Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 90



 MICHAEL MURRAY,

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 90

 Το πρώτο μέρος κάθε μέρας θα αφιερωθεί σε μία από αυτές τις ιδέες, και το τελευταίο μέρος της μέρας στο άλλο. Θα έχουμε μια μεγαλύτερη περίοδο πρακτικής, και συχνές μικρότερες κατά τις οποίες θα εξασκούμαστε στην κάθε μία από αυτές.(Εισαγ.1:3-4)

Οι μεγαλύτερες περίοδοι πρακτικής θα ακολουθήσουν αυτή την γενική μορφή: Αφιέρωσε περίπου δεκαπέντε λεπτά για την κάθε μια τους, και άρχισε σκεφτόμενος γι αυτές τις ιδέες της ημέρας, και τα σχόλια που περιέχονται στις εργασίες. Αφιέρωσε περίπου τρία ή τέσσερα λεπτά για να τα διαβάσεις αργά, αρκετές φορές αν θέλεις, και μετά κλείσε τα μάτια σου και άκουσε. (Εισαγ.2:1-2)

ΜΑΘΗΜΑ 90
Γι’ αυτήν την ανακεφαλαίωση θα χρησιμοποιήσουμε αυτές τις ιδέες:

Παρ.1. (79) Ας αναγνωρίσω το πρόβλημα ώστε να μπορέσει να λυθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

2Σήμερα ας συνειδητοποιήσω ότι το πρόβλημα είναι πάντα κάποια μορφή παραπόνου, την οποία προτιμώ.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

3Ας καταλάβω επίσης ότι η λύση είναι πάντα ένα θαύμα με το οποίο αφήνω το παράπονο ν’ αντικατασταθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

4Σήμερα θα θυμηθώ την απλότητα της σωτηρίας ενδυναμώνοντας το μάθημα ότι υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα και μία λύση.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

5Το πρόβλημα είναι το παράπονο. η λύση είναι ένα θαύμα.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

6Και προσκαλώ την λύση να έρθει σε μένα μέσω της συγχώρεσής μου για το παράπονο και του καλωσορίσματός μου για το θαύμα που παίρνει την θέση του.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

Παρ.2. Συγκεκριμένες εφαρμογές της ιδέας μπορεί να έχουν τις ακόλουθες μορφές:
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

2Αυτό μου παρουσιάζει ένα πρόβλημα, το οποίο θέλω να επιλυθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

3Το θαύμα πίσω απ’ αυτό το παράπονο θα το επιλύσει για μένα.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

4Η απάντηση σ’ αυτό το πρόβλημα είναι το θαύμα που αποκρύπτει.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

Παρ.3. (80)  Ας αναγνωρίσω ότι τα προβλήματά μου έχουν λυθεί.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

2Φαίνεται ότι έχω προβλήματα μόνο επειδή χρησιμοποιώ εσφαλμένα τον χρόνο.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)
3Πιστεύω ότι το πρόβλημα έρχεται πρώτο και ότι πρέπει να παρέλθει χρόνος για να λυθεί.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

4Δεν βλέπω το πρόβλημα και την λύση ως ταυτόχρονα με την εμφάνισή τους.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

5Ο λόγος είναι ότι ακόμα δεν συνειδητοποιώ πως ο Θεός έχει θέσει την απάντηση μαζί με το πρόβλημα, κι έτσι δεν μπορούν να διαχωριστούν χρονικά.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

6Το Άγιο Πνεύμα θα μου το διδάξει αυτό, εάν Του το επιτρέψω.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

7Και θα καταλάβω ότι είναι αδύνατο να έχω ένα πρόβλημα, που δεν έχει ήδη λυθεί.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

4. Αυτές οι μορφές της ιδέας μπορεί να είναι χρήσιμες για συγκεκριμένες εφαρμογές:
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

2Δεν χρειάζεται να περιμένω για να λυθεί αυτό.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

3Η απάντηση σ’ αυτό το πρόβλημα έχει ήδη δοθεί σε μένα, εάν θέλω να την δεχτώ.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

4Ο χρόνος δεν μπορεί να διαχωρίσει αυτό το πρόβλημα από την λύση του.

(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: