Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 73





ΤΟΥ MICHAEL MURRAY



ΜΑΘΗΜΑ 73
Στο σημερινό μάθημα, έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως βούλομαι να γεννηθεί το φως. Το να βούλεσαι να γεννηθεί το φως σημαίνει ότι απελευθερώνεις την ψευδή εικόνα που έφτιαξες. Μόνο η ψευδής εικόνα έχει παράπονα και όταν αφήσεις τα παράπονα, εγκαταλείπεις την ψευδή εικόνα. Όταν δεν υπάρχει ψευδής εικόνα, δεν υπάρχει εγώ, και επομένως υπάρχει μόνο Φως.

ΜΑΘΗΜΑ 73
Βούλομαι να γεννηθεί το φως.

                                       (Το Ερώτημα είναι: Πως; Πως μπορώ να θέλω να γεννηθεί το φώς;
Η Απάντηση είναι: Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

Παρ.1.  Σήμερα εξετάζουμε την βούληση που μοιράζεσαι με τον Θεό.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Αυτή δεν είναι το ίδιο με τις ανούσιες επιθυμίες του εγώ, από τις οποίες σκοτάδι και ανυπαρξία προκύπτουν.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

3Η βούληση που μοιράζεσαι με τον Θεό έχει όλη τη δύναμη της δημιουργίας μέσα της.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

4Οι ανούσιες επιθυμίες του εγώ δεν μοιράζονται και επομένως δεν έχουν καμιά απολύτως δύναμη.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

5Οι επιθυμίες του δεν είναι ανούσιες ως προς το ότι μπορούν να φτιάξουν ένα κόσμο ψευδαισθήσεων, τον οποίο εσύ μπορεί να πιστέψεις πολύ σθεναρά.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

6Αλλά είναι πράγματι ανούσιες όσον αφορά την δημιουργία. 7Δεν φτιάχνουν τίποτα που είναι πραγματικό
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

Παρ.2. Οι ανούσιες επιθυμίες και τ’ ανούσια παράπονα είναι συνεταίροι ή συνεργάτες για την διαμόρφωση της εικόνας του κόσμου που βλέπεις.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Οι επιθυμίες του εγώ έδωσαν έναυσμα γι’ αυτόν και η ανάγκη του εγώ για παράπονα, που είναι απαραίτητα για την διατήρησή του, γεμίζει αυτόν τον κόσμο με ανθρώπινες μορφές που φαίνονται να σου επιτίθενται και να ζητούν «δίκαιη» κρίση.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

3Αυτές οι μορφές γίνονται οι ενδιάμεσοι, τους οποίους το εγώ χρησιμοποιεί για να διακινεί τα παράπονα.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

4Στέκονται ανάμεσα στην επίγνωσή σου και στην πραγματικότητα των αδελφών σου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

5Όσο τις βλέπεις, δεν γνωρίζεις τους αδελφούς σου ούτε τον Εαυτό σου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)
Παρ.3. Η βούλησή σου έχει χαθεί από σένα μέσα σ’ αυτή την παράξενη συναλλαγή, στην οποία η ενοχή εμπορεύεται, και τα παράπονα αυξάνονται με κάθε ανταλλαγή.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Μπορεί ένας τέτοιος κόσμος να έχει δημιουργηθεί από τη Βούληση την οποία ο Υιός του Θεού μοιράζεται με τον Πατέρα του;
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

3Δημιούργησε ο Θεός καταστροφή για τον Υιό Του;
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

4Η δημιουργία είναι η Βούληση Αμφότερων μαζί.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

5Θα δημιουργούσε ο Θεός ένα κόσμο που σκοτώνει τον Εαυτό Του;
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

Παρ.4. Σήμερα θα προσπαθήσουμε γι’ άλλη μία φορά να φτάσουμε στον κόσμο που είναι σε συμφωνία με την βούλησή σου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Το φως είναι μέσα του επειδή δεν αντιτίθεται στην Βούληση του Θεού.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

3Δεν είναι το Βασίλειο των Ουρανών, αλλά το φως του Βασιλείου ακτινοβολεί πάνω του.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

4Το σκοτάδι έχει εξαφανιστεί.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

5Οι ανούσιες επιθυμίες του εγώ έχουν αποσυρθεί.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

6Όμως το φως που ακτινοβολεί πάνω σ’ αυτόν τον κόσμο καθρεφτίζει την βούλησή σου, και άρα πρέπει να είναι μέσα σε σένα που θα το αναζητήσουμε.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

Παρ.5. Η εικόνα που έχεις για τον κόσμο μπορεί να καθρεφτίσει μόνο ό,τι είναι μέσα σου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Ούτε η πηγή του φωτός ούτε η πηγή του σκότους μπορούν να βρεθούν εξωτερικά.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

 3Τα παράπονα σκοτεινιάζουν τον νου σου, και έτσι κοιτάς έξω σ’ ένα σκοτεινιασμένο κόσμο.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

4Η συγχώρεση αίρει το σκοτάδι, επαναβεβαιώνει την βούλησή σου και σε αφήνει να κοιτάξεις ένα κόσμο φωτός.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

5Έχουμε επανειλημμένα τονίσει ότι το εμπόδιο των παραπόνων ξεπερνιέται εύκολα, και δεν μπορεί να σταθεί ανάμεσα σε σένα και στη σωτηρία σου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

6Ο λόγος είναι πολύ απλός.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

7Θέλεις πράγματι να είσαι στην κόλαση;
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

8Θέλεις πράγματι να κλαις και να υποφέρεις και να πεθαίνεις;
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

Παρ.6. Ξέχνα τα επιχειρήματα του εγώ, τα οποία επιδιώκουν ν’ αποδείξουν ότι όλα αυτά είναι πράγματι το Βασίλειο των Ουρανών.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Γνωρίζεις ότι δεν είναι.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

3Δεν μπορεί αυτό να είναι που θέλεις για τον εαυτό σου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

4Υπάρχει ένα σημείο πέρα από το οποίο οι ψευδαισθήσεις δεν μπορούν να πάνε.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

5Ο πόνος δεν είναι ευτυχία, και εσύ θέλεις πραγματικά την ευτυχία.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

6Αυτή είναι η βούλησή σου στ’ αλήθεια.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

7Κι έτσι η σωτηρία είναι επίσης η βούλησή σου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

8Θέλεις να επιτύχεις σ’ αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε σήμερα.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

9Το επιχειρούμε με την ευλογία σου και την χαρούμενη συναίνεσή σου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

Παρ.7. Σήμερα θα επιτύχουμε εάν θυμηθείς ότι θέλεις την σωτηρία για σένα.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Θέλεις ν’ αποδεχθείς το σχέδιο του Θεού επειδή το μοιράζεσαι.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

3Δεν έχεις καμιά βούληση που μπορεί πραγματικά να του εναντιωθεί, και δεν θέλεις να κάνεις κάτι τέτοιο.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

4Η σωτηρία είναι για σένα.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

5Πάνω απ’ όλα, θέλεις την ελευθερία να θυμηθείς Ποιος πραγματικά είσαι.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

6Σήμερα είναι το εγώ που στέκεται αδύναμο μπροστά στη βούλησή σου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

7Η βούλησή σου είναι ελεύθερη, και τίποτα δεν μπορεί να υπερισχύσει αυτής.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

Παρ.8. Επομένως, κάνουμε τις σημερινές ασκήσεις με χαρούμενη βεβαιότητα, σίγουροι ότι θα βρούμε αυτό που είναι η βούλησή σου να βρούμε, και θα θυμηθούμε αυτό που είναι η βούλησή σου να θυμηθούμε.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Καμία ανούσια επιθυμία δεν μπορεί να μας κρατήσει δέσμιους, ούτε να μας εξαπατήσει με μία ψευδαίσθηση δύναμης.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

3Σήμερα ας γίνει το θέλημά σου, και ας λήξει για πάντα η παρανοϊκή πεποίθηση ότι επιλέγεις την κόλαση αντί για το Βασίλειο των Ουρανών.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

Παρ.9. Θα ξεκινήσουμε τις μεγαλύτερης διάρκειας περιόδους πρακτικής μας με την αναγνώριση του σχεδίου του Θεού για σωτηρία, και μόνο το δικό Του είναι πλήρως σε συμφωνία με τη βούλησή σου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Αυτό δεν είναι ο σκοπός μιας ξένης δύναμης, που επιβάλλεται σε σένα ακούσια.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

3Αυτό είναι ο ένας σκοπός, για τον οποίο εσύ και ο Πατέρας σου βρίσκεστε σε τέλεια συμφωνία.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

4Θα επιτύχεις σήμερα, την ημέρα που έχει οριστεί για την αποδέσμευση του Υιού του Θεού από την κόλαση και απ’ όλες τις ανούσιες επιθυμίες.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

5Η βούλησή Του τώρα αποκαθίσταται στην επίγνωσή του.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

6Ο Υιός του Θεού σήμερα βούλεται να κοιτάξει το φως μέσα του και να σωθεί.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

Παρ.10. Αφού το υπενθυμίσεις αυτό στον εαυτό σου, και αποφασίσεις να κρατήσεις την βούλησή σου ξεκάθαρη στο νου σου, πες στον εαυτό σου με ευγενική αποφασιστικότητα και σιωπηρή βεβαιότητα:
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Βούλομαι να γεννηθεί το φως.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

 3Ας δω το φως που καθρεφτίζει την Βούληση του Θεού και την δική μου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

4Μετά, άσε την βούλησή σου να βεβαιώσει τον εαυτό της, συνενωμένη με την δύναμη του Θεού και ενωμένη με τον Εαυτό σου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

5Παρέδωσε το υπόλοιπο διάστημα της περιόδου πρακτικής στην δική Τους καθοδήγηση.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

6Συνενώσου μαζί Τους καθώς Αυτοί δείχνουν τον δρόμο.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

Παρ.11. Στις πιο σύντομες περιόδους πρακτικής, κάνε πάλι μια δήλωση αυτού που πράγματι θέλεις.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

2Πες:
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

3Βούλομαι να γεννηθεί το φως.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

4Το σκοτάδι δεν είναι η βούλησή μου.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

5Αυτό πρέπει να επαναληφθεί αρκετές φορές ανά ώρα.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

6Είναι πολύ σημαντικό, όμως, να εφαρμόσεις την σημερινή ιδέα μ’ αυτή την μορφή αμέσως μόλις μπεις στον πειρασμό να έχεις οιουδήποτε είδους παράπονο.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)

7Αυτό θα σε βοηθήσει ν’ αφήσεις να φύγουν τα παράπονα, αντί να τ’ αγαπάς και να τα κρύβεις στο σκοτάδι.
(Έχω ελευθερώσει όλα τα παράπονα· επομένως, βούλομαι να γεννηθεί το Φως.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: