Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 92


                        ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 92

                                                                                         MICHAEL MURRAY, 

ΜΑΘΗΜΑ 92


Ας επαναλάβουμε όσο συχνά γίνεται την σημερινή ιδέα και ας αναγνωρίσουμε ότι μαθαίνουμε την όραση και οδηγούμαστε μακριά από το σκοτάδι προς το φως, εκεί όπου μόνο θαύματα μπορούν να γίνουν αντιληπτά. Η σημερινή ιδέα είναι μια προέκταση της προηγούμενης. Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.

ΜΑΘΗΜΑ 92
Τα θαύματα είναι ορατά στο φως και το φως και η δύναμη είναι ένα.

(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

Παρ.1. Η σημερινή ιδέα είναι μια προέκταση της προηγούμενης.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

2Δεν σκέφτεσαι το φως ως δύναμη, ούτε το σκοτάδι ως αδυναμία.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

3Αυτό συμβαίνει γιατί η ιδέα σου σχετικά με το τι σημαίνει η όραση είναι προσκολλημένη στο σώμα και στα μάτια και στο μυαλό.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

4Γι’ αυτό πιστεύεις ότι μπορείς ν’ αλλάξεις αυτό που βλέπεις βάζοντας μικρά κομματάκια γυαλιού μπροστά από τα μάτια σου.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

5Αυτή είναι μια από τις μαγικές ιδέες που πηγάζουν από την πεποίθηση ότι είσαι ένα σώμα και τα μάτια του σώματος μπορούν να δουν.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

Παρ.2. Επίσης πιστεύεις ότι ο εγκέφαλος του σώματος μπορεί να σκεφτεί.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

2Εάν καταλάβαινες την φύση της σκέψης, δεν θα μπορούσες παρά να γελάσεις μ’ αυτή την παρανοϊκή ιδέα.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

3Είναι σαν να πιστεύεις ότι έχεις το σπίρτο που ανάβει τον ήλιο κι έτσι Αυτός εκπέμπει όλη τη ζεστασιά του. ή ότι κρατάς τον κόσμο μέσα στην παλάμη σου, και είναι ασφαλής μέχρι εσύ να τον αφήσεις.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

4Εντούτοις, αυτό δεν είναι πιο ανόητο από το να πιστεύεις ότι τα μάτια του σώματος μπορούν να δουν. ότι ο εγκέφαλος μπορεί να σκεφτεί.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

Παρ.3. Η δύναμη του Θεού μέσα σου είναι το φως μέσα στο οποίο μπορείς να δεις, όπως είναι ο Νους του με τον οποίο σκέφτεσαι.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

2Η δύναμή Του αρνείται την αδυναμία σου.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

3Είναι η αδυναμία σου που βλέπει με τα μάτια του σώματος, που κρυφοκοιτάζουν στο σκοτάδι για να δουν τα όμοιά τους. το μικρό, το αδύναμο, το άρρωστο, το ετοιμοθάνατο, το ενδεές, τους αβοήθητους και φοβισμένους, τους λυπημένους, τους φτωχούς, τους πεινασμένους και τους δυστυχείς.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

4Αυτούς βλέπεις με μάτια που δεν μπορούν να δουν ούτε να ευλογήσουν.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

Παρ.4. Η δύναμη παραμερίζει αυτά τα πράγματα γιατί κοιτά πέρα από φαινομενικότητες.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

2Κρατά το σταθερό της βλέμμα πάνω στο φως που βρίσκεται πέρα απ’ αυτά.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

3Ενώνεται με το φως, μέρος του οποίου είναι.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

4Βλέπει τον εαυτό της.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

5Φέρνει το φως μέσα στο οποίο ο Εαυτός σου εμφανίζεται.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

6Στο σκοτάδι αντιλαμβάνεσαι ένα εαυτό που δεν υπάρχει.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

7Η δύναμη είναι η αλήθεια για εσένα. η αδυναμία είναι ένα είδωλο που εσφαλμένα λατρεύεται και προσκυνάται προκειμένου να ξορκιστεί η δύναμη και να κυβερνήσει το σκοτάδι εκεί όπου ο Θεός όρισε ότι θα υπάρχει φως.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

Παρ.5. Η δύναμη γεννιέται από την αλήθεια και ακτινοβολεί με το φως που η Πηγή της τής έδωσε. η αδυναμία καθρεφτίζει το σκοτάδι του πλάστη της.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

2Είναι άρρωστη και αναζητά την αρρώστια, που είναι όμοιά της.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

3Η αλήθεια είναι ένας σωτήρας και βούλεται μόνο την ευτυχία και την ειρήνη για καθένα.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

4Δίνει την δύναμή της σε καθένα που την ζητά, σε απεριόριστη παροχή.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

5Βλέπει ότι η έλλειψη σε έναν, θα είναι έλλειψη για όλους.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

6Και έτσι δίνει το φως της, ώστε όλοι να μπορούν να δουν και να ευεργετηθούν ως ένα.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)
7Η δύναμή της μοιράζεται για να φέρει σε όλους το θαύμα, στο οποίο θα ενωθούν σε σκοπό και σε συγχώρεση και σε αγάπη.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

Παρ.6. Η αδυναμία, η οποία κοιτά στο σκοτάδι, δεν μπορεί να δει ένα σκοπό στη συγχώρεση και στην αγάπη.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

2Βλέπει όλους τους άλλους διαφορετικούς από τον εαυτό της και δεν βλέπει τίποτα στον κόσμο που θα ήθελε να το μοιραστεί.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

3Κρίνει και καταδικάζει, αλλά δεν αγαπά.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

4Στο σκοτάδι παραμένει για να κρύβεται, και ονειρεύεται ότι είναι δυνατή και κατακτητική, ένας νικητής επί των περιορισμών που όμως μεγαλώνουν στο σκοτάδι σε τεράστιο μέγεθος.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

Παρ.7. Φοβάται και επιτίθεται και μισεί τον εαυτό της και το σκοτάδι καλύπτει τα πάντα όσα βλέπει, αφήνοντας τα όνειρά της εξίσου φοβισμένα μ’ αυτήν.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

2Δεν υπάρχει κανένα θαύμα εκεί, παρά μόνο μίσος.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

3Διαχωρίζει τον εαυτό της απ’ αυτό που βλέπει, ενώ το φως και η δύναμη θεωρούν τον εαυτό τους ως ένα.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

4Το φως της δύναμης δεν είναι το φως που βλέπεις.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

5Δεν αλλάζει, ούτε τρεμοπαίζει, ούτε σβήνει.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

6Δεν αλλάζει από νύχτα σε μέρα και πάλι σε νύχτα μέχρι το επόμενο πρωί να ξανάρθει.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

Παρ.8. Το φως της δύναμης είναι συνεχές, βέβαιο όπως η αγάπη, για πάντα χαρούμενο να δίνεται, γιατί δεν μπορεί παρά να δίνει στον εαυτό του.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

2Δεν είναι ποτέ μάταιο να ζητάς να το δεις και κανείς απ’ όσους εισέρχονται στην κατοικία του δεν μπορεί να φύγει χωρίς ένα θαύμα στα μάτια του, και χωρίς να κατοικούν στην καρδιά του η δύναμη και το φως.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

Παρ.9. Η δύναμη μέσα σου θα σου προσφέρει το φως, και θα καθοδηγήσει την όρασή σου έτσι ώστε να μην μένεις σε ανούσιες σκιές που τα μάτια του σώματος σου δείχνουν για να σε εξαπατήσουν.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

2Το σθένος και το φως ενώνονται μέσα σε σένα και εκεί όπου ενώνονται, ο Εαυτός σου στέκεται έτοιμος να σε αγκαλιάσει  ως Δικό Του.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

3Αυτό τον χώρο συνάντησης επιχειρούμε σήμερα να βρούμε, για να ξεκουραστούμε μέσα του, γιατί η ειρήνη του Θεού είναι εκεί όπου ο Εαυτός σου, ο Υιός Του, περιμένει τώρα να συναντήσει τον Εαυτό του ξανά, ώστε να είναι και πάλι ένα.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

Παρ.10. Ας διαθέσουμε είκοσι λεπτά δύο φορές σήμερα για να βρεθούμε σ’ αυτή τη συνάντηση.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

2Άσε τον εαυτό σου να πάει στον Εαυτό σου.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

3Η δύναμη του θα είναι το φως στο οποίο το δώρο της όρασης σού δίνεται.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

4Φύγε επομένως από το σκοτάδι για λίγο σήμερα και θα εξασκηθούμε να δούμε μέσα στο φως, κλείνοντας τα μάτια του σώματος και ζητώντας από την αλήθεια να μας δείξει πώς να βρούμε τον χώρο συνάντησης του εαυτού και του Εαυτού, εκεί όπου το φως και η δύναμη είναι ένα.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

Παρ.11. Πρωί και απόγευμα θα εξασκηθούμε μ’ αυτό τον τρόπο.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

2Μετά την πρωινή συνάντηση, θα χρησιμοποιήσουμε την ημέρα για προετοιμασία ως το απόγευμα, όταν θα συναντηθούμε ξανά με εμπιστοσύνη.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)

3Ας επαναλάβουμε όσο συχνά γίνεται την σημερινή ιδέα και ας αναγνωρίσουμε ότι μαθαίνουμε την όραση και οδηγούμαστε μακριά από το σκοτάδι προς το φως, εκεί όπου μόνο θαύματα μπορούν να γίνουν αντιληπτά.
(Ως Υιός του Θεού στο Πνεύμα, η Όραση είναι το Δώρο μου.)



Δεν υπάρχουν σχόλια: