Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 89-90-91

                                                       ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ  89-90-91

                                                                                                                                    MICHAEL MURRAY,     


ΜΑΘΗΜΑ 89

Το πρώτο μέρος κάθε μέρας θα αφιερωθεί σε μία από αυτές τις ιδέες, και το τελευταίο μέρος της μέρας στο άλλο. Θα έχουμε μια μεγαλύτερη περίοδο πρακτικής, και συχνές μικρότερες κατά τις οποίες θα εξασκούμαστε στην κάθε μία από αυτές.(Εισαγ.1:3-4)

Οι μεγαλύτερες περίοδοι πρακτικής θα ακολουθήσουν αυτή την γενική μορφή: Αφιέρωσε περίπου δεκαπέντε λεπτά για την κάθε μια τους, και άρχισε σκεφτόμενος γι αυτές τις ιδέες της ημέρας, και τα σχόλια που περιέχονται στις εργασίες. Αφιέρωσε περίπου τρία ή τέσσερα λεπτά για να τα διαβάσεις αργά, αρκετές φορές αν θέλεις, και μετά κλείσε τα μάτια σου και άκουσε. (Εισαγ.2:1-2)

ΜΑΘΗΜΑ 89
Αυτές είναι οι ιδέες για τη σημερινή ανακεφαλαίωση:

Παρ.1. (77) Δικαιούμαι θαύματα.
(Είμαι Ένα με τον Θεό, επομένως δικαιούμαι θαύματα.)

2Δικαιούμαι θαύματα επειδή δεν υπόκειμαι σε κανένα άλλο νόμο εκτός απ’ του Θεού.
(Είμαι Ένα με τον Θεό, επομένως δικαιούμαι θαύματα.)

3Οι νόμοι Του με αποδεσμεύουν απ’ όλα τα παράπονα και τ’ αντικαθιστούν με θαύματα.
(Είμαι Ένα με τον Θεό, επομένως δικαιούμαι θαύματα.)

4Και θα δεχτώ τα θαύματα στη θέση των παραπόνων, τα οποία δεν είναι παρά ψευδαισθήσεις που κρύβουν τα θαύματα.
(Είμαι Ένα με τον Θεό, επομένως δικαιούμαι θαύματα.)

5Τώρα θα δεχτώ μόνο ό,τι οι νόμοι του Θεού μου δίνουν το δικαίωμα να έχω, ώστε να το χρησιμοποιήσω για την λειτουργία που Αυτός μου έδωσε.
(Είμαι Ένα με τον Θεό, επομένως δικαιούμαι θαύματα.)

Παρ.2. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτές τις προτεινόμενες φράσεις για συγκεκριμένες εφαρμογές της ιδέας:
(Είμαι Ένα με τον Θεό, επομένως δικαιούμαι θαύματα.)

2Πίσω από αυτό υπάρχει ένα θαύμα το οποίο δικαιούμαι.
(Είμαι Ένα με τον Θεό, επομένως δικαιούμαι θαύματα.)

3Ας μην έχω παράπονα εναντίον σου, [όνομα], αλλά αντίθετα ας σου προσφέρω το θαύμα που σου ανήκει.
(Είμαι Ένα με τον Θεό, επομένως δικαιούμαι θαύματα.)

4Αν το δω αυτό αληθινά, αυτό μου προσφέρει ένα θαύμα.
(Είμαι Ένα με τον Θεό, επομένως δικαιούμαι θαύματα.)

Παρ.3. (78Ας αντικαταστήσουν τα θαύματα όλα τα παράπονα.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα αντί για τον διαχωρισμό.)

2Μ’ αυτή την ιδέα συνενώνω την βούλησή μου με του Αγίου Πνεύματος και τ’ αντιλαμβάνομαι ως ένα.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα αντί για τον διαχωρισμό.)

3Μ’ αυτή την ιδέα δέχομαι την αποδέσμευσή μου απ’ την κόλαση.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα αντί για τον διαχωρισμό.)

4Μ’ αυτήν την ιδέα εκφράζω την προθυμία μου ν’ αντικατασταθούν όλες οι ψευδαισθήσεις μου από την αλήθεια σύμφωνα με το σχέδιο του Θεού για την σωτηρία μου.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα αντί για τον διαχωρισμό.)

5Δεν θα κάνω καμιά εξαίρεση και κανένα υποκατάστατο.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα αντί για τον διαχωρισμό.)

6Θέλω όλον τον Παράδεισο και μόνο τον Παράδεισο, όπως ο Θεός βούλεται εγώ να τον έχω. (Επιλέγω την Ενιαιότητα αντί για τον διαχωρισμό.)

Παρ.4. Χρήσιμες συγκεκριμένες μορφές για την εφαρμογή της ιδέας μπορεί να είναι:
(Επιλέγω την Ενιαιότητα αντί για τον διαχωρισμό.)

2Δεν θέλω να έχω αυτό το παράπονο χωριστά από την σωτηρία μου.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα αντί για τον διαχωρισμό.)

3Ας αντικατασταθούν τα παράπονά μας από θαύματα, [όνομα].
(Επιλέγω την Ενιαιότητα αντί για τον διαχωρισμό.)

4Πίσω από αυτό βρίσκεται το θαύμα με το οποίο όλα τα παράπονά μου αντικαθίστανται.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα αντί για τον διαχωρισμό.)

  
ΜΑΘΗΜΑ 90


Το πρώτο μέρος κάθε μέρας θα αφιερωθεί σε μία από αυτές τις ιδέες, και το τελευταίο μέρος της μέρας στο άλλο. Θα έχουμε μια μεγαλύτερη περίοδο πρακτικής, και συχνές μικρότερες κατά τις οποίες θα εξασκούμαστε στην κάθε μία από αυτές.(Εισαγ.1:3-4)

Οι μεγαλύτερες περίοδοι πρακτικής θα ακολουθήσουν αυτή την γενική μορφή: Αφιέρωσε περίπου δεκαπέντε λεπτά για την κάθε μια τους, και άρχισε σκεφτόμενος γι αυτές τις ιδέες της ημέρας, και τα σχόλια που περιέχονται στις εργασίες. Αφιέρωσε περίπου τρία ή τέσσερα λεπτά για να τα διαβάσεις αργά, αρκετές φορές αν θέλεις, και μετά κλείσε τα μάτια σου και άκουσε. (Εισαγ.2:1-2)

ΜΑΘΗΜΑ 90
Γι’ αυτήν την ανακεφαλαίωση θα χρησιμοποιήσουμε αυτές τις ιδέες:

Παρ.1. (79) Ας αναγνωρίσω το πρόβλημα ώστε να μπορέσει να λυθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

2Σήμερα ας συνειδητοποιήσω ότι το πρόβλημα είναι πάντα κάποια μορφή παραπόνου, την οποία προτιμώ.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

3Ας καταλάβω επίσης ότι η λύση είναι πάντα ένα θαύμα με το οποίο αφήνω το παράπονο ν’ αντικατασταθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

4Σήμερα θα θυμηθώ την απλότητα της σωτηρίας ενδυναμώνοντας το μάθημα ότι υπάρχει μόνο ένα πρόβλημα και μία λύση.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

5Το πρόβλημα είναι το παράπονο. η λύση είναι ένα θαύμα.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

6Και προσκαλώ την λύση να έρθει σε μένα μέσω της συγχώρεσής μου για το παράπονο και του καλωσορίσματός μου για το θαύμα που παίρνει την θέση του.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

Παρ.2. Συγκεκριμένες εφαρμογές της ιδέας μπορεί να έχουν τις ακόλουθες μορφές:
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

2Αυτό μου παρουσιάζει ένα πρόβλημα, το οποίο θέλω να επιλυθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

3Το θαύμα πίσω απ’ αυτό το παράπονο θα το επιλύσει για μένα.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

4Η απάντηση σ’ αυτό το πρόβλημα είναι το θαύμα που αποκρύπτει.
(Ας αναγνωρίσω ότι όταν παίρνω Ολοκληρωτική Ευθύνη, δεν θα έχω προβλήματα.)

Παρ.3. (80Ας αναγνωρίσω ότι τα προβλήματά μου έχουν λυθεί.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

2Φαίνεται ότι έχω προβλήματα μόνο επειδή χρησιμοποιώ εσφαλμένα τον χρόνο.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)
3Πιστεύω ότι το πρόβλημα έρχεται πρώτο και ότι πρέπει να παρέλθει χρόνος για να λυθεί.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

4Δεν βλέπω το πρόβλημα και την λύση ως ταυτόχρονα με την εμφάνισή τους.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

5Ο λόγος είναι ότι ακόμα δεν συνειδητοποιώ πως ο Θεός έχει θέσει την απάντηση μαζί με το πρόβλημα, κι έτσι δεν μπορούν να διαχωριστούν χρονικά.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

6Το Άγιο Πνεύμα θα μου το διδάξει αυτό, εάν Του το επιτρέψω.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

7Και θα καταλάβω ότι είναι αδύνατο να έχω ένα πρόβλημα, που δεν έχει ήδη λυθεί.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

4. Αυτές οι μορφές της ιδέας μπορεί να είναι χρήσιμες για συγκεκριμένες εφαρμογές:
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

2Δεν χρειάζεται να περιμένω για να λυθεί αυτό.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

3Η απάντηση σ’ αυτό το πρόβλημα έχει ήδη δοθεί σε μένα, εάν θέλω να την δεχτώ.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)

4Ο χρόνος δεν μπορεί να διαχωρίσει αυτό το πρόβλημα από την λύση του.
(Δεν έχω προβλήματα γιατί έχω Δεχτεί Ολοκληρωτική Ευθύνη.)


ΜΑΘΗΜΑ 91


Αν δεν είσαι σώμα, τι είσαι; Αυτό που νομίζεις ότι είσαι είναι μια πίστη που χρειάζεται να καταργηθεί. Αλλά αυτό που πραγματικά είσαι πρέπει να σου αποκαλυφθεί. Η πίστη ότι είσαι ένα σώμα χρειάζεται διόρθωση, εφόσον είναι λάθος. Η αλήθεια αυτού που είσαι επικαλείται την δύναμη μέσα σου για να φέρεις στην επίγνωση σου αυτό που καλύπτει το λάθος. Δεν είμαι ένα σώμα∙  είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.
ΜΑΘΗΜΑ 91
Τα θαύματα είναι ορατά στο φως.
 (Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

Παρ.1. Είναι σημαντικό να θυμάσαι ότι τα θαύματα και η όραση πάνε απαραιτήτως μαζί.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

2Αυτό χρειάζεται να επαναλαμβάνεται, και μάλιστα συχνά.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

3Είναι μια κύρια ιδέα στο νέο σύστημα σκέψεών σου, στην αντίληψη που πηγάζει απ’ αυτό.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

4Το θαύμα είναι πάντα εκεί.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

5Η παρουσία του δεν προκαλείται από την όρασή σου. η απουσία του δεν είναι το αποτέλεσμα της αποτυχίας σου να δεις.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

6Είναι μόνο η επίγνωσή σου για τα θαύματα που επηρεάζεται.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

7Θα τα δεις στο φως. δεν θα τα δεις στο σκοτάδι.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

Παρ.2. Για σένα, λοιπόν, το φως είναι κρίσιμο.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

2Όσο παραμένεις στο σκοτάδι, το θαύμα παραμένει αόρατο.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

3Έτσι είσαι πεπεισμένος ότι δεν υπάρχει.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

4Αυτό είναι επακόλουθο των βάσεων από τις οποίες προκύπτει το σκοτάδι.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

5Η άρνηση του φωτός έχει ως συνέπεια την αδυναμία να το αντιληφθείς.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

6Η αδυναμία ν’ αντιληφθείς το φως σημαίνει ότι αντιλαμβάνεσαι το σκοτάδι.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

7Το φως είναι άχρηστο για σένα επομένως, παρότι είναι εκεί.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)
8Δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις επειδή η παρουσία του είναι άγνωστη σε σένα.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

9Και η φαινομενική πραγματικότητα του σκοταδιού κάνει την ιδέα του φωτός να μην έχει νόημα. (Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

Παρ.3. Το να σου λένε ότι αυτό που δεν βλέπεις είναι εκεί, ακούγεται σαν παράνοια.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

2Είναι πολύ δύσκολο να πειστείς ότι είναι παράνοια να μην βλέπεις αυτό που είναι εκεί, και να βλέπεις αντίθετα αυτό που δεν είναι εκεί.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

3 Δεν αμφιβάλλεις ότι τα μάτια του σώματος μπορούν να δουν.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

4Δεν αμφιβάλεις ότι οι εικόνες που σου δείχνουν είναι πραγματικότητα.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

5Η πίστη σου έχει δοθεί στο σκοτάδι, όχι στο φως.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

6Πώς μπορεί αυτό ν’ αντιστραφεί;
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

7Για σένα είναι αδύνατο, αλλά δεν είσαι μόνος σ’ αυτό (το εγχείρημα).
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

Παρ.4. Οι προσπάθειές σου, όσο μικρές κι αν είναι, έχουν ισχυρή υποστήριξη.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

2Εάν απλώς συνειδητοποιούσες πόσο μεγάλη είναι αυτή η δύναμη, οι αμφιβολίες σου θα εξαφανίζονταν.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

3Σήμερα θ’ αφιερώσουμε τον εαυτό μας στην προσπάθεια να αισθανθείς αυτή την δύναμη.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

4Όταν θα έχεις νιώσει αυτήν τη δύναμη μέσα σου, η οποία κάνει όλα τα θαύματα εύκολα εφικτά για σένα, δεν θα αμφιβάλεις.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

5Τα θαύματα, που κρύβει η αίσθηση αδυναμίας σου, θα έρθουν μονομιάς στην επίγνωσή σου, νιώθοντας την δύναμη μέσα σου.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

Παρ.5. Τρεις φορές σήμερα, διέθεσε δέκα λεπτά περίπου σε ησυχία, όπου θα προσπαθήσεις ν’ αφήσεις πίσω την αδυναμία σου.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

2Αυτό επιτυγχάνεται με απλότητα, δίνοντας οδηγίες στον εαυτό σου ότι δεν είσαι ένα σώμα.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

3Η πίστη πηγαίνει σ’ αυτό που θέλεις, και εσύ δίνεις εντολή στο νου σου ανάλογα.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

4Η βούλησή σου παραμένει ο δάσκαλός σου και η βούλησή σου έχει όλη την δύναμη να κάνει αυτό που επιθυμεί.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

5Μπορείς ν’ αποδράσεις από το σώμα, εάν το επιλέξεις.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

6Μπορείς να βιώσεις την δύναμη μέσα σου.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

Παρ.6. Ξεκίνησε τις μεγάλες περιόδους πρακτικής μ’ αυτή την δήλωση αληθινών σχέσεων αιτίας και αποτελέσματος:
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

2Τα θαύματα είναι ορατά στο φως.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

3Τα μάτια του σώματος δεν αντιλαμβάνονται το φως.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

4Αλλά εγώ δεν είμαι ένα σώμα.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

5Τι είμαι;
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

6Η ερώτηση με την οποία καταλήγει αυτή η δήλωση σήμερα χρειάζεται για τις ασκήσεις σου.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

7Αυτό που εσύ πιστεύεις ότι είσαι είναι μια πεποίθηση που πρέπει ν’ αναιρεθεί.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

8Αλλά αυτό που πραγματικά είσαι πρέπει να σου αποκαλυφθεί.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

9Η πεποίθηση ότι είσαι ένα σώμα χρειάζεται να διορθωθεί, αφού είναι ένα λάθος.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

10Η αλήθεια του τι είσαι καλεί την δύναμη μέσα σου για να φέρει στην επίγνωσή σου αυτό, που το λάθος αποκρύπτει.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

Παρ.7. Εάν δεν είσαι ένα σώμα, τι είσαι;
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

2Χρειάζεται να έχεις επίγνωση του τι χρησιμοποιεί το Άγιο Πνεύμα για ν’ αντικαταστήσει την εικόνα του σώματος μέσα στο νου σου.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

3Χρειάζεται να αισθανθείς κάτι για να εναποθέσεις την πίστη σου σ’ αυτό, καθώς την άρεις από το σώμα σου.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

4Χρειάζεσαι μια πραγματική εμπειρία από κάτι άλλο, κάτι πιο σταθερό και πιο σίγουρο. πιο άξιο της πίστης σου, και που πραγματικά είναι εκεί.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

Παρ.8.Εάν δεν είσαι το σώμα, τι είσαι;
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

2Αναρωτήσου το ειλικρινά, και μετά αφιέρωσε μερικά λεπτά για να επιτρέψεις να διορθωθούν οι λανθασμένες σκέψεις σου για τις ιδιότητές σου, ώστε τ’ αντίθετά τους να πάρουν την θέση τους. (Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

3Πες για παράδειγμα:
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

4Δεν είμαι αδύναμος, είμαι δυνατός.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

5Δεν είμαι αβοήθητος, είμαι παντοδύναμος.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

6Δεν είναι περιορισμένος, είμαι απεριόριστος.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

7Δεν είμαι σε αμφιβολία, είμαι βέβαιος.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

8Δεν είμαι μια ψευδαίσθηση, είμαι μια πραγματικότητα.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

9Δεν μπορώ να δω στο σκοτάδι, μπορώ να δω στο φως.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

Παρ.9. Στη δεύτερη φάση της περιόδου πρακτικής, προσπάθησε να βιώσεις αυτές τις αλήθειες για τον εαυτό σου.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

2Συγκεντρώσου ιδιαίτερα στην εμπειρία της δύναμης.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

3Θυμήσου ότι κάθε αίσθηση αδυναμίας συνδέεται με την πεποίθηση ότι είσαι ένα σώμα, μία πεποίθηση που είναι λανθασμένη, και που δεν αξίζει καμιά πίστη.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

4Προσπάθησε ν’ αποσύρεις την πίστη σου απ’ αυτήν, έστω και για μία στιγμή.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

5Θα συνηθίσεις να εναποθέτεις την πίστη σου στο πιο άξιο μέρος μέσα σου, καθώς προχωράμε. (Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

Παρ.10. Στο υπόλοιπο μέρος της περιόδου πρακτικής χαλάρωσε, βέβαιος ότι οι προσπάθειές σου, όσο μικρές κι αν είναι, υποστηρίζονται πλήρως από την δύναμη του Θεού και όλες τις Σκέψεις Του. (Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

2Απ’ Αυτές θα έρθει η δύναμή σου.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

3Μέσω της ισχυρής Τους υποστήριξής θα αισθανθείς την δύναμη μέσα σου.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

4Ενώνονται μαζί σου σ’ αυτή την περίοδο πρακτικής, στην οποία μοιράζεσαι ένα σκοπό όμοιο με τον Δικό Τους.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

5Δικό Τους είναι το φως στο οποίο θα δεις τα θαύματα, γιατί η δύναμή Τους είναι δική σου.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

6Η δύναμή Τους γίνεται τα μάτια σου, ώστε να μπορέσεις να δεις.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

Παρ.11.  Πέντε ή έξι φορές ανά ώρα, σε σχετικά τακτά διαστήματα, υπενθύμισε στον εαυτό σου ότι τα θαύματα γίνονται ορατά στο φως.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

2Επίσης, βεβαιώσου ότι απαντάς στον πειρασμό κάνοντας χρήση της σημερινής ιδέας.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

4Η ακόλουθη μορφή θα βοηθήσει σ’ αυτόν τον ειδικό σκοπό:
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

4Τα θαύματα γίνονται ορατά στο φως.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

5Ας μην κλείσω τα μάτια μου εξ αιτίας αυτού.
(Δεν είμαι ένα σώμα∙ είμαι ο Υιός του Θεού στο Πνεύμα.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: