Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 80




                                                                              MICHAEL MURRAY
Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤOY ΜΑΘΗΜΑΤOΣ 80

Όλα όσα τα αντιλαμβανόσουν και τα βίωνες σαν προβλήματα, τα βίωνε μόνο η ψευδής εικόνα στο σύστημα σκέψης του εγώ στο Επίπεδο-1. Τώρα έχεις λύσει το πρόβλημα και δεν υπάρχει πιά ψευδής εικόνα.

Δεν υπάρχει ψευδής εικόνα επειδή η ψευδής εικόνα δεν θα αναλάβει την Ολοκληρωτική Ευθύνη. Ας αναγνωρίσω ότι τα προβλήματά μου έχουν λυθεί επειδή τώρα έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου. Ας αναγνωρίσω ότι τώρα δεν είμαι στην ψευδή μου εικόνα.


ΜΑΘΗΜΑ 80
Ας αναγνωρίσω ότι τα προβλήματά μου έχουν λυθεί.

(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα
                            επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

Παρ.1. Εάν είσαι πρόθυμος ν’ αναγνωρίσεις τα προβλήματά σου, θ’ αναγνωρίσεις ότι δεν έχεις προβλήματα.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

2Το ένα κεντρικό πρόβλημά σου έχει απαντηθεί και δεν έχεις κανένα άλλο.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

3Επομένως, πρέπει να είσαι εν ειρήνη.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

4Η σωτηρία λοιπόν εξαρτάται από την αναγνώριση αυτού του ενός προβλήματος και την κατανόηση ότι αυτό έχει λυθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

5Ένα πρόβλημα, μια λύση.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

6Η σωτηρία έχει επιτευχθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

7Η ελευθερία από την σύγκρουση σού έχει δοθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

8Αποδέξου αυτό το γεγονός και είσαι έτοιμος να πάρεις την δικαιωματική σου θέση στο σχέδιο του Θεού για την σωτηρία.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

Παρ.2. Το μόνο σου πρόβλημα έχει λυθεί!
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

2Επανέλαβε το αυτό ξανά και ξανά στον εαυτό σου σήμερα, με ευγνωμοσύνη και σιγουριά.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

3Έχεις αναγνωρίσει το μόνο σου πρόβλημα, ανοίγοντας τον δρόμο στο Άγιο Πνεύμα να σου δώσει την απάντηση του Θεού.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

4Έβαλες στην άκρη την αυταπάτη και είδες το φως της αλήθειας.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

5Αποδέχθηκες την σωτηρία για τον εαυτό σου φέρνοντας το πρόβλημα στην απάντηση.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

6Και μπορείς ν’ αναγνωρίσεις την απάντηση, επειδή το πρόβλημα έχει αναγνωριστεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

Παρ.3. Σήμερα δικαιούσαι την ειρήνη.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

2Ένα πρόβλημα που λύθηκε δεν μπορεί να σε απασχολήσει.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

3Μόνο βεβαιώσου ότι δεν θα ξεχάσεις πως όλα τα προβλήματα είναι το ίδιο.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

4Οι πολλές τους μορφές δεν θα σε εξαπατήσουν εάν το θυμάσαι αυτό.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

5Ένα πρόβλημα, μία λύση. 6Αποδέξου την ειρήνη που φέρνει αυτή η απλή δήλωση
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

Παρ.4. Στις μεγαλύτερης διάρκειας περιόδους πρακτικής σήμερα, θα αξιώσουμε την ειρήνη που πρέπει να είναι δική μας όταν το πρόβλημα και η λύση έχουν συνδεθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

2Το πρόβλημα πρέπει να φύγει, γιατί η απάντηση του Θεού δεν γίνεται ν’ αποτύχει.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

 3Έχοντας αναγνωρίσει το ένα, έχεις αναγνωρίσει το άλλο.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

4Η λύση είναι εγγενής στο πρόβλημα.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

 5Σου δόθηκε η απάντηση και δέχθηκες την απάντηση.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

6Έχεις σωθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

Παρ.5. Τώρα άσε να σου δοθεί η ειρήνη, την οποία φέρνει η αποδοχή σου.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

2Κλείσε τα μάτια σου και πάρε την ανταμοιβή.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

3Αναγνώρισε ότι τα προβλήματά σου έχουν λυθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

4Αναγνώρισε ότι βρίσκεσαι πέρα από την σύγκρουση. ελεύθερος και εν ειρήνη.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

5Πάνω από όλα, θυμήσου ότι έχεις ένα πρόβλημα και ότι το πρόβλημα έχει μία λύση.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

6Σ’ αυτό ακριβώς έγκειται η απλότητα της σωτηρίας.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

7Είναι γι’ αυτό το λόγο που εγγυημένα έχει αποτέλεσμα.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

Παρ.6. Διαβεβαίωσε τον εαυτό σου συχνά σήμερα ότι τα προβλήματα σου έχουν λυθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)


2Επανέλαβε την ιδέα όσο πιο συχνά γίνεται, με βαθιά βεβαιότητα.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

3Και ιδιαίτερα βεβαιώσου ότι εφαρμόζεις την σημερινή ιδέα σε οποιοδήποτε συγκεκριμένο πρόβημα μπορεί να εμφανιστεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

4Πες γρήγορα:
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

               5Ας αναγνωρίσω ότι αυτό το πρόβλημα έχει λυθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

Παρ.7. Ας είμαστε αποφασισμένοι να μην μαζέψουμε παράπονα σήμερα.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

2Ας είμαστε αποφασισμένοι να είμαστε ελεύθεροι από τα προβλήματα που δεν υπάρχουν.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

 3Το μέσο είναι η απλή ειλικρίνεια.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)

4Μην εξαπατήσεις τον εαυτό ως προς το ποιο είναι το πρόβλημα και θ’ αναγνωρίσεις ότι έχει λυθεί.
(Ας αναγνωρίσω ότι δεν έχω προβλήματα επειδή έχω Αποδεχτεί την Ολοκληρωτική Ευθύνη για όλα τα ζητήματα στη ζωή μου.)




Δεν υπάρχουν σχόλια: