Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 84


   
MICHAEL MURRAY

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 84
Το πρώτο μέρος κάθε μέρας θα αφιερωθεί σε μία από αυτές τις ιδέες, και το τελευταίο μέρος της μέρας στο άλλο. Θα έχουμε μια μεγαλύτερη περίοδο πρακτικής, και συχνές μικρότερες κατά τις οποίες θα εξασκούμαστε στην κάθε μία από αυτές.(Εισαγ.1:3-4)
Οι μεγαλύτερες περίοδοι πρακτικής θα ακολουθήσουν αυτή την γενική μορφή: Αφιέρωσε περίπου δεκαπέντε λεπτά για την κάθε μια τους, και άρχισε σκεφτόμενος γι αυτές τις ιδέες της ημέρας, και τα σχόλια που περιέχονται στις εργασίες. Αφιέρωσε περίπου τρία ή τέσσερα λεπτά για να τα διαβάσεις αργά, αρκετές φορές αν θέλεις, και μετά κλείσε τα μάτια σου και άκουσε. (Εισαγ.2:1-2)
ΜΑΘΗΜΑ 84
Αυτές είναι οι ιδέες για την σημερινή ανακεφαλαίωση:

Παρ.1. (67Η αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.
(Είμαι ο Υιός του Θεού γιατί η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.)

2Είμαι καθ’ ομοίωση του Δημιουργού μου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού γιατί η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.)

3Δεν μπορώ να υποφέρω, δεν μπορώ να βιώσω απώλεια και δεν μπορώ να πεθάνω.
(Είμαι ο Υιός του Θεού γιατί η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.)

4Δεν είμαι ένα σώμα.
(Είμαι ο Υιός του Θεού γιατί η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.)

5Σήμερα θ’ αναγνωρίσω την πραγματικότητά μου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού γιατί η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.)

6Δεν θα λατρέψω κανένα είδωλο, ούτε θα χρησιμοποιήσω την προσωπική μου ιδέα για τον εαυτό μου για ν’ αντικαταστήσω τον Εαυτό μου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού γιατί η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.)

7Είμαι καθ’ ομοίωση του Δημιουργού μου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού γιατί η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.)

8Η αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωσή της.
(Είμαι ο Υιός του Θεού γιατί η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.)

Παρ.2. Μπορεί να βρεις βοηθητικές αυτές τις συγκεκριμένες εφαρμογές της ιδέας:
(Είμαι ο Υιός του Θεού γιατί η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.)

2Ας μην δω μία ψευδαίσθηση του εαυτού μου σ’ αυτό.
(Είμαι ο Υιός του Θεού γιατί η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.)

3Καθώς το κοιτώ αυτό, ας θυμηθώ τον Δημιουργό μου.
(Είμαι ο Υιός του Θεού γιατί η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.)

4Ο Δημιουργός μου δεν το δημιούργησε αυτό όπως εγώ το βλέπω.
(Είμαι ο Υιός του Θεού γιατί η Αγάπη με δημιούργησε καθ’ ομοίωση Της.)

Παρ.3. (68)  Η αγάπη δεν έχει παράπονα.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)

2Τα παράπονα είναι τελείως ξένα προς την αγάπη.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)

3Τα παράπονα επιτίθενται στην αγάπη και σκιάζουν το φως της.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)

4Εάν έχω παράπονα, επιτίθεμαι στην αγάπη, και άρα επιτίθεμαι στον Εαυτό μου.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)

5Έτσι ο Εαυτός μου καθίσταται ξένος σε μένα.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)

6Είμαι αποφασισμένος να μην επιτεθώ σήμερα στον Εαυτό μου, ώστε να μπορέσω να θυμηθώ Ποιος Είμαι.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)

Παρ.4. Αυτές οι συγκεκριμένες μορφές για την εφαρμογή της ιδέας μπορεί να βοηθήσουν: (Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)

2Αυτό δεν είναι λόγος για ν’ απαρνηθώ τον Εαυτό μου.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)

3Δεν θα το χρησιμοποιήσω αυτό για να επιτεθώ στην αγάπη.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)

4Ας μην με βάλει αυτό σε πειρασμό να επιτεθώ στον εαυτό μου.
(Η Αγάπη δεν έχει παράπονα, άρα ούτε κι εγώ θα έχω.)



Δεν υπάρχουν σχόλια: