Πέμπτη, 22 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤOY ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 110



 MICHAEL MURRAY
Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤOY  ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 110

Μην αφήσεις τις γκρίζες εικόνες που έφτιαξες για τον Υιό του Θεού να λατρευτούν σήμερα αντί γι’ αυτό που ο Ίδιος είναι. Βαθιά μέσα στο νου σου, ο ιερός Χριστός μέσα σου περιμένει την αναγνώρισή σου ως εσύ. Εάν είσαι όπως ο Θεός σε δημιούργησε, τότε δεν έχει υπάρξει κανένας διαχωρισμός του νου σου από τον δικό Του, ούτε διχασμός ανάμεσα στο νου σου και στους άλλους νόες, και μόνο ενότητα μέσα στον δικό σου υπάρχει.

Είσαι όπως ο Θεός σε δημιούργησε. Σήμερα τίμησε τον Εαυτό σου. Αυτή είναι η αλήθεια που έρχεται να σε ελευθερώσει. Αυτός είναι ο Λόγος, στον οποίο όλη η λύπη τελειώνει. Εξασκήσου στην σημερινή ιδέα με ευγνωμοσύνη. Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.  


ΜΑΘΗΜΑ 110
Εγώ είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.

(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.) 

Παρ.1. Θα επαναλάβουμε την σημερινή ιδέα από καιρό σε καιρό.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)
 
2Γιατί αυτή η μία σκέψη θα πρέπει να είναι αρκετή για να σώσει εσένα και τον κόσμο, εάν πιστέψεις ότι είναι αλήθεια.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

3Η αλήθεια της θα σήμαινε ότι δεν έχεις κάνει καμία αλλαγή στον εαυτό σου που να έχει πραγματικότητα, ότι δεν άλλαξες το σύμπαν ώστε αυτό που δημιούργησε ο Θεός να έχει αντικατασταθεί από φόβο και κακό, δυστυχία και θάνατο.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

4Εάν παραμένεις όπως ο Θεός σε δημιούργησε, ο φόβος σου δεν έχει κανένα νόημα, το κακό δεν είναι πραγματικό, και η δυστυχία και ο θάνατος δεν υπάρχουν.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

Παρ.2. Η σημερινή ιδέα είναι επομένως όλα όσα χρειάζεσαι για ν’ αφήσεις την πλήρη διόρθωση να θεραπεύσει το νου σου και να σου δώσει τέλεια όραση που θα θεραπεύσει όλα τα λάθη που οποιοσδήποτε νους έκανε οποτεδήποτε ή οπουδήποτε.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

2Είναι αρκετή για να θεραπεύσει το παρελθόν και να ελευθερώσει το μέλλον.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

3Είναι αρκετή για να επιτρέψει στο παρόν να γίνει αποδεκτό όπως είναι.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

4Είναι αρκετή για να επιτρέψει στον χρόνο να είναι το μέσο για να μάθει όλος ο κόσμος ν’ αποδρά από τον χρόνο και από κάθε αλλαγή που ο χρόνος φαίνεται να φέρνει καθώς περνά.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

Παρ.3. Εάν παραμένεις όπως ο Θεός σε δημιούργησε, τα φαινόμενα δεν μπορούν ν’ αντικαταστήσουν την αλήθεια, η υγεία δεν μπορεί να μετατραπεί σε αρρώστια, ούτε μπορεί ο θάνατος να υποκαταστήσει την ζωή, ή ο φόβος την αγάπη.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

2Όλα αυτά δεν έχουν συμβεί, εάν παραμένεις όπως ο Θεός σε δημιούργησε.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

3Δεν χρειάζεσαι καμιά σκέψη παρά μόνο αυτή, για να επιτρέψεις στην σωτηρία να έρθει να φωτίσει τον κόσμο και να τον ελευθερώσει από το παρελθόν.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

Παρ.4. Σ’ αυτή την μία σκέψη αναιρείται και αλλάζει όλο το παρελθόν, και το παρόν σώζεται ώστε σιωπηρά να προεκταθεί στο άχρονο μέλλον.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

3Εάν είσαι όπως ο Θεός σε δημιούργησε, τότε δεν έχει υπάρξει κανένας διαχωρισμός του νου σου από τον δικό Του, ούτε διχασμός ανάμεσα στο νου σου και στους άλλους νόες, και μόνο ενότητα μέσα στον δικό σου υπάρχει.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

Παρ.5. Η θεραπευτική δύναμη της σημερινής ιδέας είναι απεριόριστη.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

2Είναι ο τόπος γέννησης όλων των θαυμάτων, ο μεγάλος αποκαταστάτης της αλήθειας στην επίγνωση του κόσμου.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

3Εξασκήσου στην σημερινή ιδέα με ευγνωμοσύνη.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

4Αυτή είναι η αλήθεια που έρχεται να σε ελευθερώσει.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

5Αυτή είναι η αλήθεια που ο Θεός σου υποσχέθηκε.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

6Αυτός είναι ο Λόγος, στον οποίο όλη η λύπη τελειώνει.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

Παρ.6. Για τις πεντάλεπτες περιόδους πρακτικής σου, ξεκίνησε μ’ αυτά τα λόγια από το κείμενο:
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

2Εγώ είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

3Ο Υιός Του δεν μπορεί να υποφέρει από τίποτα.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

Και εγώ είμαι ο Υιός του.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

Παρ.7. Στη συνέχεια μ’ αυτή την δήλωση σταθερή μέσα στο νου σου, προσπάθησε ν’ ανακαλύψεις μέσα στο νου σου τον Εαυτό ο Οποίος είναι ο ιερός Υιός του Ίδιου του Θεού.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

Παρ.8. Αναζήτησέ Αυτόν μέσα σου ο Οποίος είναι ο Χριστός μέσα σου, ο Υιός του Θεού και ο αδελφός του κόσμου. o Σωτήρας που έχει για πάντα σωθεί, με δύναμη να σώσει όποιον Τον αγγίζει, όσο απαλά κι αν Τον αγγίξει, ζητώντας τον Λόγο που του λέει ότι είναι αδελφός μαζί Του.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

9. Είσαι όπως ο Θεός σε δημιούργησε.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

2Σήμερα τίμησε τον Εαυτό σου.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

3Μην αφήσεις τις γκρίζες εικόνες που έφτιαξες για τον Υιό του Θεού να λατρευτούν σήμερα αντί γι’ αυτό που ο Ίδιος είναι.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

4Βαθιά μέσα στο νου σου, ο ιερός Χριστός μέσα σου περιμένει την αναγνώρισή σου ως εσύ.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

5Και εσύ έχεις χαθεί και δεν γνωρίζεις τον εαυτό σου όσο Αυτός δεν αναγνωρίζεται και παραμένει άγνωστος.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

Παρ.10. Αναζήτησέ Τον σήμερα και βρες Τον.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

2Θα είναι ο σωτήρας Σου απ’ όλα τα είδωλα που έχεις φτιάξει.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

3Γιατί, όταν Τον βρεις, θα καταλάβεις πόσο ευτελή είναι τα είδωλά σου και πόσο ψεύτικες είναι οι εικόνες που πίστευες ότι είσαι εσύ.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

4Σήμερα, κάνουμε ένα μεγάλο βήμα προς την αλήθεια, αφήνοντας τα είδωλα να φύγουν, και ανοίγοντας τα χέρια μας και τις καρδιές μας και το νου μας στον Θεό.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

Παρ.11. Θα Τον θυμηθούμε σ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας με ευγνωμονούσες καρδιές και σκέψεις αγάπης για όλους όσους συναντάμε σήμερα.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

2Γιατί έτσι Τον θυμόμαστε.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

3Και θα πούμε για να θυμηθούμε τον Υιό Του, τον ιερό μας Εαυτό, τον Χριστό μέσα σε καθένα μας:
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

4Εγώ είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

5Ας δηλώσουμε αυτή την αλήθεια όσο πιο συχνά μπορούμε.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

6Αυτός είναι ο Λόγος του Θεού που σε ελευθερώνει.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

7Αυτό είναι το κλειδί που ανοίγει την πύλη του Παράδεισου, και που σου επιτρέπει να περάσεις μέσα στην ειρήνη του Θεού και στην αιωνιότητά Του.
(Είμαι ο Χριστός, παντοτινά αγαπημένος, και παντοτινά στοργικός. Είμαι αιώνιος και αθάνατος. Είμαι όπως ο Θεός με δημιούργησε.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: