιουργό μου, ένα με κάθε όψη της δημιουργίας, και απεριόριστος σε δύναμη και ειρήνη.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Μετά κλείσε τα μάτια σου και πες το ξανά στον εαυτό σου, αργά και συνειδητά, προσπαθώντας να επιτρέψεις στο νόημα των λέξεων να βυθιστεί μέσα στο νου σου, αντικαθιστώντας λανθασμένες ιδέες:
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Είμαι ένας Εαυτός.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Επανέλαβέ το αυτό αρκετές φορές, και μετά επιχείρησε να αισθανθείς το νόημα που μεταφέρουν οι λέξεις.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.12. Είσαι ένας Εαυτός, ενωμένος και ασφαλής μέσα στο φως και την χαρά και την ειρήνη.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Είσαι ο Υιός του Θεού, ένας Εαυτός, με ένα Δημιουργό και ένα στόχοŸ να φέρεις επίγνωση αυτής της ενιαιότητας σε όλους τους νόες, ότι η αληθινή δημιουργία μπορεί να εκτείνει το όλον και την ενότητα του Θεού.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Είσαι ένας Εαυτός, πλήρης και θεραπευμένος και ολόκληρος, με δύναμη να άρεις το πέπλο του σκότους από τον κόσμο και ν’ αφήσεις το φως μέσα σου να εμφανιστεί ώστε να διδάξει στον κόσμο την αλήθεια για σένα.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.13. Είσαι ένας Εαυτός, σε τέλεια αρμονία με όλα όσα υπάρχουν και όλα όσα θα υπάρξουν.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Είσαι ένας Εαυτός, ο ιερός Υιός του Θεού, ενωμένος με τους αδελφούς σου μέσα σ’ αυτόν τον Εαυτό. ενωμένος με τον Πατέρα σου στην Βούλησή Του.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Νιώσε αυτόν τον ένα Εαυτό μέσα σου και άσε Τον να λάμψει και να διώξει με το φως του όλες τις ψευδαισθήσεις και τις αμφιβολίες σου.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Αυτός είναι ο Εαυτός σου, ο Υιός του Θεού του Ίδιου, αναμάρτητος όπως ο Δημιουργός Του, με τη δύναμή Του μέσα σου και την Αγάπη Του για πάντα δική σου.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Είσαι ένας Εαυτός και σου δίνεται να νιώσεις αυτόν τον Εαυτό μέσα σου, και να εκδιώξεις όλες τις ψευδαισθήσεις σου από τον ένα Νου που είναι αυτός ο Εαυτός, η ιερή αλήθεια μέσα σου.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.14. Μην ξεχάσεις σήμερα.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Χρειαζόμαστε την βοήθειά σου. το δικό σου μικρό μέρος για τον ερχομό της ευτυχίας σ’ όλον τον κόσμο.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Και τα Ουράνια σε κοιτούν με βεβαιότητα ότι σήμερα θα προσπαθήσεις.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Γίνε μέρος λοιπόν αυτής της βεβαιότητας, γιατί είναι δική σου.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Να επαγρυπνείς.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

6Μην ξεχάσεις σήμερα.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

7Σ΄όλη την διάρκεια της ημέρας, μην ξεχάσεις τον στόχο σου.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)
8Επανέλαβε την σημερινή ιδέα όσο πιο συχνά γίνεται και κατανόησε, κάθε φορά που το κάνεις, ότι κάποιος ακούει την φωνή της ελπίδας, την ανάδευση της αλήθειας μέσα στο νου του, το απαλό θρόισμα των φτερών της ειρήνης.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.15. Η δική σου αναγνώριση ότι είσαι ένας Εαυτός, ενωμένος με τον Πατέρα σου, είναι ένα κάλεσμα για όλον τον κόσμο να είναι ένα μαζί σου.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Σε όλους όσους συναντήσεις σήμερα, βεβαιώσου ότι δίνεις την υπόσχεση της σημερινής ιδέας και τους λες αυτό:
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Είσαι ένας Εαυτός με μένα, ενωμένοι με τον Δημιουργό μας μέσα σ’ αυτόν τον Εαυτό.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Σε τιμώ λόγω αυτού που Εγώ Είμαι, και λόγω αυτού που Αυτός Είναι, ο Οποίος μας Αγαπά αμφότερους ως Ένα.
(Είμαι Ένα με όλη την δημιουργία, επομένως είμαι Ένα με τον Θεό.)








ΜΑΘΗΜΑ 96 
Ο εαυτός που έφτιαξες δεν μπορεί ποτέ να είναι ο Εαυτός σου, ούτε μπορεί ο Εαυτός σου να χωριστεί στα δύο, και να συνεχίσει να είναι Αυτό που είναι και πρέπει να είναι για πάντα. Αποσυσχετισμένος με την λειτουργία του, νομίζει ότι είναι μόνος και διαχωρισμένος, ότι του επιτίθενται στρατοί ολόκληροι και κρύβεται στην επισφαλή υποστήριξη του σώματος.

Η σωτηρία είναι μια σκέψη που μοιράζεσαι με τον Θεό, γιατί η Φωνή Του την έχει κάνει δεκτή για σένα και απάντησε για λογαριασμό σου ότι εγένετο. Κάθε φορά σήμερα που λες στον απονενοημένο σου νου ότι η σωτηρία έρχεται από τον ένα Εαυτό, βάζεις κι άλλο θησαυρό στο διευρυμένο κατάστημά σου. Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.

ΜΑΘΗΜΑ 96
Η σωτηρία έρχεται από τον ένα Εαυτό μου.

(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.1. Παρότι είσαι ένας Εαυτός, βιώνεις τον εαυτό σου ως δύο. και ως καλό και ως κακό, ως έναν εαυτό που αγαπά και έναν που μισεί, νου και σώμα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Αυτή η αίσθηση του να είσαι διχασμένος σε αντίθετα παράγει αισθήματα συνεχούς και έντονης σύγκρουσης και οδηγεί σε απονενοημένες προσπάθειες συμφιλίωσης των αντικρουόμενων όψεων που πηγάζουν απ’ αυτή την αντίληψη του εαυτού.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Έχεις αναζητήσει πάρα πολλές λύσεις και καμιά από αυτές δεν είχε αποτελέσματα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Τα αντίθετα που βλέπεις μέσα σου δεν θα είναι ποτέ συμβατά.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Ούτε ένα δεν υπάρχει.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.2. Το γεγονός ότι η αλήθεια και η ψευδαίσθηση δεν μπορούν να συμφιλιωθούν, όσο κι αν προσπαθήσεις, όποια μέσα κι αν χρησιμοποιήσεις, και όπου κι αν εντοπίσεις το πρόβλημα, πρέπει να γίνει αποδεκτό, εάν θέλεις να σωθείς.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Μέχρι να το αποδεχθείς αυτό, θα προσπαθείς να επιτύχεις ένα ατελείωτο κατάλογο στόχων, τους οποίους δεν μπορείς να φτάσειςŸ μια ανούσια σειρά αναλώσεων χρόνου και προσπάθειας, απελπισίας και αμφιβολίας, όπου καθένας είναι εξίσου μάταιος με το προηγούμενο και αποτυχημένος όπως θα είναι σίγουρα και ο επόμενος.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.3. Τα προβλήματα που στερούνται νοήματος δεν μπορούν να λυθούν μέσα στο πλαίσιο που λαμβάνουν χώρα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Δύο εαυτοί σε σύγκρουση δεν μπορούν να ξεκαθαριστούν, και το καλό και το κακό δεν έχουν κανένα κοινό τόπο.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Ο εαυτός που έφτιαξες δεν μπορεί ποτέ να είναι ο Εαυτός σου, ούτε μπορεί ο Εαυτός σου να χωριστεί στα δύο, και να συνεχίσει να είναι Αυτό που είναι και πρέπει να είναι για πάντα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Ένας νους και ένα σώμα δεν μπορούν να συνυπάρχουν.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Μην κάνεις καμιά προσπάθεια να συμφιλιώσεις τα δύο, γιατί το ένα αρνείται ότι το άλλο μπορεί να είναι πραγματικό.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

6Εάν είσαι σωματικός, ο νους σου έχει φύγει από την ιδέα του εαυτού σου, γιατί δεν υπάρχει κανένας χώρος όπου θα μπορούσε πράγματι να είναι μέρος σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

7Εάν είσαι πνεύμα, τότε το σώμα πρέπει να είναι άνευ νοήματος στην πραγματικότητά σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.4. Το πνεύμα χρησιμοποιεί το νου ως μέσο για να βρει την έκφραση του Εαυτού του.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Και ο νους που υπηρετεί το πνεύμα βρίσκεται σε ειρήνη και είναι γεμάτος χαρά.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Η δύναμή του έρχεται από το πνεύμα και αυτός εκπληρώνει με χαρά την λειτουργία του εδώ.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Όμως ο νους μπορεί να δει τον εαυτό του ως χωρισμένο από το πνεύμα, και αν αντιληφθεί τον εαυτό του μέσα στο σώμα το μπερδεύει με τον εαυτό του.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Χωρίς την λειτουργία του, επομένως, δεν έχει ειρήνη και η ευτυχία είναι ξένη με τις σκέψεις του.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.5. Εντούτοις, ο νους χωριστά από το πνεύμα δεν μπορεί να σκεφτεί.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Έχει αρνηθεί την Πηγή της δύναμής του και βλέπει τον εαυτό του ως αβοήθητο, περιορισμένο και αδύναμο.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Αποσυσχετισμένος με την λειτουργία του, νομίζει ότι είναι μόνος και διαχωρισμένος, ότι του επιτίθενται στρατοί ολόκληροι και κρύβεται στην επισφαλή υποστήριξη του σώματος.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Τώρα πρέπει να συμφιλιώσει τα ανόμοια με τα όμοια,  γιατί πιστεύει ότι γι’ αυτό προορίζεται.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.6. Μη χάνεις καθόλου χρόνο σ’ αυτό.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Ποιος μπορεί να επιλύσει τις ανούσιες συγκρούσεις που εμφανίζονται σ’ ένα όνειρο;
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Τι θα μπορούσε πραγματικά να σημαίνει η επίλυση;
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Τι σκοπό θα εξυπηρετούσε;
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Για ποιο λόγο;
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

6Η σωτηρία δεν μπορεί να κάνει πραγματικές τις ψευδαισθήσεις, ούτε να λύσει ένα πρόβλημα που δεν υπάρχει.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

7Ίσως ελπίζεις ότι μπορεί.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

8Όμως, θα ήθελες το σχέδιο του Θεού για την αποδέσμευση του αγαπημένου Του Υιού να προκαλεί πόνο σ’ αυτόν και ν’ αποτύχει να τον ελευθερώσει;
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.7. Ο Εαυτός σου διατηρεί τις Σκέψεις Του, και αυτές παραμένουν μέσα στο νου σου και στο Νου του Θεού.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Το Άγιο Πνεύμα κρατά την σωτηρία μέσα στο νου σου και της προσφέρει τον δρόμο προς τη ειρήνη.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Η σωτηρία είναι μια σκέψη που μοιράζεσαι με τον Θεό, γιατί η Φωνή Του την έχει κάνει δεκτή για σένα και απάντησε για λογαριασμό σου ότι εγένετο.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Έτσι διατηρείται η σωτηρία στις Σκέψεις που ο Εαυτός σου θεωρεί αγαπημένες και πολύτιμες για σένα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.8. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να βρούμε αυτήν την σκέψη, της οποίας η ύπαρξη μέσα στο νου σου είναι εγγυημένη από Αυτόν ο Οποίος σου Μιλά από τον ένα Εαυτό σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Τα πέντε λεπτά εξάσκησης ανά ώρα θα είναι μια έρευνα γι’ Αυτόν μέσα στο νου σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Η σωτηρία έρχεται απ’ αυτόν τον ένα Εαυτό μέσω Αυτού που είναι η Γέφυρα ανάμεσα στο νου σου και Αυτόν.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Περίμενε υπομονετικά και άσε Τον να σου μιλήσει για τον Εαυτό σου και για το τι μπορεί να κάνει ο νους σου, εάν αποκατασταθεί μέσα Του και είναι ελεύθερος να υπηρετήσει το Θέλημά Του.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.9. Ξεκίνησε λέγοντας αυτό:
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Η σωτηρία έρχεται από τον ένα Εαυτό μου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Οι Σκέψεις Του είναι δικές μου για να τις χρησιμοποιήσω.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Μετά αναζήτησε τις σκέψεις Του και αξίωσέ τις για δικές σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Αυτές είναι οι δικές σου αληθινές σκέψεις, τις οποίες αρνήθηκες, αφήνοντας το νου σου να περιπλανάται σ’ ένα κόσμο ονείρων για να βρει ψευδαισθήσεις να τις υποκαταστήσει.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

6Εδώ είναι οι σκέψεις σου, οι μόνες που έχεις.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

7Η σωτηρία βρίσκεται ανάμεσά τους. βρες την εδώ.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.10. Εάν επιτύχεις, οι σκέψεις που έρχονται σε σένα θα σου λένε ότι έχεις σωθεί και ο νους σου βρήκε την λειτουργία που επεδίωξε να χάσει.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Ο Εαυτός σου θα τον καλωσορίσει και θα του δώσει ειρήνη.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Αποκαταστημένος στη δύναμη, θα αρχίσει να ρέει ξανά από το πνεύμα προς το πνεύμα μέσα σε όλα τα πράγματα που το Πνεύμα δημιούργησε ως Εαυτό.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

4Ο νους σου θα ευλογήσει όλα τα πράγματα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Η σύγχυση έχει λήξει, κι εσύ αποκαταστάθηκες, γιατί βρήκες τον Εαυτό σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.11. Ο Εαυτός σου γνωρίζει ότι δεν μπορείς ν’ αποτύχεις σήμερα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Ίσως ο νους σου είναι λίγο αβέβαιος ακόμα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Μην σε απογοητεύει αυτό.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)
4Η χαρά που βιώνει ο Εαυτός σου θα περισωθεί απ’ Αυτόν και θα είναι δική σου σε πλήρη επίγνωση.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

5Κάθε φορά που διαθέτεις πέντε λεπτά για την ωριαία εξάσκηση αναζητώντας Αυτόν που ενώνει το νου σου με τον Εαυτό σου, του προσφέρεις κι άλλο θησαυρό για να φυλάει για σένα.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

Παρ.12. Κάθε φορά σήμερα που λες στον απονενοημένο σου νου ότι η σωτηρία έρχεται από τον ένα Εαυτό, βάζεις κι άλλο θησαυρό στο διευρυμένο κατάστημά σου.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

2Και όλα αυτά δίνονται σ’ όποιον τα ζητήσει και δεχτεί να πάρει το δώρο.
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)

3Σκέψου, λοιπόν, πόσα πολλά δίνονται σε σένα για να δώσεις σήμερα, που θα σου δοθούν!
(Η Ενιαιότητα μου με όλη την Δημιουργία είναι η Ενιαιότητα μου με τον Θεό.)


ΜΑΘΗΜΑ 97


Εξασκήσου σ’ αυτή την αλήθεια σήμερα όσο πιο συχνά μπορείς, γιατί θα μετακινήσει το νου σου από την σύγκρουση στα ήσυχα πεδία της ειρήνης. Δεν δέχεται καμιά διχασμένη ταυτότητα, ούτε προσπαθεί να συνυφάνει ενώνοντας αντιτιθέμενους παράγοντες.

Ξεκίνησε αυτές τις χαρούμενες ασκήσεις με τα λόγια που σου λέει το Άγιο Πνεύμα, και άστα να αντηχήσουν παντού στον κόσμο μέσω Αυτού. Πνεύμα είμαι Εγώ, ένας ιερός Υιός του Θεού, ελεύθερος απ’ όλους τους περιορισμούς, ασφαλής και θεραπευμένος και πλήρης, ελεύθερος να συγχωρήσω και ελεύθερος να σώσω τον κόσμο. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να φέρουμε την πραγματικότητα ακόμη εγγύτερα στο νου σου. Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.


ΜΑΘΗΜΑ 97
Εγώ είμαι πνεύμα.

(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.1. Η σημερινή ιδέα σε ταυτοποιεί ως τον ένα Εαυτό σου.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Δεν δέχεται καμιά διχασμένη ταυτότητα, ούτε προσπαθεί να συνυφάνει ενώνοντας αντιτιθέμενους παράγοντες.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Απλώς δηλώνει την αλήθεια.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

4Εξασκήσου σ’ αυτή την αλήθεια σήμερα όσο πιο συχνά μπορείς, γιατί θα μετακινήσει το νου σου από την σύγκρουση στα ήσυχα πεδία της ειρήνης.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

5Καμιά ανατριχίλα φόβου δεν μπορεί να εισέλθει, γιατί ο νους σου έχει απαλλαγεί από την τρέλα, έχοντας αφήσει τις ψευδαισθήσεις μιας διχασμένης ταυτότητας.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.2. Δηλώνουμε και πάλι την αλήθεια για τον Εαυτό σου, τον ιερό Υιό του Θεού, ο Οποίος αναπαύεται μέσα σου, του οποίου ο νους έχει αποκατασταθεί στην νοητική υγεία.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Είσαι το πνεύμα που έχει με αγάπη προικιστεί με όλη την Αγάπη, την ειρήνη και την χαρά του Πατέρα σου.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Είσαι το πνεύμα, το οποίο Τον ολοκληρώνει και μοιράζεται την λειτουργία Του ως Δημιουργός.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

4Αυτός είναι μαζί σου πάντα, όπως είσαι κι εσύ μαζί Του.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.3. Σήμερα θα προσπαθήσουμε να φέρουμε την πραγματικότητα ακόμη εγγύτερα στο νου σου. (Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Κάθε φορά που εξασκείσαι, η επίγνωση έρχεται τουλάχιστον λίγο εγγύτερα. μερικές φορές χιλιάδες χρόνια ή περισσότερα εξοικονομούνται.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Τα λεπτά που εσύ διαθέτεις πολλαπλασιάζονται ξανά και ξανά, γιατί το θαύμα χρησιμοποιεί τον χρόνο, αλλά δεν κυβερνάται από αυτόν.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

4Η σωτηρία είναι ένα θαύμα, το πρώτο και το τελευταίο. το πρώτο που είναι το τελευταίο, γιατί είναι ένα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.4. Είσαι το πνεύμα στου οποίου τον νου κατοικεί το θαύμα, μέσα στο οποίο όλος ο χρόνος στέκει ακίνητος. το θαύμα μέσα στο οποίο ένα λεπτό, που διατίθεται χρησιμοποιώντας αυτές τις ιδέες, γίνεται χρόνος που δεν έχει όρια ούτε τέλος.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Διέθεσε, λοιπόν, αυτά τα λεπτά πρόθυμα και στηρίξου σ’ Αυτόν ο Οποίος υποσχέθηκε να θέσει το άχρονο δίπλα τους.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Αυτός θα προσφέρει όλη τη δύναμή Του σε κάθε μικρή προσπάθεια που εσύ κάνεις.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

4Δώσε Του τα λεπτά, τα οποία Αυτός χρειάζεται σήμερα, για να σε βοηθήσει να καταλάβεις μαζί Του ότι είσαι το πνεύμα που κατοικεί μέσα Του, και το οποίο καλεί μέσω της δικής Του Φωνής κάθε ζωντανό πλάσμα. προσφέρει την όρασή Του σε όποιον το ζητά. αντικαθιστά το σφάλμα με την απλή αλήθεια.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.5. Το Άγιο Πνεύμα θα χαρεί να πάρει τα πέντε λεπτά κάθε ώρας από τα χέρια σου, να τα μεταφέρει σ’ αυτόν τον πονεμένο κόσμο, όπου φαίνεται να κυβερνούν ο πόνος και η δυστυχία.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Δεν θα παραβλέψει ούτε ένα ανοικτό νου που θα δεχτεί τα θεραπευτικά δώρα που φέρουν και Αυτός θα τα δώσει παντού όπου Αυτός γνωρίζει ότι αυτά θα είναι καλοδεχούμενα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Και αυτά θ’ αυξάνουν σε θεραπευτική δύναμη κάθε φορά που κάποιος τα δέχεται ως δικές του σκέψεις και τα χρησιμοποιεί για θεραπεία.
 (Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.6. Έτσι, κάθε δώρο προς Αυτόν θα πολλαπλασιάζεται χιλιάδες φορές και δεκάδες χιλιάδες φορές ακόμα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Και όταν επιστραφεί σε σένα, θα ξεπερνά σε δύναμη το μικρό δώρο που εσύ έδωσες, όπως η ακτινοβολία του ήλιου ξεπερνά αμέτρητα την μικρή λάμψη που βγάζει μια πυγολαμπίδα σε μια αβέβαιη στιγμή και μετά σβήνει.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Η σταθερή λάμψη αυτού του φωτός παραμένει και σε οδηγεί έξω από το σκοτάδι, και δεν θα μπορέσεις να ξεχάσεις τον δρόμο πάλι.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.7. Ξεκίνησε αυτές τις χαρούμενες ασκήσεις με τα λόγια που σου λέει το Άγιο Πνεύμα, και άστα να αντηχήσουν παντού στον κόσμο μέσω Αυτού:
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Πνεύμα είμαι Εγώ, ένας ιερός Υιός του Θεού, ελεύθερος απ’ όλους τους περιορισμούς, ασφαλής και θεραπευμένος και πλήρης, ελεύθερος να συγχωρήσω και ελεύθερος να σώσω τον κόσμο.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Εκπεφρασμένο μέσα από σένα, το Άγιο Πνεύμα θα δεχθεί αυτό το δώρο που εσύ έλαβες απ’ Αυτόν, θ’ αυξήσει τη δύναμή του και θα το δώσει πίσω σ’ εσένα.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

Παρ.8. Προσέφερε κάθε περίοδο εξάσκησης σήμερα με χαρά σ’ Αυτόν.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

2Και Αυτός θα σου μιλήσει, υπενθυμίζοντάς σου ότι είσαι πνεύμα, ένα μαζί Του και τον Θεό, τους αδελφούς σου και τον Εαυτό σου.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

3Άκουσε τη διαβεβαίωσή Του κάθε φορά που λες τα λόγια που Αυτός σου προσφέρει σήμερα, και άφησε Τον να πει στον νου σου ότι αυτά είναι αλήθεια.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

4Χρησιμοποίησέ τα απέναντι σε κάθε πειρασμό, και απόδρασε από τις λυπηρές τους συνέπειες εάν υποκύψεις στην πεποίθηση ότι είσαι κάτι άλλο.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)

5Το Άγιο Πνεύμα σου δίνει ειρήνη σήμερα. 6Λάβε τα λόγια Του, και πρόσφερέ τα σ’ Αυτόν.
(Μέσα στην Ενιαιότητα μου με τον Θεό, δεν είμαι ένα σώμα.)
 ΜΑΘΗΜΑ 98

Επανέλαβε τη σημερινή ιδέα ενώ περιμένεις την χαρούμενη ώρα να έρθει και πάλι σε σένα. Επανέλαβε τη συχνά και μην ξεχάσεις κάθε φορά που το κάνεις, ότι επέτρεψες στο νου σου να είναι έτοιμος για την χαρούμενη ώρα που επακολουθεί. Σήμερα αφιερώνουμε τον εαυτό μας στην Αλήθεια και στη σωτηρία όπως ο Θεός την σχεδίασε.  Δεν θα την αναζητήσουμε εκεί όπου δεν είναι.

Σήμερα δεν επιλέγουμε παρά μόνο για τον εαυτό μας. Εδώ υπάρχει μια προσφορά που σου εγγυάται την πλήρη αποδέσμευσή σου από κάθε είδους πόνο, και χαρά που ο κόσμος δεν περιέχει. Τα λόγια Του θα ενωθούν με τα δικά σου, και θα κάνουν κάθε επανάληψη της σημερινής ιδέας μια πλήρη αφιέρωση, που έγινε με πίστη τόσο τέλεια και τόσο βέβαιη όσο η δική Του σε σένα. Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.


ΜΑΘΗΜΑ 98
Θα δεχτώ το μέρος μου στο σχέδιο του Θεού για σωτηρία.

(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.1. Σήμερα είναι μια ημέρα ιδιαίτερης αφιέρωσης.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Θα πάρουμε το μέρος μόνο της μίας πλευράς σήμερα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Θα πάρουμε το μέρος της αλήθειας και θ’ αφήσουμε τις ψευδαισθήσεις να φύγουν.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Δεν θα ταλαντευτούμε ανάμεσα στα δύο, αλλά θα πάρουμε μια σταθερή θέση στο Ένα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

5Σήμερα αφιερώνουμε τον εαυτό μας στην αλήθεια και στη σωτηρία όπως ο Θεός την σχεδίασε.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

6Δεν θα επιχειρηματολογήσουμε ότι είναι κάτι άλλο.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

7Δεν θα την αναζητήσουμε εκεί όπου δεν είναι.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

8Με χαρά την αποδεχόμαστε όπως είναι, και παίρνουμε το μέρος που μας ανέθεσε ο Θεός.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.2. Τι χαρά να είσαι βέβαιος!
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

 2Σήμερα, παραμερίζουμε όλες τις αμφιβολίες μας και παίρνουμε την θέση μας με βεβαιότητα σκοπού και με ευχαριστίες που έφυγε η αμφιβολία και ήρθε η βεβαιότητα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Έχουμε ένα τρανό σκοπό να εκπληρώσουμε και μας έχουν δοθεί όλα όσα χρειαζόμαστε για να φτάσουμε στο στόχο.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Ούτε ένα λάθος δεν στέκεται στο δρόμο μας.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

5Γιατί έχουμε απαλλαγεί από τα σφάλματά μας.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

6Όλες οι αμαρτίες μας έχουν καθαρθεί με την συνειδητοποίηση ότι δεν ήταν παρά απλώς λάθη.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.3. Οι αθώοι δεν έχουν κανένα φόβο, γιατί είναι ασφαλείς και αναγνωρίζουν την ασφάλειά τους.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Δεν κάνουν έκκληση στη μαγεία, ούτε επινοούν αποδράσεις από φανταστικές απειλές χωρίς πραγματικότητα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Στέκουν με ήσυχη βεβαιότητα ότι θα κάνουν αυτό που τους δίδεται να κάνουν.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Δεν αμφισβητούν την δική τους ικανότητα επειδή γνωρίζουν ότι η δική τους λειτουργία θα εκπληρωθεί πλήρως στον τέλειο χρόνο και τόπο.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

5Πήραν την θέση που εμείς παίρνουμε σήμερα, ώστε να μπορούν να μοιράζονται την βεβαιότητά τους και έτσι να την αυξάνουν με την δική μας αποδοχή της.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.4. Θα είναι μαζί μας. όλοι όσοι πήραν την θέση που παίρνουμε σήμερα θα μας προσφέρουν με χαρά όλα όσα έμαθαν και όλα όσα ωφελήθηκαν.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Και όσοι είναι ακόμη αβέβαιοι, επίσης θα ενωθούν μαζί μας και, δανειζόμενοι από την βεβαιότητά μας, θα την κάνουν ισχυρότερη.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Ενώ εκείνοι που δεν έχουν ακόμα γεννηθεί θ’ ακούσουν το κάλεσμα που εμείς ακούσαμε και θ’ απαντήσουν σ’ αυτό όταν θα έρθουν να κάνουν τις επιλογές τους και πάλι.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Σήμερα δεν επιλέγουμε παρά μόνο για τον εαυτό μας.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.5. Δεν αξίζουν τα πέντε λεπτά του χρόνου σου σήμερα για να μπορείς να δεχτείς την ευτυχία που ο Θεός σου έδωσε;
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Δεν αξίζουν τα πέντε λεπτά για την αναγνώριση της ξεχωριστής λειτουργίας σου εδώ;
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Δεν είναι τα πέντε λεπτά ένα μικρό αίτημα σε σχέση με την ανταμοιβή που είναι τόσο μεγάλη που ξεπερνά κάθε μέτρο;
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Έχεις κάνει τουλάχιστον χιλιάδες διαπραγματεύσεις στις οποίες έχασες.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.6. Εδώ υπάρχει μια προσφορά που σου εγγυάται την πλήρη αποδέσμευσή σου από κάθε είδους πόνο, και χαρά που ο κόσμος δεν περιέχει.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Μπορείς ν’ ανταλλάξεις λίγο από τον χρόνο σου για την ειρήνη του νου σου και την βεβαιότητα του σκοπού σου, με την υπόσχεση της πλήρους επιτυχίας.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Και αφού ο χρόνος δεν έχει νόημα, σου ζητείται τίποτα σε αντάλλαγμα με τα πάντα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Εδώ είναι μια ευκαιρία που δεν γίνεται να χάσεις.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

5Και αυτό που κερδίζεις είναι πράγματι απεριόριστο!
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.7. Κάθε ώρα σήμερα δώσε σ’ Αυτόν το μικρό σου δώρο των πέντε μόλις λεπτών.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Αυτός θα δώσει στα λόγια που χρησιμοποιείς για την εξάσκηση στη σημερινή ιδέα την βαθιά πεποίθηση και την βεβαιότητα που σου λείπουν.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Τα λόγια Του θα ενωθούν με τα δικά σου, και θα κάνουν κάθε επανάληψη της σημερινής ιδέας μια πλήρη αφιέρωση, που έγινε με πίστη τόσο τέλεια και τόσο βέβαιη όσο η δική Του σε σένα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

 4Η δική του βεβαιότητα για σένα θα φέρει το φως σε όλα τα λόγια που λες, και θα πας πέρα από τον ήχο τους σ’ αυτό που αληθινά σημαίνουν.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

5Σήμερα εξασκήσε μαζί μ’ Αυτόν, καθώς λες:
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

6Θα δεχτώ το μέρος μου στο σχέδιο του Θεού για σωτηρία.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.8. Σε κάθε πεντάλεπτο που περνάς μαζί Του, Αυτός θα δεχτεί τα λόγια σου και θα στα επιστρέψει όλα λαμπερά από πίστη και βεβαιότητα τόσο ισχυρή και σταθερή που θα φωτίσουν τον κόσμο με ελπίδα και χαρά.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Μην χάσεις ούτε μια ευκαιρία να είσαι ένας χαρούμενος αποδέκτης των δώρων Του, για να μπορέσεις να τα δώσεις στον κόσμο σήμερα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.9. Δώσε Του τα λόγια και Αυτός θα κάνει τα υπόλοιπα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Θα σου δώσει την ικανότητα να καταλάβεις την ξεχωριστή σου λειτουργία.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Θ’ ανοίξει το δρόμο για την ευτυχία και η ειρήνη και η εμπιστοσύνη θα είναι τα δώρα Του. η απάντησή Του στα λόγια σου.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

4Θ’ ανταποκριθεί με όλη την πίστη και την χαρά και την βεβαιότητά Του, ότι αυτό που λες είναι αλήθεια.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

5Και έτσι θα έχεις σιγουριά από Αυτόν ο Οποίος γνωρίζει την λειτουργία που έχεις στη γη καθώς και στα Ουράνια.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

 6Αυτός θα είναι μαζί σου σε κάθε περίοδο εξάσκησης που μοιράζεσαι μαζί Του, ανταλλάσσοντας κάθε λεπτό του χρόνου που εσύ προσφέρεις σ’ Αυτόν με την αιωνιότητα και την ειρήνη.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.10. Κατά την διάρκεια της κάθε ώρας, άσε τον χρόνο σου να χρησιμεύσει ως μία χαρούμενη προετοιμασία για τα επόμενα πέντε λεπτά που θα περάσεις και πάλι μαζί Του.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Επανέλαβε τη σημερινή ιδέα ενώ περιμένεις την χαρούμενη ώρα να έρθει και πάλι σε σένα.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

3Επανέλαβέ τη συχνά και μην ξεχάσεις κάθε φορά που το κάνεις, ότι επέτρεψες στο νου σου να είναι έτοιμος για την χαρούμενη ώρα που επακολουθεί.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Παρ.11. Και όταν παρέλθει η ώρα και Αυτός είναι και πάλι εκεί να περάσει λίγη ώρα μαζί σου, να είσαι ευγνώμων και άσε όλες τις γήινες ενασχολήσεις, όλες τις μικρές σκέψεις και περιορισμένες ιδέες και πέρασε λίγο χαρούμενο χρόνο και πάλι μαζί Του.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

2Πες Του για άλλη μια φορά ότι δέχεσαι το μέρος που Αυτός θα ήθελε ν’ αναλάβεις και να σε βοηθήσει να εκπληρώσεις, και Αυτός θα διασφαλίσει ότι θέλεις αυτή την επιλογή, την οποία Αυτός έκανε μαζί σου και εσύ μαζί μ’ Αυτόν.
(Θα αποδεχτώ την Ενιαιότητα μου μαζί σου, και έτσι αποδέχομαι την Ενιαιότητα μου μαζί με τον Θεό.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: