Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 86


 MICHAEL MURRAY, 

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 86

Το πρώτο μέρος της ημέρας θα είναι αφιερωμένο στη μία από τις ιδέες, και το άλλο μέρος της ημέρας στην άλλη. Θα έχουμε μια μεγάλη περίοδο πρακτικής, και συχνές πιο σύντομες περιόδους στις οποίες θα εξασκούμαστε στην κάθε ιδέα.

 Οι μεγαλύτερες περίοδοι πρακτικής θα έχουν αυτή την γενική μορφή: διέθεσε περίπου δεκαπέντε λεπτά για καθεμιά και ξεκίνησε σκεπτόμενος τις ιδέες της ημέρας και τα σχετικά σχόλια. Αφιέρωσε τρία με τέσσερα λεπτά στην αργή ανάγνωσή τους, διάβασέ τις αρκετές φορές εάν θέλεις, και στη συνέχεια κλείσε τα μάτια σου και άκου.

ΜΑΘΗΜΑ 86
Αυτές είναι οι ιδέες για τη σημερινή ανακεφαλαίωση:

Παρ.1. (71) Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Είναι ανούσιο να ψάχνω απεγνωσμένα για την σωτηρία.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Την έχω δει σε πολλούς ανθρώπους και σε πολλά πράγματα, αλλά όταν πλησίασα προς αυτήν, αυτή δεν ήταν εκεί.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Έκανα λάθος σχετικά με το πού βρίσκεται.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

 5Έκανα λάθος σχετικά με το τι είναι.
 (Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

6Δεν θα επιχειρήσω καμία άλλη άσκοπη αναζήτηση.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

7Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει.
 (Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

8Και εγώ θα χαίρομαι γιατί το σχέδιο Του δεν μπορεί ποτέ ν’ αποτύχει.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.2. Αυτές είναι κάποιες προτεινόμενες μορφές συγκεκριμένων εφαρμογών της ιδέας:
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Το σχέδιο του Θεού για την σωτηρία θα με σώσει από την αντίληψή μου γι’ αυτό.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Αυτό δεν αποτελεί εξαίρεση στο σχέδιο του Θεού για την σωτηρία μου.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Ας το αντιληφθώ αυτό μόνο μέσα στο φως του σχεδίου του Θεού για σωτηρία..
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)


Παρ.3. (72)  Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση στο σχέδιο του Θεού για σωτηρία.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

2Το να έχω παράπονα είναι μια προσπάθεια ν’ αποδείξω ότι το σχέδιο του Θεού για σωτηρία δεν θ’ αποδώσει.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

3Εντούτοις, μόνο το σχέδιο Του θ’ αποδώσει.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

4Επομένως, όταν έχω παράπονα διώχνω από την επίγνωσή μου την μόνη μου ελπίδα για σωτηρία.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

5Δεν θα εναντιωθώ στα δικά μου ύψιστα συμφέροντα μ’ αυτόν τον παρανοϊκό τρόπο.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

6Θα δεχτώ το σχέδιο του Θεού για σωτηρία, και θα είμαι ευτυχισμένος.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

Παρ.4. Συγκεκριμένες εφαρμογές της ιδέας μπορεί να έχουν τις ακόλουθες μορφές:
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)
                                                                              
2Επιλέγω ανάμεσα στην λανθασμένη αντίληψη και την σωτηρία καθώς
κοιτάζω αυτό.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

3Εάν δω λόγο για παράπονα σ’ αυτό, δεν θα δω τον λόγο  για την
 σωτηρία μου.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

4Αυτό καλεί για σωτηρία, όχι για επίθεση.

(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: