Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 83


 MICHAEL MURRAY,

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 83

Το πρώτο μέρος κάθε μέρας θα αφιερωθεί σε μία από αυτές τις ιδέες, και το τελευταίο μέρος της μέρας στο άλλο. Θα έχουμε μια μεγαλύτερη περίοδο πρακτικής, και συχνές μικρότερες κατά τις οποίες θα εξασκούμαστε στην κάθε μία από αυτές.(Εισαγ.1:3-4)
Οι μεγαλύτερες περίοδοι πρακτικής θα ακολουθήσουν αυτή την γενική μορφή: Αφιέρωσε περίπου δεκαπέντε λεπτά για την κάθε μια τους, και άρχισε σκεφτόμενος γι αυτές τις ιδέες της ημέρας, και τα σχόλια που περιέχονται στις εργασίες. Αφιέρωσε περίπου τρία ή τέσσερα λεπτά για να τα διαβάσεις αργά, αρκετές φορές αν θέλεις, και μετά κλείσε τα μάτια σου και άκουσε. (Εισαγ.2:1-2)
ΜΑΘΗΜΑ 83
Σήμερα θ’ ανακεφαλαιώσουμε αυτές τις ιδέες:

Παρ.1. (65Η μόνη λειτουργία μου είναι αυτή που ο Θεός μού έδωσε.
(Η δημιουργία είναι η μόνη μου λειτουργία.)

2Δεν έχω άλλη λειτουργία παρά μόνο αυτή που ο Θεός μού έδωσε.
(Η δημιουργία είναι η μόνη μου λειτουργία.)

3Αυτή η αναγνώριση με αποδεσμεύει απ’ όλες τις συγκρούσεις, γιατί σημαίνει ότι δεν μπορώ να έχω αντικρουόμενους στόχους.
 (Η δημιουργία είναι η μόνη μου λειτουργία.)

4Έχοντας ένα μόνο σκοπό, είμαι πάντα βέβαιος για το τι κάνω, τι λέω και τι σκέπτομαι.
 (Η δημιουργία είναι η μόνη μου λειτουργία.)

5Όλες οι αμφιβολίες αναγκαστικά θα εξαφανιστούν καθώς αναγνωρίζω ότι η μόνη λειτουργία μου είναι αυτή που ο Θεός μού έδωσε.
(Η δημιουργία είναι η μόνη μου λειτουργία.)

2. Πιο συγκεκριμένες εφαρμογές της ιδέας μπορεί να είναι:
(Η δημιουργία είναι η μόνη μου λειτουργία.)

2Η αντίληψη που έχω γι’ αυτό, δεν αλλάζει την λειτουργία μου.
(Η δημιουργία είναι η μόνη μου λειτουργία.)

3Αυτό δεν μου δίνει άλλη λειτουργία από αυτήν που μου έδωσε ο Θεός.
(Η δημιουργία είναι η μόνη μου λειτουργία.)

4Ας μην το χρησιμοποιήσω αυτό για να δικαιολογήσω μια λειτουργία που ο Θεός δεν μου έδωσε.
(Η δημιουργία είναι η μόνη μου λειτουργία.)

Παρ.3. (66)  Η ευτυχία μου και η λειτουργία μου είναι ένα.
(Η ευτυχία μου και η Δημιουργία μου είναι Ένα γιατί και οι δύο είναι μέσα μου. Δεν θα αναζητώ έξω.)

2Όλα τα πράγματα που έρχονται από τον Θεό είναι ένα.
(Η ευτυχία μου και η Δημιουργία μου είναι Ένα γιατί και οι δύο είναι μέσα μου. Δεν θα αναζητώ έξω.)

3Έρχονται από την Ενιαιότητα και πρέπει να ληφθούν ως ένα.
(Η ευτυχία μου και η Δημιουργία μου είναι Ένα γιατί και οι δύο είναι μέσα μου. Δεν θα αναζητώ έξω.)

4Η εκπλήρωση της λειτουργίας μου είναι η ευτυχία μου γιατί αμφότερες έρχονται από την ίδια Πηγή.
(Η ευτυχία μου και η Δημιουργία μου είναι Ένα γιατί και οι δύο είναι μέσα μου. Δεν θα αναζητώ έξω.)

5Και πρέπει να μάθω ν’ αναγνωρίζω αυτό που με κάνει ευτυχισμένο, εάν θέλω να βρω την ευτυχία.
(Η ευτυχία μου και η Δημιουργία μου είναι Ένα γιατί και οι δύο είναι μέσα μου. Δεν θα αναζητώ έξω.)

4. Μερικές χρήσιμες μορφές για συγκεκριμένες εφαρμογές της ιδέας είναι:
(Η ευτυχία μου και η Δημιουργία μου είναι Ένα γιατί και οι δύο είναι μέσα μου. Δεν θα αναζητώ έξω.)

2Αυτό δεν μπορεί να διαχωρίσει την ευτυχία μου από την λειτουργία μου.
(Η ευτυχία μου και η Δημιουργία μου είναι Ένα γιατί και οι δύο είναι μέσα μου. Δεν θα αναζητώ έξω.)

3Η ενιαιότητα της ευτυχίας μου και της λειτουργίας μου παραμένει απόλυτα ανεπηρέαστη από αυτό.
(Η ευτυχία μου και η Δημιουργία μου είναι Ένα γιατί και οι δύο είναι μέσα μου. Δεν θα αναζητώ έξω.)

4Τίποτα, ακόμα κι αυτό, δεν μπορεί να δικαιολογήσει την ψευδαίσθηση της ευτυχίας χωριστά από την λειτουργία μου.
(Η ευτυχία μου και η Δημιουργία μου είναι Ένα γιατί και οι δύο είναι μέσα μου. Δεν θα αναζητώ έξω.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: