Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 85,86,87,& 88





                                                                               MICHAEL MURRAY

Το πρώτο μέρος κάθε μέρας θα αφιερωθεί σε μία από αυτές τις ιδέες, και το τελευταίο μέρος της μέρας στο άλλο. Θα έχουμε μια μεγαλύτερη περίοδο πρακτικής, και συχνές μικρότερες κατά τις οποίες θα εξασκούμαστε στην κάθε μία από αυτές.(Εισαγ.1:3-4)
Οι μεγαλύτερες περίοδοι πρακτικής θα ακολουθήσουν αυτή την γενική μορφή: Αφιέρωσε περίπου δεκαπέντε λεπτά για την κάθε μια τους, και άρχισε σκεφτόμενος γι αυτές τις ιδέες της ημέρας, και τα σχόλια που περιέχονται στις εργασίες. Αφιέρωσε περίπου τρία ή τέσσερα λεπτά για να τα διαβάσεις αργά, αρκετές φορές αν θέλεις, και μετά κλείσε τα μάτια σου και άκουσε. (Εισαγ.2:1-2)
ΜΑΘΗΜΑ 85
Η σημερινή ανακεφαλαίωση θα καλύψει τις ακόλουθες ιδέες:

Παρ.1. (69) Τα παράπονά μου κρύβουν το φως του κόσμου μέσα μου.
(Τα παράπονά μου ανήκουν στην ψευδή εικόνα μου και κρατούν την Όραση κρυφή από μένα.)

2Τα παράπονά μου μού δείχνουν αυτό που δεν υπάρχει εκεί και μου κρύβουν αυτό που θα έβλεπα.
(Τα παράπονά μου ανήκουν στην ψευδή εικόνα μου και κρατούν την Όραση κρυφή από μένα.)

3Εάν το αναγνωρίσω αυτό, γιατί θα ήθελα τα παράπονά μου;
(Τα παράπονά μου ανήκουν στην ψευδή εικόνα μου και κρατούν την Όραση κρυφή από μένα.)

4Με κρατούν στο σκοτάδι και μου κρύβουν το φως.
(Τα παράπονά μου ανήκουν στην ψευδή εικόνα μου και κρατούν την Όραση κρυφή από μένα.)

5Τα παράπονα και το φως δεν μπορούν να είναι μαζί, αλλά το φως και η όραση πρέπει να συνενωθούν για να δω.
(Τα παράπονά μου ανήκουν στην ψευδή εικόνα μου και κρατούν την Όραση κρυφή από μένα.)

6Για να δω, πρέπει να βάλω στην άκρη τα παράπονα.
(Τα παράπονά μου ανήκουν στην ψευδή εικόνα μου και κρατούν την Όραση κρυφή από μένα.)

7Θέλω να δω, και αυτό θα είναι το μέσο για να πετύχω.
(Τα παράπονά μου ανήκουν στην ψευδή εικόνα μου και κρατούν την Όραση κρυφή από μένα.)

Παρ.2. Συγκεκριμένες εφαρμογές αυτής της ιδέας μπορούν να γίνουν με τις ακόλουθες μορφές:
(Τα παράπονά μου ανήκουν στην ψευδή εικόνα μου και κρατούν την Όραση κρυφή από μένα.)

2Ας μην το χρησιμοποιήσω αυτό ως ένα εμπόδιο για το φως.
(Τα παράπονά μου ανήκουν στην ψευδή εικόνα μου και κρατούν την Όραση κρυφή από μένα.)

3Το φως του κόσμου θα λάμψει και θα τ’  απομακρύνει όλα αυτά.
(Τα παράπονά μου ανήκουν στην ψευδή εικόνα μου και κρατούν την Όραση κρυφή από μένα.)

4Δεν το χρειάζομαι αυτό.
(Τα παράπονά μου ανήκουν στην ψευδή εικόνα μου και κρατούν την Όραση κρυφή από μένα.)

5Θέλω να δω.
(Τα παράπονά μου ανήκουν στην ψευδή εικόνα μου και κρατούν την Όραση κρυφή από μένα.)

Παρ.3. (70)  Η σωτηρία μου έρχεται από εμένα.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται  στην δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

2Σήμερα θ’ αναγνωρίσω πού βρίσκεται η σωτηρία μου.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται  στην δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

 3Αυτή βρίσκεται μέσα μου επειδή η Πηγή της είναι εκεί.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται  στην δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

 4Δεν έχει φύγει από την Πηγή της, και άρα δεν μπορεί να έχει φύγει από τον νου μου.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται  στην δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

5Δεν θα ψάξω γι’ αυτή έξω από τον εαυτό μου.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται  στην δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

6Δεν βρίσκεται έξω, ώστε να την φέρω στη συνέχεια μέσα.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται  στην δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

7Όμως, από μέσα μου θ’ απλωθεί προς τα έξω και όλα όσα βλέπω θα καθρεφτίζουν μόνο το φως που λάμπει μέσα μου και αφ’ εαυτού του.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται  στην δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

Παρ.4. Αυτές οι μορφές της ιδέας είναι κατάλληλες για συγκεκριμένες εφαρμογές:
(Η σωτηρία μου βρίσκεται  στην δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

2Ας μην με βάλει αυτό σε πειρασμό να κοιτάξω μακριά από μένα για την σωτηρία μου.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται  στην δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

3Δεν θα το αφήσω αυτό να παρεμβληθεί στην επίγνωσή μου για την Πηγή της σωτηρίας μου.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται  στην δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)

4Αυτό δεν έχει καμιά δύναμη ν’ αφαιρέσει την σωτηρία από μένα.
(Η σωτηρία μου βρίσκεται  στην δύναμη της επιλογής μου. Είμαι ελεύθερος να επιλέξω.)




ΜΑΘΗΜΑ 86
Το πρώτο μέρος της ημέρας θα είναι αφιερωμένο στη μία από τις ιδέες, και το άλλο μέρος της ημέρας στην άλλη. Θα έχουμε μια μεγάλη περίοδο πρακτικής, και συχνές πιο σύντομες περιόδους στις οποίες θα εξασκούμαστε στην κάθε ιδέα.

 Οι μεγαλύτερες περίοδοι πρακτικής θα έχουν αυτή την γενική μορφή: διέθεσε περίπου δεκαπέντε λεπτά για καθεμιά και ξεκίνησε σκεπτόμενος τις ιδέες της ημέρας και τα σχετικά σχόλια. Αφιέρωσε τρία με τέσσερα λεπτά στην αργή ανάγνωσή τους, διάβασέ τις αρκετές φορές εάν θέλεις, και στη συνέχεια κλείσε τα μάτια σου και άκου.

ΜΑΘΗΜΑ 86
Αυτές είναι οι ιδέες για τη σημερινή ανακεφαλαίωση:

Παρ.1. (71) Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Είναι ανούσιο να ψάχνω απεγνωσμένα για την σωτηρία.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Την έχω δει σε πολλούς ανθρώπους και σε πολλά πράγματα, αλλά όταν πλησίασα προς αυτήν, αυτή δεν ήταν εκεί.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Έκανα λάθος σχετικά με το πού βρίσκεται.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

 5Έκανα λάθος σχετικά με το τι είναι.
 (Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

6Δεν θα επιχειρήσω καμία άλλη άσκοπη αναζήτηση.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

7Μόνο το σχέδιο του Θεού για σωτηρία θ’ αποδώσει.
 (Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

8Και εγώ θα χαίρομαι γιατί το σχέδιο Του δεν μπορεί ποτέ ν’ αποτύχει.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

Παρ.2. Αυτές είναι κάποιες προτεινόμενες μορφές συγκεκριμένων εφαρμογών της ιδέας:
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

2Το σχέδιο του Θεού για την σωτηρία θα με σώσει από την αντίληψή μου γι’ αυτό.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

3Αυτό δεν αποτελεί εξαίρεση στο σχέδιο του Θεού για την σωτηρία μου.
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)

4Ας το αντιληφθώ αυτό μόνο μέσα στο φως του σχεδίου του Θεού για σωτηρία..
(Δεν θ’ αναζητώ έξω από τον εαυτό μου.)


Παρ.3. (72)  Το να έχω παράπονα είναι μία επίθεση στο σχέδιο του Θεού για σωτηρία.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

2Το να έχω παράπονα είναι μια προσπάθεια ν’ αποδείξω ότι το σχέδιο του Θεού για σωτηρία δεν θ’ αποδώσει.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

3Εντούτοις, μόνο το σχέδιο Του θ’ αποδώσει.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

4Επομένως, όταν έχω παράπονα διώχνω από την επίγνωσή μου την μόνη μου ελπίδα για σωτηρία.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

5Δεν θα εναντιωθώ στα δικά μου ύψιστα συμφέροντα μ’ αυτόν τον παρανοϊκό τρόπο.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

6Θα δεχτώ το σχέδιο του Θεού για σωτηρία, και θα είμαι ευτυχισμένος.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

Παρ.4. Συγκεκριμένες εφαρμογές της ιδέας μπορεί να έχουν τις ακόλουθες μορφές:
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)
                                                                              
2Επιλέγω ανάμεσα στην λανθασμένη αντίληψη και την σωτηρία καθώς
κοιτάζω αυτό.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

3Εάν δω λόγο για παράπονα σ’ αυτό, δεν θα δω τον λόγο  για την
 σωτηρία μου.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)

4Αυτό καλεί για σωτηρία, όχι για επίθεση.
(Το να κρατώ την ψευδή μου εικόνα και ν’ αναζητώ εξωτερικά, είναι μια επίθεση στον εαυτό μου.)







ΜΑΘΗΜΑ 87
Το πρώτο μέρος της ημέρας θα είναι αφιερωμένο στη μία από τις ιδέες, και το άλλο μέρος της ημέρας στην άλλη. Θα έχουμε μια μεγάλη περίοδο πρακτικής, και συχνές πιο σύντομες περιόδους στις οποίες θα εξασκούμαστε στην κάθε ιδέα.

 Οι μεγαλύτερες περίοδοι πρακτικής θα έχουν αυτή την γενική μορφή: διέθεσε περίπου δεκαπέντε λεπτά για καθεμιά και ξεκίνησε σκεπτόμενος τις ιδέες της ημέρας και τα σχετικά σχόλια. Αφιέρωσε τρία με τέσσερα λεπτά στην αργή ανάγνωσή τους, διάβασέ τις αρκετές φορές εάν θέλεις, και στη συνέχεια κλείσε τα μάτια σου και άκου.

ΜΑΘΗΜΑ 87
Η σημερινή ανακεφαλαίωση θα καλύψει τις ακόλουθες ιδέες:

Παρ.1. (73) Βούλομαι να γεννηθεί το φως.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα έναντι του διαχωρισμού, και επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Θα χρησιμοποιήσω την δύναμη της βούλησής μου σήμερα.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα έναντι του διαχωρισμού, και επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

3Δεν είναι η βούλησή μου να σύρομαι μέσα στο σκοτάδι, έντρομος απ’ τις σκιές και φοβισμένος από τα αόρατα και μη-πραγματικά πράγματα.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα έναντι του διαχωρισμού, και επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

4Το φως θα είναι σήμερα ο οδηγός μου.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα έναντι του διαχωρισμού, και επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

5Θα το ακολουθήσω εκεί όπου με οδηγεί και θα κοιτάξω μόνο αυτά που μου δείχνει.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα έναντι του διαχωρισμού, και επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

6Σήμερα θα βιώσω την ειρήνη της αληθινής αντίληψης.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα έναντι του διαχωρισμού, και επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

Παρ.2. Αυτές οι μορφές της ιδέας θα είναι βοηθητικές για συγκεκριμένες εφαρμογές:
(Επιλέγω την Ενιαιότητα έναντι του διαχωρισμού, και επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Αυτό δεν μπορεί να κρύψει το φως, που βούλομαι να δω.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα με σένα, [όνομα], έναντι του διαχωρισμού από εσένα, και επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

3Στέκεσαι μαζί μου μέσα στο φως, [όνομα]
(Επιλέγω την Ενιαιότητα με σένα, [όνομα], έναντι του διαχωρισμού από εσένα, και επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

4Μέσα στο φως αυτό θα φανεί διαφορετικό.
(Επιλέγω την Ενιαιότητα έναντι του διαχωρισμού, και επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

Παρ.3. (74)  Δεν υπάρχει καμία άλλη βούληση εκτός απ’ του Θεού.
(Δεν υπάρχει καμία άλλη βούληση εκτός απ’ του Θεού· επομένως, επιλέγω μόνο τη βούληση του Θεού.)

2Είμαι ασφαλής σήμερα γιατί δεν υπάρχει καμία άλλη βούληση παρά μόνο του Θεού.
(Δεν υπάρχει καμία άλλη βούληση εκτός απ’ του Θεού· επομένως, επιλέγω μόνο τη βούληση του Θεού.)

3Μπορώ να φοβηθώ μόνο εάν πιστέψω ότι υπάρχει και άλλη βούληση.
(Δεν υπάρχει καμία άλλη βούληση εκτός απ’ του Θεού· επομένως, επιλέγω μόνο τη βούληση του Θεού.)

4Προσπαθώ να επιτεθώ μόνο όταν φοβάμαι, και μόνο εάν προσπαθώ να επιτεθώ είναι δυνατόν να πιστέψω ότι η αιώνια ασφάλειά μου απειλείται.
(Δεν υπάρχει καμία άλλη βούληση εκτός απ’ του Θεού· επομένως, επιλέγω μόνο τη βούληση του Θεού.)

5Σήμερα θ’ αναγνωρίσω ότι όλα αυτά δεν έχουν συμβεί.
(Δεν υπάρχει καμία άλλη βούληση εκτός απ’ του Θεού· επομένως, επιλέγω μόνο τη βούληση του Θεού.)

6Είμαι ασφαλής επειδή δεν υπάρχει καμιά άλλη βούληση πέρα απ’ του Θεού.
(Δεν υπάρχει καμία άλλη βούληση εκτός απ’ του Θεού· επομένως, επιλέγω μόνο τη βούληση του Θεού.)

Παρ.4. Αυτές είναι μερικές χρήσιμες μορφές της ιδέας για συγκεκριμένες εφαρμογές:
(Δεν υπάρχει καμία άλλη βούληση εκτός απ’ του Θεού· επομένως, επιλέγω μόνο τη βούληση του Θεού σε όλα τα πράγματα.)

2Ας το αντιληφθώ αυτό σύμφωνα με την Βούληση του Θεού.
(Δεν υπάρχει καμία άλλη βούληση εκτός απ’ του Θεού· επομένως, ας επιλέξω αυτό_______ σύμφωνα με τη βούληση του Θεού.)

3Είναι η Βούληση του Θεού να είσαι Υιός Του, [όνομα], και η δική μου επίσης.
(Δεν υπάρχει καμία άλλη βούληση εκτός απ’ του Θεού· επομένως, ας είμαι Ένα με [όνομα] σύμφωνα με τη βούληση του Θεού.)

4Αυτό είναι μέρος της Βούλησης του Θεού για μένα, όπως κι αν το δω.
(Δεν υπάρχει καμία άλλη βούληση εκτός απ’ του Θεού· επομένως, ας επιλέξω τη Βούληση του Θεού.)




ΜΑΘΗΜΑ 88
Το πρώτο μέρος της ημέρας θα είναι αφιερωμένο στη μία από τις ιδέες, και το άλλο μέρος της ημέρας στην άλλη. Θα έχουμε μια μεγάλη περίοδο πρακτικής, και συχνές πιο σύντομες περιόδους στις οποίες θα εξασκούμαστε στην κάθε ιδέα.

 Οι μεγαλύτερες περίοδοι πρακτικής θα έχουν αυτή την γενική μορφή: διέθεσε περίπου δεκαπέντε λεπτά για καθεμιά και ξεκίνησε σκεπτόμενος τις ιδέες της ημέρας και τα σχετικά σχόλια. Αφιέρωσε τρία με τέσσερα λεπτά στην αργή ανάγνωσή τους, διάβασέ τις αρκετές φορές εάν θέλεις, και στη συνέχεια κλείσε τα μάτια σου και άκου.

ΜΑΘΗΜΑ 88
Σήμερα θ’ ανακεφαλαιώσουμε αυτές τις ιδέες:

Παρ.1. (75) Το φως έχει έρθει.
(Το Φως έχει έρθει επειδή επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας.)

2Επιλέγοντας την σωτηρία και όχι την επίθεση, στην ουσία επιλέγω ν’ αναγνωρίσω αυτό που υπάρχει.
(Το Φως έχει έρθει επειδή επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας.)

3Η σωτηρία είναι μια απόφαση που έχει ήδη ληφθεί.
(Το Φως έχει έρθει επειδή επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας.)

 4Η επίθεση και τα παράπονα δεν υπάρχουν για να επιλεγούν.
(Το Φως έχει έρθει επειδή επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας.)

5Αυτός είναι ο λόγος που πάντα επιλέγω ανάμεσα στην αλήθεια και την ψευδαίσθηση, ανάμεσα σ’ αυτό που υπάρχει και σ’ αυτό που δεν υπάρχει.
(Το Φως έχει έρθει επειδή επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας.)

6Το φως έχει έρθει.
(Το Φως έχει έρθει επειδή επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας.)

7Δεν μπορώ παρά να επιλέξω το φως, γιατί δεν υπάρχει τίποτα άλλο ως επιλογή.
(Το Φως έχει έρθει επειδή επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας.)

8Το φως αντικατέστησε το σκοτάδι και το σκοτάδι έχει φύγει.
(Το Φως έχει έρθει επειδή επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας.)

Παρ.2. Αυτές θα φανούν χρήσιμες μορφές για συγκεκριμένες εφαρμογές της ιδέας:
(Το Φως σε σένα [όνομα] είναι αυτό που βλέπω όταν επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας.)

2Αυτό δεν μπορεί να μου δείχνει σκοτάδι γιατί το φως έχει έρθει.
(Το Φως σε σένα [όνομα] είναι αυτό που βλέπω όταν επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας.)

3Το φως μέσα σου είναι το μόνο που μπορώ να δω, [όνομα].
(Το Φως σε σένα [όνομα] είναι αυτό που βλέπω όταν επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας.)

4Θα δω σ’ αυτό μόνο αυτό που υπάρχει.
(Το Φως σε σένα [όνομα] είναι αυτό που βλέπω όταν επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας.)



Παρ.3. (76)  Δεν υπόκειμαι σε άλλους νόμους εκτός απ’ του Θεού.
(Επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 μαζί με τον Θεό.)

2Αυτή είναι η τέλεια δήλωση της ελευθερίας μου.
(Επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 μαζί με τον Θεό.)

3Δεν υπόκειμαι σε κανένα νόμο εκτός απ’ τους νόμους του Θεού.
(Επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 μαζί με τον Θεό.)

4Συνεχώς δελεάζομαι να φτιάξω άλλους νόμους και να τους δώσω δύναμη πάνω μου.
(Επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 μαζί με τον Θεό.)

5Υποφέρω μόνο επειδή τους πιστεύω.
(Επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 μαζί με τον Θεό.)

6Δεν έχουν καμιά πραγματική επίδραση πάνω μου.
(Επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 μαζί με τον Θεό.)

7Έχω τέλεια ελευθερωθεί από τ’ αποτελέσματα όλων των νόμων εκτός απ’ του Θεού.
(Επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 μαζί με τον Θεό.)

 8Και δικοί Του είναι οι νόμοι της ελευθερίας.
(Επιλέγω μόνο τη σκέψη της Ενιαιότητας στο Επίπεδο-2 μαζί με τον Θεό.)

Παρ.4. Για συγκεκριμένες μορφές εφαρμογής της ιδέας, αυτές μπορεί να βοηθήσουν:
(Επιλέγω να το δω αυτό [όνομα] μόνο με τη σκέψη της Ενιαιότητας μαζί με τον Θεό.)

2Η αντίληψή μου γι’ αυτό, μού δείχνει ότι πιστεύω σε νόμους που δεν υπάρχουν.
(Επιλέγω να το δω αυτό [όνομα] μόνο με τη σκέψη της Ενιαιότητας μαζί με τον Θεό.)

3Σ’ αυτό βλέπω μόνο τους νόμους του Θεού σε λειτουργία.
(Επιλέγω να το δω αυτό [όνομα] μόνο με τη σκέψη της Ενιαιότητας μαζί με τον Θεό.)

4Ας επιτρέψω να λειτουργήσουν οι νόμοι του Θεού σ’ αυτό, και όχι οι δικοί μου.
(Επιλέγω να το δω αυτό [όνομα] μόνο με τη σκέψη της Ενιαιότητας μαζί με τον Θεό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: