Πέμπτη, 22 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 109





MICHAEL MURRAY,

Αναπαύεσαι μέσα στην ειρήνη του Θεού σήμερα και καλείς τους αδελφούς σου μέσα από την ανάπαυσή σου για να έλξεις στη δική τους ανάπαυση, παρέα με σένα. Αυτή η σκέψη θα σου φέρει την ανάπαυση και την ησυχία, την ειρήνη και την ακινησία, και την ασφάλεια και την ευτυχία που ζητάς. Εδώ βρίσκεται η σκέψη στην οποία ο Υιός του Θεού γεννιέται και πάλι, για ν’ αναγνωρίσει τον εαυτό του. Με κάθε σημερινό πεντάλεπτο που αναπαύεσαι, ο κόσμος πλησιάζει εγγύτερα στο ξύπνημα. Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.

ΜΑΘΗΜΑ 109
Αναπαύομαι στον Θεό.

(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.1. Σήμερα ζητάμε ανάπαυση, και ησυχία αδιατάρακτη απ’ αυτά που φαίνεται να συμβαίνουν στον κόσμο.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

 2Ζητάμε ειρήνη και ακινησία μέσα σ’ όλη την φασαρία που γεννιέται από τα συγκρουόμενα όνειρα.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Ζητάμε ασφάλεια και ευτυχία, παρόλο που φαίνεται να βλέπουμε κίνδυνο και λύπη.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

 4Και έχουμε την σκέψη που θ’ απαντήσει στο αίτημά μας γι αυτό που ζητάμε.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.2. «Αναπαύομαι στον Θεό».
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Αυτή η σκέψη θα σου φέρει την ανάπαυση και την ησυχία, την ειρήνη και την ακινησία, και την ασφάλεια και την ευτυχία που ζητάς.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3«Αναπαύομαι στον Θεό».
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Αυτή η σκέψη έχει την δύναμη ν’ αφυπνίσει την κοιμώμενη αλήθεια μέσα σου, της οποίας η όραση βλέπει πέρα από τα φαινόμενα στην ίδια αλήθεια μέσα στον καθένα και στο κάθε τι που υπάρχει.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Εδώ βρίσκεται το τέλος των δεινών για όλον τον κόσμο και για κάθε έναν που ήρθε ποτέ και  που θα έρθει να μείνει για λίγο.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

6Εδώ βρίσκεται η σκέψη στην οποία ο Υιός του Θεού γεννιέται και πάλι, για ν’ αναγνωρίσει τον εαυτό του.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.3. «Αναπαύομαι στον Θεό».
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Πλήρως ατάραχη, αυτή η σκέψη θα σε μεταφέρει διαμέσω των ταραχών και της διαμάχης, της παρελθούσης δυστυχίας και του πόνου, των παρελθουσών απωλειών και του θανάτου, προς την βεβαιότητα του Θεού.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Δεν υπάρχει κανένας πόνος, που να μην μπορεί να θεραπεύσει.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα που να μην μπορεί να λύσει.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Και όλες οι φαινομενικότητες θα επιστρέψουν στην αλήθεια μπροστά στα μάτια σου, καθώς αναπαύεσαι στον Θεό.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.4. Αυτή είναι η μέρα της ειρήνης.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Αναπαύεσαι στον Θεό και ενώ ο κόσμος κομματιάζεται από μίσος, η ανάπαυσή σου παραμένει πλήρως αδιατάρακτη.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Δική σου είναι η ανάπαυση στην αλήθεια.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Τα φαινόμενα δεν μπορούν να επιβάλλουν την παρουσία τους.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

 5Τους καλείς όλους να μοιραστούν την ανάπαυση μαζί σου και θ’ ακούσουν και θα έρθουν σε σένα επειδή εσύ αναπαύεσαι στον Θεό.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

 6Δεν θ’ ακούσουν άλλη φωνή από την δική σου γιατί εσύ έδωσες την φωνή στον Θεό, και τώρα αναπαύεσαι μέσα Του και Τον αφήνεις να μιλά μέσα από σένα.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.5. Μέσα σ’ Αυτόν δεν έχεις έννοιες και αγωνίες, βάρη, άγχος, πόνο, κανένα φόβο για το μέλλον και καμιά στενοχώρια για το παρελθόν.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

 2Στο άχρονο αναπαύεσαι, ενώ ο χρόνος περνά χωρίς να σ’ αγγίζει, γιατί η ανάπαυσή σου δεν μπορεί ποτέ ν’ αλλάξει με κανένα απολύτως τρόπο.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Σήμερα αναπαύεσαι.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

 4Καθώς κλείνεις τα μάτια σου, βυθίσου στην ακινησία.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

 5Άσε αυτές τις περιόδους ανάπαυσης και ανάπαυλας να διαβεβαιώσουν το νου σου ότι όλες οι φρενήρεις φαντασιώσεις του δεν ήταν παρά όνειρα πυρετού που έχουν τελειώσει.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

6Άστον να είναι ακίνητος και μ’ ευχαριστίες ν’ αποδεχθεί την θεραπεία του.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

7 Δεν θα έρθουν άλλα φοβιστικά όνειρα, τώρα που αναπαύεσαι στον Θεό.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

8Σήμερα διέθεσε χρόνο να γλυστρήσεις πέρα από τα όνειρα, προς την ειρήνη.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.6. Κάθε ώρα που κάνεις την ανάπαυσή σου σήμερα, ένα κουρασμένο μυαλό ξαφνικά γίνεται χαρούμενο, ένα πουλί με σπασμένες φτερούγες αρχίζει να τραγουδά, ένα ποτάμι που στέρεψε εδώ και καιρό αρχίζει πάλι να ρέει.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

 2Ο κόσμος γεννιέται πάλι κάθε φορά που αναπαύεσαι και ανά ώρα θυμήσου ότι ήρθες για να φέρεις την ειρήνη του Θεού μέσα στον κόσμο, ώστε να μπορέσει ν’ αναπαυτεί μαζί με σένα.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.7. Με κάθε σημερινό πεντάλεπτο που αναπαύεσαι, ο κόσμος πλησιάζει εγγύτερα στο ξύπνημα.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Και η ώρα όπου η ανάπαυση θα είναι το μόνο πράγμα που θα υπάρχει έρχεται πιο κοντά σε όλους τους κουρασμένους και ταλαιπωρημένους νόες, που τώρα είναι πολύ αποκαμωμένοι για να προχωρήσουν μόνοι στον δρόμο τους.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Και θ’ ακούσουν το πουλί να τραγουδά και θα δουν το ποτάμι ν’ αρχίσει πάλι να κυλά, με ελπίδα αναγεννημένη και ενέργεια αποκατασταθείσα για να βαδίσουν με ανάλαφρα βήματα στον δρόμο που ξαφνικά φαίνεται εύκολος καθώς προχωρούν.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.8. Αναπαύεσαι μέσα στην ειρήνη του Θεού σήμερα και καλείς τους αδελφούς σου μέσα από την ανάπαυσή σου για να έλξεις στη δική τους ανάπαυση, παρέα με σένα.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Σήμερα θα είσαι πιστός στην εμπιστοσύνη σου, χωρίς να ξεχάσεις κανέναν, φέρνοντας όλους μέσα στον απέραντο κύκλο της ειρήνης σου, το ιερό καταφύγιο όπου αναπαύεσαι.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Άνοιξε τις πόρτες του ναού και άστους να έρθουν από τις άκρες του κόσμου και από τριγύρω σου επίσης. οι μακρινοί σου αδελφοί και οι πιο κοντινοί σου φίλοι. παρότρυνέ τους όλους να εισέλθουν εδώ και ν’ αναπαυτούν μαζί σου.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.9. Αναπαύεσαι μέσα στην ειρήνη του Θεού σήμερα, ήσυχος και άφοβος.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Κάθε αδελφός έρχεται για να λάβει την δική του ανάπαυση, και να την προσφέρει και σένα.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Αναπαυόμαστε μαζί εδώ, γιατί έτσι η ανάπαυσή μας ολοκληρώνεται και αυτό που σήμερα δίνουμε το έχουμε ήδη λάβει.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Ο χρόνος δεν είναι ο φύλακας αυτού που σήμερα δίνουμε.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Δίνουμε σ’ εκείνους που δεν έχουν γεννηθεί και σ’ εκείνους που έχουν πεθάνει, σε κάθε Σκέψη του Θεού, και στον Νου μέσα στον οποίο αυτές οι Σκέψεις γεννήθηκαν και όπου αναπαύονται.
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

 6Και τους θυμίζουμε τον χώρο ανάπαυσής τους κάθε φορά που λέμε στον εαυτό μας «Αναπαύομαι στον Θεό».
(Στην Ενιαιότητα και στην Αταραξία, είμαι Ένα με τον Θεό.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: