Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 93


                                               
                                                                                                                               

   MICHAEL MURRAY, 


ΜΑΘΗΜΑ 93


Ο εαυτός που έφτιαξες, κακός και γεμάτος αμαρτίες, δεν έχει νόημα. Η εικόνα που εσύ έχεις για τον εαυτό σου δεν μπορεί να υπερισχύσει της Βούλησης του Θεού. Ό,τι λάθη κι αν έκανες, η αλήθεια σου είναι αμετάβλητη.

Είσαι και θα είσαι για πάντα ακριβώς όπως δημιουργήθηκες. Τίποτα δεν μπορεί να το αγγίξει, ούτε ν’ αλλάξει αυτό που ο Θεός δημιούργησε ως αιώνιο. Ό,τι λάθη κι αν έκανες, η αλήθεια σου είναι αμετάβλητη. Προσπάθησε να μην παρεμβληθείς στον Εαυτό, τον οποίο ο Θεός δημιούργησε ως εσένα, κρύβοντας το μεγαλείο Του πίσω από τα μηδαμινά είδωλα του κακού και της αμαρτίας που έχεις φτιάξει για να Τον αντικαταστήσεις.

ΜΑΘΗΜΑ 93
Το φως και η χαρά και η ειρήνη κατοικούν μέσα μου.

(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

Παρ.1. Πιστεύεις ότι είσαι η κατοικία του κακού, του σκότους και της αμαρτίας.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

2Σκέφτεσαι πως, εάν κάποιος μπορούσε να δει την αλήθεια για σένα, θα του ήταν αποκρουστική, και θ’ απομακρυνόταν από σένα σαν να ήσουν ένα δηλητηριώδες φίδι.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

3Πιστεύεις πως, εάν η αλήθεια για σένα σου αποκαλυπτόταν, θα ένιωθες τέτοια φρίκη που θα ήθελες να δώσεις τέρμα στη ζωή σου, γιατί θα σου ήταν αδύνατον να ζήσεις αφού το έβλεπες αυτό.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

Παρ.2. Αυτές οι πεποιθήσεις είναι τόσο πάγια εδραιωμένες που είναι δύσκολο να σε βοηθήσει κάποιος να δεις ότι βασίζονται στο τίποτα.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

2Ότι έχεις κάνει λάθη, είναι προφανές.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

3Ότι ζήτησες την σωτηρία με παράξενους τρόπουςŸ ότι εξαπατήθηκες, εξαπάτησες και είσαι φοβισμένος από ανόητες φαντασίες και άγρια όνειρα, και υποκλίθηκες μπροστά σε είδωλα φτιαγμένα από σκόνη, - όλα αυτά είναι αλήθεια σύμφωνα μ’ αυτά που τώρα πιστεύεις.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

Παρ.3. Σήμερα θα το αναρωτηθούμε αυτό, όχι από την οπτική που εσύ νομίζεις, αλλά από ένα διαφορετικό σημείο αναφοράς, από το οποίο τέτοιες κενές σκέψεις είναι ανούσιες.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

2Αυτές οι σκέψεις δεν είναι σύμφωνες με τη Βούληση του Θεού.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

 4Αυτές τις αλλόκοτες πεποιθήσεις Αυτός δεν τις συμμερίζεται μαζί σου.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

5Αυτό αρκεί για ν’ αποδείξει ότι είναι λανθασμένες, αλλά εσύ δεν το αντιλαμβάνεσαι αυτό.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

Παρ.4. Για ποιο λόγο δεν θα χαιρόσουν εάν σε διαβεβαίωναν ότι όλο το κακό που νομίζεις ότι έκανες δεν συνέβη ποτέ, ότι όλες οι αμαρτίες σου είναι τίποτα, ότι είσαι τόσο αγνός και ιερός όπως ήσουν όταν δημιουργήθηκες, και ότι το φως και η χαρά και η ειρήνη κατοικούν μέσα σου;
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

 2Η εικόνα που εσύ έχεις για τον εαυτό σου δεν μπορεί να υπερισχύσει της Βούλησης του Θεού.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

3Νομίζεις ότι αυτό είναι θάνατος, αλλά είναι ζωή.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

4Νομίζεις ότι έχεις καταστραφεί, αλλά έχεις σωθεί.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

Παρ.5. Ο εαυτός που έφτιαξες δεν είναι ο Υιός του Θεού.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

2Επομένως, αυτός ο εαυτός δεν υπάρχει καθόλου.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

3Και οτιδήποτε φαίνεται να κάνει και να σκέφτεται δεν σημαίνουν τίποτα.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

4Δεν είναι ούτε καλός ούτε κακός.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

5Απλώς, δεν είναι πραγματικός, και τίποτα περισσότερο απ’ αυτό.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

6Δεν μάχεται με τον Υιό του Θεού.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

7Δεν τον πληγώνει, ούτε επιτίθεται στην ειρήνη του.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

8Δεν έχει αλλάξει την δημιουργία, ούτε μετέτρεψε το αιώνια αναμάρτητο σε αμαρτία, και την αγάπη σε μίσος.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

9Τι δύναμη μπορεί να έχει αυτός ο εαυτός που έφτιαξες, όταν αντικρούει την Βούληση του Θεού;
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

Παρ.6. Το αναμάρτητό σου είναι εγγυημένο από τον Θεό.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

2Αυτό πρέπει να το επαναλάβουμε ξανά και ξανά, μέχρι να γίνει αποδεκτό.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

3Αυτό είναι αλήθεια.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

4Το αναμάρτητό σου είναι εγγυημένο από τον Θεό.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

5Τίποτα δεν μπορεί να το αγγίξει, ούτε ν’ αλλάξει αυτό που ο Θεός δημιούργησε ως αιώνιο.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

6Ο εαυτός που έφτιαξες, κακός και γεμάτος αμαρτίες, δεν έχει νόημα.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

7Το αναμάρτητό σου είναι εγγυημένο από τον Θεό, και το φως και η χαρά και η ειρήνη κατοικούν μέσα σου.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

Παρ.7. Η σωτηρία προϋποθέτει την αποδοχή μίας μόνο σκέψης. —είσαι όπως ο Θεός σε δημιούργησε, όχι αυτό που εσύ έφτιαξες από τον εαυτό σου.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)


2Ό,τι κακό κι αν νομίζεις ότι έκανες, είσαι όπως ο Θεός σε δημιούργησε.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

3Ό,τι λάθη κι αν έκανες, η αλήθεια σου είναι αμετάβλητη.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

4Η δημιουργία είναι αιώνια και αναλλοίωτη.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

5Το αναμάρτητό σου είναι εγγυημένο από τον Θεό.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

6Είσαι και θα είσαι για πάντα ακριβώς όπως δημιουργήθηκες.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

7Το φως και η χαρά και η ειρήνη κατοικούν μέσα σου επειδή ο Θεός τα έβαλε εκεί.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

Παρ.8. Στις μεγαλύτερης διάρκειας περιόδους πρακτικής μας σήμερα, οι οποίες θ’ αποβούν πολύ ωφέλιμες εάν γίνουν τα πρώτα πέντε λεπτά κάθε ώρας, ξεκίνησε δηλώνοντας την αλήθεια ως προς την δημιουργία σου:
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

2Το φως και η χαρά και η ειρήνη κατοικούν μέσα μου.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

3Το αναμάρτητό μου είναι εγγυημένο από τον Θεό.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

4Μετά βάλε στην άκρη τις ανόητες εικόνες σου για τον εαυτό σου και διέθεσε το υπόλοιπο της περιόδου προσπαθώντας να βιώσεις αυτό που σου έδωσε ο Θεός, και όχι αυτά που εσύ αποφάσισες για σένα.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

Παρ.9. Είτε είσαι αυτό που ο Θεός δημιούργησε, είτε είσαι αυτό που εσύ έφτιαξες.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

2Ο ένας Εαυτός είναι αληθινός. ο άλλος δεν υπάρχει.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

3Προσπάθησε να βιώσεις την ενότητα του ενός Εαυτού σου.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

4Προσπάθησε να εκτιμήσεις την Ιερότητά Του και την αγάπη από την οποία Αυτός δημιουργήθηκε.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

5Προσπάθησε να μην παρεμβληθείς στον Εαυτό, τον οποίο ο Θεός δημιούργησε ως εσένα, κρύβοντας το μεγαλείο Του πίσω από τα μηδαμινά είδωλα του κακού και της αμαρτίας που έχεις φτιάξει για να Τον αντικαταστήσεις.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

6Άσε Τον να έρθει στους Δικούς Του.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

 7Εδώ είσαι. Αυτό είσαι Εσύ.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

8Και το φως και η χαρά και η ειρήνη κατοικούν μέσα σου, επειδή αυτό έτσι είναι.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

Παρ.10. Μπορεί να μην είσαι πρόθυμος ή να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα πρώτα πέντε λεπτά κάθε ώρας γι’ αυτές τις ασκήσεις.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

2Προσπάθησε, εντούτοις, να το κάνεις όταν μπορείς.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

3Τουλάχιστον θυμήσου να επαναλάβεις αυτές τις σκέψεις ανά ώρα:
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

4Το φως και η χαρά και η ειρήνη κατοικούν μέσα μου.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

5Το αναμάρτητό μου είναι εγγυημένο από τον Θεό.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

6Στη συνέχεια προσπάθησε να αφιερώσεις τουλάχιστον ένα λεπτό περίπου κλείνοντας τα μάτια σου και συνειδητοποιώντας ότι αυτή είναι μία δήλωση αλήθειας για εσένα.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

Παρ.11. Εάν εμφανιστεί κάποια περίσταση που φαίνεται ενοχλητική, γρήγορα διώξε την ψευδαίσθηση του φόβου επαναλαμβάνοντας αυτές τις σκέψεις πάλι. 2Εάν μπεις στον πειρασμό να θυμώσεις με κάποιον, πες του σιωπηλά:
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

3Το φως και η χαρά και η ειρήνη κατοικούν μέσα σου.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

4Το αναμάρτητό σου είναι εγγυημένο από τον Θεό.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

5Σήμερα μπορείς να κάνεις πολλά για την σωτηρία του κόσμου.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

 6Σήμερα μπορείς να κάνεις πολλά για να σε φέρεις εγγύτερα στο μέρος της σωτηρίας που ο Θεός ανέθεσε σε σένα.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)

7Και σήμερα μπορείς να κάνεις πολλά για να φέρεις πεποίθηση στο νου σου ότι η σημερινή ιδέα είναι αλήθεια πράγματι.
(Είμαι όπως ο Θεός με Δημιούργησε. Είμαι αιώνιος, αθάνατος, για πάντα αγαπητός, και για πάντα γεμάτος αγάπη.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: