Πέμπτη, 22 Ιουνίου 2017

Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΘΗΜΑΤΟΣ 107


 MICHAEL MURRAY,

Η σημερινή ημέρα ανήκει στην αλήθεια. Δώσε στην αλήθεια αυτό που δικαιούται και εκείνη θα σου δώσει το δικό σου. Δεν προορίζεσαι να υποφέρεις και να πεθάνεις. Ο Πατέρας σου βούλεται αυτά τα όνειρα να φύγουν. Άσε την αλήθεια να τα διορθώσει όλα. Δεν ζητάμε αυτό που δεν έχουμε. Απλώς ζητάμε αυτό που μας ανήκει, ώστε να μπορέσουμε να το αναγνωρίσουμε ως δικό μας. Στέκεται σε ανοικτό φως, με εμφανή προσβασιμότητα. Είναι αδύνατο κάποιος να την αναζητήσει αληθινά και να μην επιτύχει.

Τα τρεκλίζοντα και ασταθή βήματα της ψευδαίσθησης δεν είναι η προσέγγισή μας σήμερα. Είμαστε τόσο βέβαιοι για την επιτυχία, όσο βέβαιοι είμαστε ότι ζούμε και ελπίζουμε και αναπνέουμε και σκεφτόμαστε. Ξεκίνησε ζητώντας από Αυτόν, ο Οποίος βαδίζει δίπλα σου σ’ αυτό το εγχείρημα, να είναι στην επίγνωσή σου καθώς εσύ προχωράς μαζί Του. Κάθε φορά που λες στον εαυτό σου με βεβαιότητα: Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.

ΜΑΘΗΜΑ 107
Η αλήθεια θα διορθώσει όλα τα σφάλματα μέσα στο νου μου.

(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.1. Τι μπορεί να διορθώσει τις ψευδαισθήσεις, εάν όχι η αλήθεια;
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Και τι είναι τα σφάλματα παρά ψευδαισθήσεις που παραμένουν μη αναγνωρισμένες γι’ αυτό που είναι;
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Εκεί όπου εισέρχεται η αλήθεια, τα σφάλματα εξαφανίζονται.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Απλώς εξανεμίζονται, χωρίς ν’ αφήνουν κανένα σημάδι ενθύμησης.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Φεύγουν γιατί, εάν δεν τα πιστεύεις, δεν έχουν ζωή.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

6Και έτσι εξαφανίζονται στο τίποτα, επιστρέφοντας εκεί απ’ όπου ήρθαν.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

7Από το χώμα στο χώμα έρχονται και πάνε, γιατί μόνο η αλήθεια παραμένει.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.2. Μπορείς να φανταστείς πώς είναι η κατάσταση του νου χωρίς ψευδαισθήσεις;
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Πώς θα ένιωθες;
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Προσπάθησε να θυμηθείς κάποια φορά, ίσως ένα λεπτό, ίσως ακόμη λιγότερο που τίποτα δεν ερχόταν να ταράξει την ειρήνη σου.  που ήσουν βέβαιος ότι σε αγαπούσαν και ήσουν ασφαλής.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Μετά προσπάθησε να φανταστείς πώς θα ήταν εάν διαστελλόταν εκείνη η στιγμή μέχρι το τέλος του χρόνου και την αιωνιότητα.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Μετά, άσε την αίσθηση της ησυχίας που αισθάνθηκες να πολλαπλασιαστεί εκατοντάδες φορές και μετά να πολλαπλασιαστεί κι άλλες εκατοντάδες φορές.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.3. Και τώρα έχεις ένα μικρό δείγμα, όχι περισσότερο από μια μικρή απαλή νύξη της κατάστασης που θα βρίσκεται ο νους σου όταν η αλήθεια έχει έρθει.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Χωρίς ψευδαισθήσεις δεν μπορεί να υπάρχει κανένας φόβος, καμιά αμφιβολία και καμιά επίθεση.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Όταν η αλήθεια έχει έρθει, όλος ο πόνος τελειώνει, γιατί δεν υπάρχει χώρος για μεταβατικές σκέψεις και νεκρές ιδέες να αιωρούνται μέσα στο νου σου.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

 4Η αλήθεια καταλαμβάνει ολοκληρωτικά το νου σου, ελευθερώνοντάς σε απ’ όλες τις πεποιθήσεις για το εφήμερο.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Δεν έχουν κανένα χώρο μέσα σου επειδή η αλήθεια έχει έρθει και αυτές δεν υπάρχουν πουθενά.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

6Δεν μπορούν να βρεθούν, γιατί η αλήθεια είναι παντού, για πάντα, τώρα.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.4. Όταν η αλήθεια έχει έρθει, δεν μένει για λίγο, για να εξαφανιστεί ή ν’ αλλάξει και να γίνει κάτι άλλο.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Δεν μεταβάλλεται και δεν αλλοιώνει την μορφή της, ούτε έρχεται και φεύγει και φεύγει και ξανάρχεται.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Μένει ακριβώς όπως ήταν πάντα, για να στηρίζεσαι σ’ αυτήν σε κάθε ανάγκη, και να την εμπιστεύεσαι με τέλεια εμπιστοσύνη σε όλες τις φαινομενικές δυσκολίες και τις αμφιβολίες που τα φαινόμενα του κόσμου εμφανίζουν.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Αυτά απλώς εξανεμίζονται, όταν η αλήθεια διορθώσει τα σφάλματα μέσα στο νου σου.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.5. Όταν η αλήθεια έχει έρθει, θάλπει μέσα στις φτερούγες της το δώρο της τέλειας συνέπειας και της αγάπης που δεν κλονίζεται ενόψη κάποιου πόνου, αλλά κοιτά πέρα απ’ αυτόν, σταθερά και σίγουρα.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Εδώ βρίσκεται το δώρο της θεραπείας, γιατί η αλήθεια δεν χρειάζεται καμία άμυνα, και άρα καμιά επίθεση δεν είναι δυνατή.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Οι ψευδαισθήσεις μπορούν να κομιστούν στην αλήθεια ώστε να διορθωθούν.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Αλλά η αλήθεια στέκεται πολύ πέρα από τις ψευδαισθήσεις, και δεν μπορεί εκείνη να κομιστεί σ’ αυτές για να τις μετατρέψει σε αλήθεια.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.6. Η αλήθεια δεν έρχεται και φεύγει, ούτε μεταστρέφεται, ούτε αλλάζει, με αυτή την εμφάνιση τώρα ή με άλλη εμφάνιση μετά, αποφεύγοντας τον αιχμαλωτισμό και διαφεύγοντας το άδραγμα.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Δεν κρύβεται.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

 3Στέκεται σε ανοικτό φως, με εμφανή προσβασιμότητα.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Είναι αδύνατο κάποιος να την αναζητήσει αληθινά και να μην επιτύχει.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Η σημερινή ημέρα ανήκει στην αλήθεια.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

6Δώσε στην αλήθεια αυτό που δικαιούται και εκείνη θα σου δώσει το δικό σου.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

7Δεν προορίζεσαι να υποφέρεις και να πεθάνεις.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

8Ο Πατέρας σου βούλεται αυτά τα όνειρα να φύγουν.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

9Άσε την αλήθεια να τα διορθώσει όλα.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.7. Δεν ζητάμε αυτό που δεν έχουμε.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Απλώς ζητάμε αυτό που μας ανήκει, ώστε να μπορέσουμε να το αναγνωρίσουμε ως δικό μας.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Σήμερα θα εξασκηθούμε στον χαρούμενο τόνο της βεβαιότητας που γεννήθηκε από την αλήθεια.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Τα τρεκλίζοντα και ασταθή βήματα της ψευδαίσθησης δεν είναι η προσέγγισή μας σήμερα.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)


5Είμαστε τόσο βέβαιοι για την επιτυχία, όσο βέβαιοι είμαστε ότι ζούμε και ελπίζουμε και αναπνέουμε και σκεφτόμαστε.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

6Δεν αμφιβάλλουμε σήμερα ότι βαδίζουμε μαζί με την αλήθεια, και στηριζόμαστε σ’ αυτήν για να εισέλθει σ’ όλες τις ασκήσεις που κάνουμε σήμερα.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.8. Ξεκίνησε ζητώντας από Αυτόν, ο Οποίος βαδίζει δίπλα σου σ’ αυτό το εγχείρημα, να είναι στην επίγνωσή σου καθώς εσύ προχωράς μαζί Του.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Δεν είσαι φτιαγμένος από σάρκα και αίμα και κόκκαλα, αλλά δημιουργήθηκες από την ιδιόμοια Σκέψη, η οποία έδωσε το δώρο της ζωής σ’ Αυτόν επίσης.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

 3Αυτός είναι ο Αδελφός σου, και τόσο όμοιος με σένα, που ο Πατέρας σου γνωρίζει ότι Εσείς αμφότεροι είστε το ίδιο.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Είναι ο Εαυτός σου στον οποίο ζητάς να έρθει μαζί σου, και πώς θα μπορούσε να είναι απών από εκεί που είσαι;
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.9. Η αλήθεια θα διορθώσει όλα τα λάθη μέσα στο νου σου, που σου λένε ότι θα μπορούσες να είσαι χωριστά από Αυτόν.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Σήμερα μιλάς σ’ Αυτόν και υπόσχεσαι ν’ αφήσεις την λειτουργία Του να εκπληρωθεί μέσω εσού.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Το να μοιράζεσαι την λειτουργία Του σημαίνει να μοιράζεσαι την χαρά Του.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

4Η βεβαιότητά του είναι μαζί σου, καθώς λες:
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

5Η αλήθεια θα διορθώσει όλα τα λάθη μέσα στο νου μου,
Και εγώ θα στηριχθώ σ’ Αυτόν, ο Οποίος είναι ο Εαυτός μου.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

6Μετά άφησέ Τον να σε οδηγήσει ευγενικά προς την αλήθεια, η οποία θα σε περιβάλλει και θα σου δώσει τόσο βαθιά ειρήνη και ηρεμία, που θα επιστρέψεις στον οικείο σου κόσμο απρόθυμα.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.10. Και όμως θα είσαι χαρούμενος να κοιτάξεις πάλι αυτόν τον κόσμο.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Γιατί θα φέρεις μαζί σου την υπόσχεση των αλλαγών, τις οποίες η αλήθεια που βαδίζει μαζί σου θα μεταφέρει στον κόσμο.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

3Θα αυξηθούν με κάθε δώρο πέντε λεπτών που εσύ δίνεις και τα σφάλματα που περιβάλλουν τον κόσμο θα διορθωθούν καθώς αφήνεις να διορθωθούν μέσα στο νου σου.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

Παρ.11. Μην ξεχάσεις σήμερα την λειτουργία σου.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

2Κάθε φορά που λες στον εαυτό σου με βεβαιότητα «Η αλήθεια θα διορθώσει όλα τα σφάλματα μέσα στο νου μου», μιλάς εξ ονόματος όλου του κόσμου και Αυτού, ο Οποίος αποδεσμεύει τον κόσμο, καθώς απελευθερώνει εσένα.
(Είμαι Χριστός. Είμαι Ένα με τον Θεό.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: