Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 94



Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 94


MICHAEL MURRAY

]ΜΑΘΗΜΑ 94

Στέκεσαι μέσα στο φως, ισχυρός μέσα στο αναμάρτητο στο οποίο δημιουργήθηκες, και στο οποίο θα παραμείνεις σ’ όλη την αιωνιότητα. Αυτός είναι ο Εαυτός που δεν αμάρτησε ποτέ, ούτε έφτιαξε κάποια εικόνα για ν’ αντικαταστήσει την πραγματικότητα. Αυτός είναι ο Εαυτός που ποτέ δεν άφησε την εστία Του στον Θεό για να περπατήσει αβέβαιος στον κόσμο.

 Τίποτα δεν απαιτείται από σένα για να φτάσεις σ’ αυτόν τον στόχο εκτός από το ν’ αφήσεις όλα τα είδωλα και τις εικόνες σου στην άκρη. προχώρησε πέρα από τον κατάλογο των ιδιοτήτων, καλών και κακών, τις οποίες αποδίδεις στον εαυτό σου. περίμενε σε ήσυχη αναμονή για την αλήθεια

ΜΑΘΗΜΑ 94
Εγώ είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε

(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

Παρ.1. Σήμερα θα συνεχίσουμε με την μία ιδέα που φέρνει πλήρη σωτηρία. την μία δήλωση που αφαιρεί την δύναμη απ’ όλες τις μορφές του πειρασμού. την μία σκέψη που κάνει το εγώ να σιωπά και το αναιρεί ολοσχερώς.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Εσύ είσαι όπως ο Θεός σε δημιούργησε.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

3Οι ήχοι αυτού του κόσμου είναι ακίνητοι, οι εικόνες αυτού του κόσμου εξαφανίζονται, και όλες οι σκέψεις που έκανε ποτέ αυτός ο κόσμος απαλείφονται για πάντα μ’ αυτή την μία ιδέα.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

 4Εδώ επιτεύχεται η σωτηρία. 5Εδώ αποκαθίσταται η νοητική υγεία.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

Παρ.2. Το αληθινό φως είναι δύναμη και η δύναμη είναι αναμάρτητη.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Εάν παραμένεις όπως ο Θεός σε δημιούργησε, πρέπει να είσαι ισχυρός και το φως πρέπει να είναι μέσα σου.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

 3Αυτός ο Οποίος διασφάλισε το αναμάρτητό σου πρέπει να είναι η εγγύηση της δύναμης και του φωτός επίσης.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

4Είσαι όπως ο Θεός σε δημιούργησε.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

5Το σκοτάδι δεν μπορεί να κρύψει την δόξα του Υιού του Θεού.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

6Στέκεσαι μέσα στο φως, ισχυρός μέσα στο αναμάρτητο στο οποίο δημιουργήθηκες, και στο οποίο θα παραμείνεις σ’ όλη την αιωνιότητα.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

Παρ.3. Σήμερα θ’ αφιερώσουμε πάλι τα πρώτα πέντε λεπτά κάθε ώρας στην προσπάθεια να αισθανθείς την αλήθεια μέσα σου.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Ξεκίνησε αυτή την έρευνα μ’ αυτά τα λόγια:
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

3Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

4Είμαι ο Υιός Του αιώνια.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

5Τώρα προσπάθησε να προσεγγίσεις τον Υιό του Θεού μέσα σου.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

6Αυτός είναι ο Εαυτός που δεν αμάρτησε ποτέ, ούτε έφτιαξε κάποια εικόνα για ν’ αντικαταστήσει την πραγματικότητα.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

7Αυτός είναι ο Εαυτός που ποτέ δεν άφησε την εστία Του στον Θεό για να περπατήσει αβέβαιος στον κόσμο.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

8Αυτός είναι ο Εαυτός που δεν γνωρίζει κανένα φόβο, ούτε μπορεί ποτέ να διανοηθεί απώλεια ή πόνο ή θάνατο.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

Παρ.4. Τίποτα δεν απαιτείται από σένα για να φτάσεις σ’ αυτόν τον στόχο εκτός από το ν’ αφήσεις όλα τα είδωλα και τις εικόνες σου στην άκρη. προχώρησε πέρα από τον κατάλογο των ιδιοτήτων, καλών και κακών, τις οποίες αποδίδεις στον εαυτό σου. περίμενε σε ήσυχη αναμονή για την αλήθεια.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Ο Θεός ο Ίδιος υποσχέθηκε ότι αυτό θ’ αποκαλυφθεί σε όλους όσους το ζητήσουν.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

3Τώρα το ζητάς.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

4Δεν μπορείς ν’ αποτύχεις, γιατί Αυτός δεν μπορεί ν’ αποτύχει.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

Παρ.5. Εάν δεν καταφέρεις να εξασκηθείς στα πρώτα πέντε λεπτά κάθε ώρας, τουλάχιστον υπενθύμισε στον εαυτό σου ανά ώρα:
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

2Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

3Είμαι ο Υιός Του αιώνια.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

4Πες συχνά στον εαυτό σου σήμερα ότι είσαι όπως σε δημιούργησε ο Θεός.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

 5Και βεβαιώσου ότι απαντάς σε όποιον φαίνεται να σε ταράζει μ’ αυτά τα λόγια:
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

6Είσαι όπως ο Θεός σε δημιούργησε.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

7Είσαι ο Υιός Του αιώνια.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

8Κατέβαλε κάθε προσπάθεια να κάνεις τις ωριαίες ασκήσεις σήμερα.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

9Κάθε μία που θα κάνεις θα είναι ένα γιγάντιο βήμα προς την αποδέσμευσή σου και ένα ορόσημο στη μάθηση του συστήματος σκέψης που αυτό το Μάθημα παραθέτει.
(Ας θυμηθώ σήμερα ότι είμαι ο Υιός του Θεού.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: